Prezentacje

Podczas SPIN Extra 2022 prelegenci podzielą się swoją wiedzą na następujące tematy:

Prelekcja poruszy następujące zagadnienia:

– szafy serwerowe RACK IT
– zabudowy korytarzy: dachy, drzwi przesuwne, ściany zamykające, akcesoria
– system duktów kablowych
– system klimatyzacji precyzyjnej
– system dystrybucji zasilania i monitoring energii
– system monitoringu warunków środowiskowych
– system kontroli dostępu do szaf/kiosku
– aplikacja do integracji i wizualizacji infrastruktury krytycznej serwerowni klasy DCIM
– system okablowania strukturalnego HD

Serwerownia w układzie zimnego (cold aisle) lub ciepłego (hot aisle) korytarza. Aby prawidłowo dobrać odpowiedni rodzaj zabudowy należy wziąć pod uwagę dwa podstawowe czynniki, które to definiują:

Pierwszym z nich jest zwiększenie i kontrola efektywności chłodzenia. Ta z kolei jest ściśle związana ze zużyciem energii elektrycznej. Chłodzenie zużywa ok 30% całej mocy przyłączeniowej serwerowni/DC, więc właściwe jej wykorzystanie lub zmniejszenie ma istotne znaczenie dla całości ponoszonych kosztów obiektu.

Drugim, bardzo istotnym czynnikiem jest bezpieczeństwo dostępu do urządzeń zamykane szafy i korytarze znacząco podnoszą takie bezpieczeństwo w szczególności kiedy mamy kilka kiosków w komorze IT i różnych użytkowników.

Dopasowanie i prawidłowy dobór poszczególnych podsystemów serwerowni ma kluczowe znaczenie dla poprawnego działania i użytkowania sprzętu IT.

Rozwiązania zintegrowane, skomponowane w celu uzyskania wysokiej wydajności są niezwykle ważne dla właściwego funkcjonowania „cyfrowego serca” organizacji, którym bez wątpienia jest serwerownia i znajdujące się w niej dane.


Michał Piechulek | BKT Elektronik

Clevertouch Technologies – Kompleksowy ekosystem, który łączy całą gamę produktów: profesjonalne monitory interaktywne do sal szkoleniowych i sal konferencyjnych, ekrany powitalne, wayfinding, system rezerwacji sal, monitory informacyjne. Kontrolowanie wyświetlania treści za pomocą dowolnego urządzenia z poziomu przeglądarki internetowej w dowolnym miejscu na świecie. Możliwość zastosowania chmurowej technologii oznakowania dróg w budynkach.
Dzięki Clevertouch technologia w końcu może być bezproblemowa.


Adam Olszar | Clevertouch Technologies

1. Wprowadzenie: norma PN-EN 60839-11-1:2014 w pigułce – wymagania na poszczególne poziomy (stopnie – ang.:grade) bezpieczeństwa systemów kontroli dostępu (KD).
2. Przejścia – funkcjonalne jednostki systemu KD i RCP – rodzaje, funkcje, przeznaczenie
3. Jak spełnić wymagania inwestora – dobór odpowiednich urządzeń:
– czytniki – przeznaczenie i design – interfejs użytkownika z systemem
– kontrolery – rozbudowane funkcje obsługi przejść
– rejestratory RCP
– osprzęt dodatkowy – dobór zasilaczy, elementów wykonawczych, przycisków, czujników itp.
– okablowanie na potrzeby systemów KD
4. Oprogramowanie – konsola operatora (wymagania normy), integracja systemów bezpieczeństwa obiektu, oczekiwania inwestora
5. Zakończenie: projektowanie systemów KD i RCP w oparciu o polskie systemy: bibinet, EQU ACC, Ifter EQU


Jerzy Drożdż | MicroMade

Protege GX jest to wysoko skalowalna platforma oferująca zintegrowany system bezpieczeństwa dla obiektów różnej wielkości i o różnym przeznaczeniu. Posiada ona możliwość realizacji funkcji automatyki budynkowej oraz szerokie możliwości integracji z zewnętrznymi systemami, jak np. systemy BMS, serwery OPC, systemy sterowania windami, systemy klasy ERP, SCADA, itp. Cechą charakterystyczną systemu i jednocześnie wyróżniającą go na tle innych systemów SMS dostępnych na rynku jest SPRZĘTOWA REALIZACJA ZADAŃ.

