Prelegenci

Krzysztof Borkiewicz

ALARMNET

Beata Idziak

ASSA ABLOY

Maria Głowa

BCS

Michał Piechulek

BKT ELEKTRONIK

Rafał Tamborski

DORMAKABA

Piotr Matuszewski

ELA-COMPIL

Bartłomiej Kołodziej

IMPAKT

Sebastian Pawlak

PAWLAKI PRO AUDIO

Łukasz Kanarek

ROGER

Robert Gawroński

TP-LINK

Norbert Koziar

WESTERN DIGITAL

Krzysztof Borkiewicz
Alarmnet

Od blisko 30 lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z systemami kontroli dostępu. Posiadana wiedza jest poparta doświadczeniem zdobytym podczas projektowania, instalowania oraz uruchamianiu rozległych systemów działających w Polsce i za granicą.

Beata Idziak
Business Development Manager w firmie Assa Abloy Opening Solutions S.A.

Absolwentka Prywatnej Wyższej Szkoły Businessu, Administracji i Technik Komputerowych w Warszawie, magister ekonomii o specjalizacji Organizacja i Kierowanie Przedsiębiorstwem.

Od około 20 lat związana z branżą niskoprądową, ze szczególnym uwzględnieniem systemów bezpieczeństwa i automatyki budynkowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując dla takich globalnych producentów jak: Cerberus,  Siemens Building Technologies , Honeywell Building Solutions, Xtralis UK Ltd., Johnson Controls.

Obecnie, jako Business Development Manager w firmie Assa Abloy Opening Solutions, jest odpowiedzialna za kreowanie i wdrażanie strategii promocji i sprzedaży na rynku polskim produktów z portfolio Digital Access Solutions, w tym między innymi systemów kontroli dostępu.

Maria Głowa
Specjalista ds. projektów

Na co dzień związana z marką BCS. Jako specjalista ds. projektów zajmuje się utrzymaniem współpracy z projektantami, wsparciem w zakresie projektowania CCTV oraz analizą i doradztwem w zakresie doboru optymalnych rozwiązań i sprzętu.

Tytuł inżyniera uzyskała na Politechnice Łódzkiej, nadal kontynuuje naukę na Politechnice Warszawskiej o specjalizacji Technologie Cyfrowe w zarządzaniu produkcją. Aktualnie pisze prace związaną ze sztuczną inteligencją wspierającą oprogramowanie do zarządzania monitoringiem wizyjnym. 

Mgr inż. Michał Piechulek
BKT Elektronik

Absolwent Politechniki Śląskiej z dyplomem w specjalności Organizacja i Zarządzanie Produkcją; dyplomowany Project Manager – Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu fila w Chorzowie.

Od kilkunastu lat związany z branżą teleinformatyki, telekomunikacji i informatyki. Konsultuje i prowadzi wiele projektów technicznych i doradza z zakresu DataCenter dla większych i mniejszych klientów; przygotowywał koncepcje projektowe dla obiektów stadionowych (Górnika w Zabrzu, Raków Częstochowa), lotniskowych (GTL-Katowice Pyrzowice, Gdańsk, Radom), DataCenter np.: Promax Media, Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, Archiwum Narodowe w Krakowie.

Na co dzień związany z firmą BKT Elektronik zajmuje stanowisko dyrektora oddziału projektowego zajmującego się opracowywaniem dokumentacji dla instalacji niskoprądowych w oparciu o technologie BKT Elektronik oraz firm partnerskich (WiFi, CCTVipHD, BMS, FIS, SSWiNiKD, SAP i inne) rozwojem produktów dla sieciach teleinformatycznych oraz konsultacjami i nadzorami nad projektami instalacji oraz koordynacja międzybranżowa. Pod Jego nadzorem powstaje rocznie kilkadziesiąt projektów i koncepcji projektowych w zakresie infrastruktury teleinformatycznej. Współpracuje z uczelniami wyższymi, dla których przygotowuje i prowadzi konferencje techniczne z dziedziny teleinformatyki.

Uczestnik konferencji HOSTING & CLOUD TRANSFORMATION SUMMIT EUROPE, DataCenter Dynamic, OCP Summit.