Podczas prelekcji przedstawione zostaną informacje dotyczące funkcjonalności systemu Protege GX, jego zalet i opcji integracji z innymi systemami.


Krzysztof Napora | Mwi-Urmet

Rozwijająca się integracja systemów AV oraz zaawansowane rozwiązania w zakresie systemów elektroakustycznych idą w parze z istotnym wzrostem ilości sprzętu, co przekłada się przede wszystkim na stopień skomplikowana i koszty danej instalacji. Kiedyś mieliśmy do czynienia z jedną szafą typu rack, a dziś instalacja sprzętu generuje znacznie więcej stojaków teletechnicznych. Każdy dodatkowy kanał reprodukcji dźwięku to najczęściej dodatkowe urządzenie w stojaku. Do tego coraz większe i wcale nie najlżejsze zespoły głośnikowe wymagające odpowiednich punktów i miejsc podwieszenia, konflikty na linii światło i dźwięk oraz setki metrów tras kablowych. Im większy stopień skomplikowania często całkiem prosto wyglądających rozwiązań, tym większe koszty realizacji inwestycji.

Na przykładach rozwiązań oferowanych przez K-array, RTS, Studio Technologies oraz Wisycom chcielibyśmy wskazać proste i mało skomplikowane sposoby na realizację dużych instalacji z wykorzystaniem znacznie mniejszej ilości urządzeń w sposób dyskretny dla odbiorcy a jednoczenie przystępny dla architekta oraz integratora, oszczędzając przy tym czas, przestrzeń i pieniądze, ale bez stosowania kompromisów, których skutkiem byłoby obniżenie jakości dźwięku i funkcjonalności założonego systemu. Uzupełnieniem będą rozproszone rozwiązania Ereca w zakresie transmisji sygnałów AV przez światłowód.


Sebastian Pawlak | Pawlaki Pro Audio

Powiemy, jak zaprojektować nagłośnienie na obiektach kolejowych w oparciu o rozwiązania audio Platan. Przedstawimy koncepcję Centralnego Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej PKP-PLK i wymagania dotyczące jakości nadawanych komunikatów głosowych. Omówimy etapy realizacji systemów rozgłoszeniowych na kolei – od projektu do pomiarów zrozumiałości mowy. Pokażemy, jak przygotowywać rozwiązania zgodne z wymaganiami IPI-6 i dostarczymy narzędzia ułatwiające prace projektowe.


Tomasz Jaroszewski i Mariusz Juchno | Platan

Omówienie projektowania obiektów trudnych z zastosowaniem urządzeń Quality07:
-Obiekty brudne, sortownie…
-Obiekty produkcyjne o dużym zapyleniu
-Obiekty chłodnicze, mroźnie
-Magazyny wysokiego składowania
-Tunele, parkingi, szachty kablowe, podłogi podniesione
-Pomieszczenia silnie wentylowane, serwerownie
-Składy materiałów sypkich

Omówienie produktów Quality07:
-Zasysająca detekcja Dymu Stratos
-Zabezpieczenie przed brudem i wilgocią
-Zasysająca detekcja dymu Securiton
-Czujki liniowe Setronic
-Czujki liniowe ciepła rezystancyjne Analogowe/Cyfrowe
-Czujki liniowe ciepła światłowodowe
-Czujki liniowe pneumatyczne
-Czujki płomienia
-Gaśnice z detektorami ampułkowymi AMFE
-Strefy wybuchowe


Tadeusz Markiewicz | Quality07

W trakcie prelekcji zaprezentowana zostanie nowa wersja polskiej platformy kontroli dostępu klasy Enterprise RACS 5 v2.0. W najnowszej aktualizacji rozbudowano przede wszystkim moduł monitorowania pracy systemu w trybie graficznym, co podnosi efektywność działania, jak i poziom bezpieczeństwa. Ponadto w wersji v2.0 udoskonalono obsługę podsystemów kontroli dostępu rozproszonych terytorialnie, dodano nowy moduł Księgi Gości oraz kolejne integracje z zewnętrznymi systemami. Dzięki nieustannemu rozwojowi system RACS 5 realizuje nie tylko podstawową funkcjonalność, jaką jest kontrola dostępu, ale dostarcza wiele rozwiązań powszechnie spotykanych w nowoczesnym budownictwie takich jak:

  • integracje z systemami windowymi
  • integracje z systemami BMS, SMS, VMS i PSIM
  • integracje z systemami SSP, SSWiN i CCTV
  • integracje z platformami zarządzania biurowcami
  • integracja z usługą Active Directory



Łukasz Kanarek | Roger

Podczas prelekcji zaprezentujemy rozwiązanie TP-Link – Omada SDN.

Dowiecie się Państwo do czego ono służy i jak je optymalnie wykorzystać. Przedstawimy także, jak na przestrzeni ostatnich lat zmieniała się technologia sieci kablowych oraz bezprzewodowych. a także kierunek – w którym naszym zdaniem – będzie ona podążała. 

Podczas prezentacji możliwości systemu Omada SDN, pokażemy Państwu przykłady zrealizowanych projektów w oparciu o studia przypadków z obiektów wielkopowierzchniowych tj. hoteli, restauracji, szkół oraz obiektów z sektora MŚP.


Robert Gawroński | TP-Link

Opowiemy o możliwościach jakie niesie zastosowanie najnowocześniejszych technologii w dziedzinie monitoringu wizyjnego, artificial intelligence, machine learning i wiele innych ciekawych zagadnień stosowanych na świecie dzięki rozwiązaniom UNIVIEW.

Wzrosło zapotrzebowanie na rozwiązania telekonferencyjne. Oznacza to m.in. instalowanie specjalnych mikrofonów i głośników. Dzięki technologii AVoIP można je podłączać bezpośrednio do standardowej infrastruktury Ethernetowej. Znika konieczność uwzględniania dedykowanego okablowania AV.


Maciej Błachnio | Yamaha

Podczas prelekcji przedstawimy rozwiązania firmy ZPAS w zakresie realizacji zadań związanych z projektowaniem i budowaniem obiektów Data Center oraz serwerowni. Pokażemy różnorodność oferty od podstawowych szaf Z-SERVER po serwerownie kontenerowe. Przedstawimy możliwości wsparcia projektantów w ich pracy poprzez wspólne wizyty na obiektach, konsultacje techniczne oraz udostępnianie materiałów projektowych. Dodatkowo będziemy zachęcać Państwa do poszerzenia wiedzy na temat magazynów energii jako elementu wspierającego standardowe zasilanie obiektów.


Patryk Jaworek | ZPAS

Szczegółowa agenda już wkrótce

BKT Elektronik

Kto: BKT Elektronik sp. z o.o.

Wiodący w Europie Środkowej producent systemów teleinformatycznych (ICT)

Grupa: część grupy technologicznej: Kurkus Holding S.A (kapitał 100% polski)

Doświadczenie: od 1998r.

Liczba pracowników: łącznie 1300 ( w tym ok 50 inżynierów, technologów, product mamagerów, projektantów)

Potencjał produkcyjny:  powierzchnia produkcyjno-magazynowa : 46,5 tys m2,  ponad 200 maszyn, zautomatyzowane i zrobotyzowane procesy produkcyjne, linie prefabrykacji kabli, wiązek, szaf

Obrót 2021: 361mln PLN

Produkowane i dostarczane rozwiązania:

  • Zintegrowane systemy DataCenter (CRACK/iROW, SUG, PDU, EMS, ACS, UPS, DTS)
  • Szafy i obudowy telekomunikacyjne, teleinformatyczne, indoor/outdoor
  • Obudowy dla energetyki zawodowej, automatyki przemysłowej
  • Systemy Transmisji Danych BKT
  • Technologie transmisji danych new generation kat. 8.1 i 8.2 – 25/40GBE
  • Urządzenia do pomiaru i certyfikacji sieci LAN
  • Systemy dystrybucji energii BPS i monitoringu środowiska EMS
  • System wizualizacji serwerowni SM4DC-DCIM
  • Kompleksowe rozwiązania światłowodowe dla operatorów telekomunikacyjnych
  • Usługi doradztwa technicznego i projektów instalacji elektrycznych, niskoprądowych i telekomunikacyjnych

 

BKT Elektronik intensywnie poszerza rynki sprzedaży w Europie. Nasze produkty można spotkać w Niemczech, Francji, Anglii, Islandii, Bułgaria, Rumunii, Czechach, Słowacji, Łotwie, Estonii. Jesteśmy też obecni w krajach Bliskiego Wschodu a obecnie prowadzimy dostawy do krajów środkowoafrykańskich powoli budując w tym nowym świecie rynek odbiorców publicznych i firm prywatnych.