Rafał Tamborski
Kierownik działu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w dormakaba Polska

Jest koordynatorem centrum kompetencyjnego dla części krajów regionu. Prowadzi międzynarodowe projekty dormakaba w Polsce w zakresie kontroli dostępu. Odpowiada za współpracę bezpośrednią z klientami jak i współpracę z Partnerami. W dormakaba pracuje od 2011 roku. Wcześniej pracował w firmach z branży IT. Swoją edukację zakończył na Politechnice Poznańskiej z tytułem magistra inżyniera.

Piotr Matuszewski
Dyrektor działu produkcji w firmie Ela-compil

mgr inż. Piotr Matuszewski, Dyrektor działu produkcji w firmie Ela-compil, szef działu FPM+

Absolwent Politechniki Poznańskiej w specjalizacji Elektroniczna Aparatura i Systemu Pomiarowe. Członek Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa posiadający nieograniczone uprawnienia do projektowania i kierowania robotami w branży telekomunikacyjnej. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w branży technicznej ochrony obiektów. Autor licznych publikacji branżowych, prelegent na konferencjach i seminariach. Autor i współautor projektów systemów zabezpieczeń i systemów technicznej ochrony przeciwpożarowej.

Bartłomiej Kołodziej
Brand Manager

Menadżer z prawie 20 letnim doświadczeniem w branży IT zarówno w kategorii hardware jak i software. Przez cały ten czas odpowiedzialny za wdrażanie nowych grup produktowych, prowadzenie spotkań biznesowych, szkoleń produktowych, zarządzanie ciągłością działania biznesu i monitorowaniem infrastruktur informatycznych. Obecnie odpowiedzialny za rozwój marki PowerWalker w Polsce i marki Lanberg w Europie.

Sebastian Pawlak
Założyciel/właściciel Pawlaki Pro Audio

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w dziedzinie profesjonalnych systemów elektroakustycznych, które zdobył pracując z wiodącymi markami pro audio na świecie. Jest uznanym i najlepszym specjalistą w dziedzinie interkomowych systemów komunikacji krytycznej w Polsce. Jego praca i zaangażowanie w projekty, a przede wszystkim nienaganne relacje biznesowe z klientami były wielokrotnie doceniane i wyróżniane w kraju i za granicą. Prowadzi politykę czystej dystrybucji urządzeń profesjonalnych przy jednoczesnym wsparciu partnerów handlowych, projektantów i integratorów systemów. Otwarty na nowe wyzwania i kontakty. Prywatnie tata trzech synów, podróżnik i fotograf.

Łukasz Kanarek
Kierownik Działu Sprzedaży Krajowej i Obsługi Klienta, Roger

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. Z firmą Roger związany od 2013r. Aktualnie jako Kierownik Działu Sprzedaży Krajowej i Obsługi Klienta czynnie współpracuje z dystrybutorami, biurami projektowymi, wykonawcami oraz inwestorami oferując wsparcie projektowe na wszystkich etapach realizacji projektu. Odpowiedzialny za utrzymanie obsługi klienta na najwyższym poziomie oraz obsługę kluczowych klientów w sprawach związanych z rynkiem krajowym.

W latach 2015-2018 odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie systemu RACS 5 do sprzedaży poprzez testy i uruchomienie systemu na instalacjach pilotażowych.

Tel. 882-609-601

email: lkanarek@roger.pl

Robert Gawroński
SMB Channel Manager

Z TP-Link związany od 2012 roku, obecnie odpowiada za strategię sprzedaży rozwiązań biznesowych. Posiada szeroką wiedzę o sieciach i stosowanych w nich urządzeniach, przez lata pracował jako inżynier wsparcia przedsprzedażowego.

Norbert Koziar
Menedżer ds. sprzedaży produktów marki Western Digital w Polsce

Od ponad 15 lat współpracuje z dystrybutorami oraz sprzedawcami dysków twardych, doradzając dobór urządzeń dedykowanych różnorodnym potrzebom i rozwiązaniom oraz pośrednicząc w kontaktach pomiędzy Western Digital i Klientami firmy. Zarządza sprzedażą dysków twardych i kart pamięci WD Purple dedykowanych prostym oraz zaawansowanym systemom Smart Video. Prywatnie maż i ojciec, miłośnik nurkowania, ratownik wodny oraz dogoterapeuta, właściciel dwóch psów rasy nowofundland i labrador.