Bkt wyróżnia dbałość o jakość produktów (IS0 9001, 14001, DIN EN ISO 3834-2, DIN EN 15085-2, badania i certyfikacje produktów: GHMT, 3P, Force), o integralną całość i wzajemne dopasowanie. Naszą unikatową przewagą rynkową jest personel doradców technicznych w zakresie określonych grup produktów oraz biuro projektowe (instalacje elektryczne, niskoprądowe, telekomunikacyjne), którego inżynierowie dysponują szeroką wiedzą i doświadczeniem w opracowywaniu dokumentacji projektowych instalacji budynkowych, liniowych oraz DataCenter (Uptime Institute, TUV-IT).

Mgr inż. Michał Piechulek
BKT Elektronik

Absolwent Politechniki Śląskiej z dyplomem w specjalności Organizacja i Zarządzanie Produkcją; dyplomowany Project Manager – Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu fila w Chorzowie.

Od kilkunastu lat związany z branżą teleinformatyki, telekomunikacji i informatyki. Konsultuje i prowadzi wiele projektów technicznych i doradza z zakresu DataCenter dla większych i mniejszych klientów; przygotowywał koncepcje projektowe dla obiektów stadionowych (Górnika w Zabrzu, Raków Częstochowa), lotniskowych (GTL-Katowice Pyrzowice, Gdańsk, Radom), DataCenter np.: Promax Media, Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, Archiwum Narodowe w Krakowie.

Na co dzień związany z firmą BKT Elektronik zajmuje stanowisko dyrektora oddziału projektowego zajmującego się opracowywaniem dokumentacji dla instalacji niskoprądowych w oparciu o technologie BKT Elektronik oraz firm partnerskich (WiFi, CCTVipHD, BMS, FIS, SSWiNiKD, SAP i inne) rozwojem produktów dla sieciach teleinformatycznych oraz konsultacjami i nadzorami nad projektami instalacji oraz koordynacja międzybranżowa. Pod Jego nadzorem powstaje rocznie kilkadziesiąt projektów i koncepcji projektowych w zakresie infrastruktury teleinformatycznej. Współpracuje z uczelniami wyższymi, dla których przygotowuje i prowadzi konferencje techniczne z dziedziny teleinformatyki.

Uczestnik konferencji HOSTING & CLOUD TRANSFORMATION SUMMIT EUROPE, DataCenter Dynamic, OCP Summit.

Clevertouch Technologies

Clevertouch od ponad 20 lat dostarcza rozwiązania interaktywne. Pionier technologii cyfrowej.
Rozwiązania AV dla przedsiębiorstw. Integracja ze wszystkimi głównymi systemami UC.
Od sali konferencyjnej po strefę spotkań. Od systemów recepcji i rezerwacji po interaktywne monitory na spotkaniach. Kompleksowy ekosystem korporacyjny Clevertouch ułatwia współpracę w całej organizacji.

Szerokie portfolio produktów działające w ramach systemu: monitory interaktywne, monitory informacyjne, wayfinding, room booking, digital signage.

Działamy w myśl zasady: „Definiujemy potrzeby użytkownika”.

Adam Olszar
InfoLOGIC

Wyłączny dystrybutor Clevertouch w Polsce. Odpowiedzialny za rozwój marki. Służy swoim doświadczeniem na każdym etapie projektu, doradza i wdraża rozwiązania.

Dormakaba

Jesteśmy jedną z trzech największych firm na globalnym rynku rozwiązań kontroli dostępu i systemów wejść. Oferujemy rozwiązania bezpiecznego dostępu do pokoi i budynków z jednego źródła. 15 tysięcy naszych pracowników i wielu partnerów biznesowych jest gotowych służyć pomocą w ponad 130 krajach.

Grupa dormakaba to firma o ugruntowanej pozycji z ponad 150 letnim doświadczeniem. Niezależnie od tego, gdzie nasi klienci potrzebują innowacyjnych, godnych zaufania rozwiązań z zakresu dostępu i bezpieczeństwa, mogą na nas liczyć. Wysokiej jakości portfolio naszych produktów, znajduje zastosowanie w hotelach, sklepach, obiektach sportowych, lotniskach, szpitalach, domach lub biurach. Na całym świecie.

Nasze portfolio zawiera: elektroniczną kontrolę dostępu, rejestrację czasu pracy, systemy wejść w tym automatyka drzwiowa i fizyczna kontrola dostępu, mechaniczne systemy klucza, technikę drzwiową, systemy okuć do szkła, systemy zamków hotelowych, akustyczne ściany mobilne. Oferujemy także serwis.

Rafał Tamborski
Kierownik działu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w dormakaba Polska

Jest koordynatorem centrum kompetencyjnego dla części krajów regionu. Prowadzi międzynarodowe projekty dormakaba w Polsce w zakresie kontroli dostępu. Odpowiada za współpracę bezpośrednią z klientami jak i współpracę z Partnerami. W dormakaba pracuje od 2011 roku. Wcześniej pracował w firmach z branży IT. Swoją edukację zakończył na Politechnice Poznańskiej z tytułem magistra inżyniera.

IMPAKT S.A.

Jesteśmy jedną z czołowych polskich firm zajmujących się importem i dystrybucją produktów w segmencie rozwiązań sieciowych oraz szeroko pojętej elektroniki użytkowej. Jako spółka dynamicznie rozwijamy swoją ofertę w segmencie rozwiązań profesjonalnych, tworząc możliwie jak najbardziej kompleksową ofertę rozwiązań sieciowych, zarówno dla użytkownika domowego, jak również małych i średnich firm lub serwerowni. Nasza bogata oferta modeli zasilaczy awaryjnych pozwala na dobór rozwiązania dla wszelkich inwestycji niskoprądowych.

PowerWalker

PowerWalker to niemiecka marka, która specjalizuje się w produkcji zasilaczy awaryjnych, będąca częścią firmy BlueWalker GmbH. Wizją marki jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań w zakresie zasilania awaryjnego. Produkty PowerWalker przechodzą dokładny czterostopniowy proces kontroli, który gwarantuje ich trwałość i niezawodność.

Bartłomiej Kołodziej
Brand Manager

Menadżer z prawie 20 letnim doświadczeniem w branży IT zarówno w kategorii hardware jak i software. Przez cały ten czas odpowiedzialny za wdrażanie nowych grup produktowych, prowadzenie spotkań biznesowych, szkoleń produktowych, zarządzanie ciągłością działania biznesu i monitorowaniem infrastruktur informatycznych. Obecnie odpowiedzialny za rozwój marki PowerWalker w Polsce i marki Lanberg w Europie.

Miwi Urmet

Miwi Urmet Sp. z o.o. to założona w 1990 roku firma będąca przedstawicielem włoskiej, globalnej grupy Urmet. Od ponad 30 lat jest liderem na rodzimym rynku w zakresie dystrybucji elektronicznych systemów zabezpieczeń osób i mienia. W swojej ofercie posiada m.in.: telewizję przemysłową, kontrolę dostępu, systemy sygnalizacji włamania i napadu, systemy sygnalizacji pożaru, interkomy, systemy wideo/domofonowe, automatykę bramową i budynkową.

W ramach swojej działalności Miwi Urmet oferuje fachowe doradztwo w zakresie doboru technologii i urządzeń w celu uzyskania jak najlepszej funkcjonalności i stosunku jakości do ceny; opracowanie projektów technicznych; nadzór i wsparcie techniczne przy uruchomieniu systemów; profesjonalny serwis, a także szkolenia dla instalatorów i projektantów.  

Jerzy Drożdż
Wspólnik firmy MicroMade Gałka i Drożdż spółka jawna

Ukończył Wydział Elektroniki Politechniki Gdańskiej. Od 1992 r. wspólnik polskiej, rodzinnej firmy inżynierskiej MicroMade. Nadzoruje sprzedaż i produkcję urządzeń elektronicznych. Zajmuje się wycenami i wspiera projektantów systemów kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy.

Zainteresowania pozazawodowe: turystyka rowerowa i kajakowa, bieganie, pływanie…

Krzysztof Napora
Doradca Techniczno-Handlowy w Dziale Systemów Zabezpieczeń Miwi Urmet

Zajmuje się przede wszystkim zagadnieniami związanymi z kontrolą dostępu, SSP, systemami przyzywowymi i interkomowymi. Systemy będące w ofercie tego działu nie mają przed nim tajemnic.

Pawlaki Pro Audio

Założona w 2000 roku firma zajmuje się dystrybucją oraz wsparciem technicznym interkomowych systemów łączności krytycznej na potrzeby produkcji telewizyjnej. Jej założyciel oraz właściciel Sebastian Pawlak, posiada ponad 20 letnie doświadczenie w dziedzinie profesjonalnych systemów elektroakustycznych, które zdobył pracując z wiodącymi markami pro audio na świecie.