BCS

Marka BCS została wprowadzona na polski rynek w 2008 roku. Od tego czasu obserwujemy dynamiczny  rozwój naszych produktów, w których stawiamy na funkcjonalność , wysoką jakość a przede wszystkim na niezawodność.  BCS jest świetnie rozpoznawalny wśród najbardziej wymagających klientów.

Naszym partnerom oferujemy bogaty asortyment produktów z dziedziny telewizji przemysłowej (IP, HD-CVI), wideodomofonów IP, zasilaczy oraz kontroli dostępu.  Dbając o wysoki poziom zadowolenia naszych Klientów udzielamy profesjonalnego wsparcia od zakupu po serwis.  Stawiając na jakość oferowanego sprzętu cały czas poszukujemy najlepszych rozwiązań na rynkach światowych , szkoląc i rozwijając nasz dział wsparcia technicznego, który jest dedykowany dla naszych Klientów.

BCS to dziś marka, która stawia na jakość sprzętu i obsługi.

INFOMUSIC

Największy portal muzyczny w Polsce

TP-Link

Od ponad 20 lat TP-Link redefiniuje sposób w jaki myślimy o sieciach bezprzewodowych. Stawiając na niezawodność i wydajność, producent może pochwalić się portfolio produktów, w którym każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie od wymagań i budżetów. 

Signum Project
SIGNUM PROJECT to firma z długim doświadczeniem w zakresie projektowania i dostarczania rozwiązań multimedialnych oraz nowoczesnych technologii budynkowych dla rynku korporacyjnego, edukacyjnego oraz ekspozycyjnego. Zespół SIGNUM PROJECT to osoby z wieloletnim doświadczeniem z wielu dziedzin co pomaga w tworzeniu zaawansowanych technologicznie, dedykowanych rozwiązań dla każdego odbiorcy oraz ich integracji z pozostałymi systemami w budynku, architekturą czy scenografią. Dzięki połączeniu wielu dziedzin i kreatywnego podejścia do tworzonych projektów, uzyskujemy rezultaty wyróżniające naszych Klientów oraz ich ofertę, a także sposób pracy. Nietypowe realizacje są naszą najlepszą wizytówką, ale również w bardziej praktycznych aplikacjach potrafimy sprawić aby odznaczały się one wyjątkową jakością oraz stanowiły niezawodne narzędzie i wsparcie w codziennym funkcjonowaniu.
Dr inż. Grzegorz Łukasz Augustyn

20 lat doświadczenia w branży inteligentnych technologii automatyki budynku oraz multimediów, doktor nauk technicznych o specjalności Wibroakustyka i inżynieria dźwięku (doktorat obroniony w 2005 roku), wykłady i zajęcia prowadzi na Wydziale Zarządzania AGH w ramach wdrażania nowego przedmiotu nauczania Zarządzanie Informacją Multimedialną. Od wielu lat prowadzi własną działalność gospodarczą w dziedzinie integracji zaawansowanych systemów multimedialnych oraz nowoczesnych instalacji inteligentnego i zintegrowanego budynku. Jako jedyny w kraju posiada certyfikat THX, jest także członkiem i certyfikowanym instalatorem CEDIA oraz InfoCOMM/AVIXA z prawami do prowadzenia szkoleń i wykładów. Posiada także uprawnienia ISF oraz wiele certyfikatów branżowych i producenckich. Prowadzi szkolenia oraz czynnie zajmuje się consultingiem i doradztwem technicznym oraz nadzorami nad realizacją inwestycji. Czynnie uczestniczy w pracach zagranicznych komisji standaryzacyjnych oraz doradztwa produktowego. Zajmuje się także projektowaniem, doradztwem i konsultingiem oraz audytem w zakresie nowoczesnych technologii budynkowych.