Od 2018 roku firma Pawlaki Pro Audio jest przedstawicielem i dystrybutorem na terenie Polski uznanych światowych producentów urządzeń z branży audio-wideo, m.in. RTS Intercom Systems, Studio Technologies, COIN by Glensound, Calrec, Wisycom, BSRF, Nixer Pro Audio, Craltech, Ereca, ze specjalizacją w rozwiązaniach pro audio na potrzeby produkcji telewizyjnej i filmowej.

1 stycznia 2021 firma Pawlaki Pro Audio została wyłącznym dystrybutorem w Polsce systemów nagłośnieniowych firmy K-array, stanowiących połączenie nowoczesnego designu i bezkompromisowego dźwięku.

K-array oferuje unikalne rozwiązania w zakresie systemów dźwiękowych przeznaczonych dla instalacji stałych w takich miejscach jak butiki, restauracje, kawiarnie, hotele, sale konferencyjne, kluby muzyczne, teatry, muzea, spa, kluby fitness, stadiony, oraz rezydencji prywatnych, loftów, mieszkań, jak i również na potrzeby realizacji wszelkiego rodzaju eventów oraz dużych produkcji muzycznych.

Sebastian Pawlak
Założyciel/właściciel Pawlaki Pro Audio

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w dziedzinie profesjonalnych systemów elektroakustycznych, które zdobył pracując z wiodącymi markami pro audio na świecie. Jest uznanym i najlepszym specjalistą w dziedzinie interkomowych systemów komunikacji krytycznej w Polsce. Jego praca i zaangażowanie w projekty, a przede wszystkim nienaganne relacje biznesowe z klientami były wielokrotnie doceniane i wyróżniane w kraju i za granicą. Prowadzi politykę czystej dystrybucji urządzeń profesjonalnych przy jednoczesnym wsparciu partnerów handlowych, projektantów i integratorów systemów. Otwarty na nowe wyzwania i kontakty. Prywatnie tata trzech synów, podróżnik i fotograf.

Platan

Platan Sp. z o.o. sp.k. jest znanym polskim producentem abonenckich central telefonicznych i serwerów telekomunikacyjnych, dostarczającym rozwiązania z zakresu telekomunikacji od 1985 r. Kompleksowa oferta firmy zaspokaja potrzeby szerokiej grupy odbiorców – od małych i średnich firm, po duże, wielooddziałowe przedsiębiorstwa, urzędy i instytucje publiczne, służby mundurowe i ratownicze. Firma oferuje również systemy nagłośnienia, w tym megafonową sieć rozgłoszeniową Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (certyfikat IRIS) dla kolejowych obiektów obsługi podróżnych.

Platan współpracuje z siecią firm teleinformatycznych w kraju i za granicą, wspiera je w świadczeniu usług doradztwa technicznego, instalacji i obsługi posprzedażnej, zapewniając profesjonalny serwis oraz szkolenia. Świadczy także usługi projektowania systemów nagłośnienia dla konkretnych lokalizacji stacji kolejowych. Więcej informacji na: www.platan.pl/ i audio.platan.pl

Tomasz Jaroszewski
PLATAN

Kierownik Biura Marketingu i Sprzedaży pionu central abonenckich, znany z prowadzonych szkoleń i  webinariów. Kilkunastoletnie doświadczenie w firmie Platan zdobywał najpierw jako specjalista ds. handlowych, potem jako menadżer produktu. Służy wsparciem technicznym, szczególnie ceni sobie bezpośredni kontakt z instalatorami, znajdzie rozwiązanie niemal każdego problemu.

Mariusz Juchno
PLATAN

Z zawodu inżynier elektronik, związany z firmą Platan od kilkunastu lat. Od 2016 współtworzy dział audio, w którym jest opracowywana megafonowa sieć rozgłoszeniowa Centralnego Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (CSDIP) dla kolei. Bierze czynny udział we wszystkich etapach realizacji kontraktów, od projektowania i doboru elementów systemów nagłośnienia aż do uruchomienia, kalibracji i weryfikacji ich jakości.

Quality07

Quality07 zaczyna 15 rok działalności sukcesywnie powiększając ofertę o niezawodne i najlepsze w swojej klasie produkty detekcji dymu i ciepła, a także gaśnice gaszenia gazem NOVEC i zasilacze. Nasze atuty to kompleksowa pomoc techniczna. Poza tym prowadzimy dedykowane szkolenia oraz pomagamy w projektowaniu i uruchomieniach na życzenie klienta. Nasza kadra inżynierów sprzedaży jest w stanie zapewnić Państwu wsparcie w doborze urządzeń robiąc fachowo dopasowane oferty. Posiadamy profesjonalne zaplecze szkoleniowe z całą gamą urządzeń treningowych, gdzie mogą Państwo spokojnie testować ich działanie pod okiem instruktora. Oferujemy też zestawy testowe do użytku w warunkach docelowych. Zaufało nam już ponad 100 firm z branży. LG Chem to nasz flagowy projekt – 500 detektorów dymu Stratos.

mgr inż. Tadeusz Markiewicz
Quality07

20 lat doświadczenia w projektowaniu systemów alarmu pożarowego

Od 14 lat wiceprezes i prezes firmy Quality07 specjalizującej się w projektowaniu i dystrybucji linowej detekcji pożaru w tym: zasysającej dymu -Stratos i Securiton, liniowe dymu -Setronic, liniowej ciepła ProReact i Alarmline II, ADW, DETECT oraz JOB, a także bezprzewodowej detekcji pożaru ZITON.  Między innymi absolwent SGH w Warszawie -Zarządzanie oraz  absolwent Uniwersytetu Śląskiego -Handel Zagraniczny

Tel. 508 124 087
E-mail: tadeusz@quality07.com.pl

ROGER

Firma ROGER jest obecna na rynku od 30 lat, a przedmiotem jej działalności jest projektowanie, produkcja i sprzedaż elektronicznych systemów kontroli dostępu i automatyki budynkowej oraz rejestracji czasu pracy. Ponadto wysoka niezawodność i funkcjonalność oferowanych produktów, potwierdzona w tysiącach wdrożonych z sukcesem instalacji, przy dobrej relacji jakości do kosztu przyczyniły się do powstania rozległej sieci dystrybucji obejmującej 3 kontynenty i ponad 40 krajów. Dla oferowanych rozwiązań dostępna jest bezpłatna pomoc techniczna. Dział techniczny firmy zapewnia profesjonalne wsparcie z zakresu doboru i konfiguracji urządzeń oraz oprogramowania.

SENSOR-ONLINE

Automatykę budynku hotelowego można zaprojektować na wiele sposobów i na różnorakim sprzęcie. Niezależnie od przyjętego rozwiązania powinna ona uwzględniać specyfikę obiektu i wymagania korzystających z niej użytkowników. W żadnym wypadku nie powinna być celem samym w sobie, z mnóstwem „wodotrysków” i atrakcyjnych dodatków przysłaniających podstawową funkcjonalność. Korzystanie z niej powinno być dla gościa intuicyjne, a od personelu niewymagające specjalistycznego przygotowania. Takim właśnie rozwiązaniem jest SENSOR Automatyka dla Hotelu — produkt skierowany do obiektów turystycznych takich jak hotele, pensjonaty, apartamenty na wynajem itp.

SENSOR to system uwzględniający rytm pracy hotelu wyznaczany przez przyjeżdżających i wyjeżdżających gości. Jedna karta/klucz pozwala na poruszanie się po całym obiekcie w ramach posiadanych uprawnień. Otwiera pokój, umożliwia wjazd na parking czy też pozwala na przejście do strefy relaksu. System zadba o automatyczne ustawienie optymalnej temperatury, załączy oświetlenie, otworzy zawory z wodą, podniesie rolety itp. a po skończonym pobycie, bez ingerencji obsługi przestawi pomieszczenia w tryb pracy postojowej, przyczyniając się do zmniejszania kosztów wydatkowanych na zużywaną energię. Dodatkowo, w przypadku awarii poinformuje o zalaniu wodą czy wycieku freonu, a w pokojach dla osób z niepełnosprawnością pozwoli na uruchomienie instalacji przyzywowej. Jest to system bardzo uniwersalny spełniający wymagania zarówno małych pensjonatów, jak i wielogwiazdkowych hoteli. Należy przy tym pamiętać, że kontrola dostępu w tym przypadku to jedynie 20-30% jego możliwości. Pozostała funkcjonalność jest zwykle dokupywana przez Inwestorów u różnych producentów — tutaj mamy wszystko w ramach jednego, zintegrowanego pakietu.

Łukasz Kanarek
Dyrektor Sprzedaży Krajowej i Obsługi Klienta, Roger

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. Z firmą Roger związany od 2013r. Aktualnie jako Dyrektor Działu Sprzedaży Krajowej i Obsługi Klienta czynnie współpracuje z dystrybutorami, biurami projektowymi, wykonawcami oraz inwestorami oferując wsparcie projektowe na wszystkich etapach realizacji projektu. Odpowiedzialny za utrzymanie obsługi klienta na najwyższym poziomie oraz obsługę kluczowych klientów w sprawach związanych z obsługą rynku krajowego.

W latach 2015-2018 odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie systemu RACS 5 do sprzedaży poprzez testy i uruchomienie systemu na instalacjach pilotażowych.

Tel. 882-609-601

email: lkanarek@roger.pl

ROMI Sp. z o.o.

ROMI Sp. z o.o. należy do najbardziej wyspecjalizowanych dystrybutorów IT w Polsce. Nasza firma z siedzibą w Warszawie, posiada biura handlowe w Krakowie i Lublinie. Od początku działalności realizujemy model dystrybucji z wartością dodaną, której głównymi filarami są: wiedza, wsparcie techniczne oraz realizacja projektów. Przemyślany dobór partnerów, dostawców oraz produktów pozwala nam od lat realizować założenie dystrybutora, który nie tylko dostarcza towar, ale również dzieli się wiedzą. Wąska specjalizacja wraz z bardzo szerokim asortymentem dostępnych artykułów (ponad 100 000 produktów na magazynie), pozwala nam dostarczać kompleksowe rozwiązania.

Na magazynie posiadamy ponad 60 000 części elektrycznych, 300 modeli szaf teleinformatycznych i serwerowych, UPS-y 1-fazowe i 3-fazowe oraz ponad 10 000 akcesoriów 19”, które stanowią tylko część naszego asortymentu. Stała dostępność produktów pozwala nam na bardzo szybką dostawę i sprawną realizację zadań stawianych przez klientów, co niewątpliwie jest naszą ogromną zaletą i stawia nas o krok przed konkurencją.

Corning

Opierając się na ponad 160 lat wiedzy o materiałach i inżynierii procesowej, firma Corning kreuje i wytwarza przełomowe produkty, które znajdując zastosowanie w zaawansowanych technicznie urządzeniach, rozwiązaniach telekomunikacyjnych, w sferze nauki, przyczyniają się do wzrostu komfortu życia i codziennej pracy.

Corning Optical Communications Polska, część segmentu telekomunikacyjnego firmy Corning, jest wiodącym producentem rozwiązań światłowodowych systemów łączności dla systemów głosowych, danych i aplikacji sieciowych wideo na całym świecie. Oferujemy najszerszy asortyment rozwiązań światłowodowych i miedzianych produktów end-to-end dla sieci klientów telekomunikacyjnych.

Ponadto Corning oferuje pełen zakres pasywnych rozwiązań optycznych dla zróżnicowanych aplikacji Fibre-to-the-Home (FTTH), Data Centers, LAN/WAN. Na przestrzeni lat, jako producent włożyliśmy wiele wysiłku we wdrażanie innowacji (plug and play, produkty prekonektoryzowane), co jest branżowym wyróżnikiem. Jesteśmy jednym z niewielu dostawców zapewniających pełną gamę usług dla projektów FTTH.

TP-Link

Od ponad 20 lat TP-Link redefiniuje sposób w jaki myślimy o sieciach bezprzewodowych. Stawiając na niezawodność i wydajność, producent może pochwalić się portfolio produktów, w którym każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie od wymagań i budżetów. 

Robert Gawroński
SMB Channel Manager

Z TP-Link związany od 2012 roku, obecnie odpowiada za strategię sprzedaży rozwiązań biznesowych. Posiada szeroką wiedzę o sieciach i stosowanych w nich urządzeniach, przez lata pracował jako inżynier wsparcia przedsprzedażowego.

Yamaha

U źródeł powstania firmy Yamaha są muzyka oraz instrumenty muzyczne. Nasze produkty, niezależnie od przeznaczenia, zawsze wyróżniają się najwyższą jakością i niezawodnością, od szkół, po filharmonie, od fortepianów, po motocykle, od domowego stereo po wielkoformatowe instalacje komercyjne.

Oferujemy m.in. technologie przekazu dźwięku, w szczególności mowy i muzyki, poprzez standardowe sieci Ethernetowe – rozwiązania dla obiektów dowolnej wielkości oraz wszystkie potrzebne urządzenia: źródła dźwięku, zarządzanie i obróbka, transmisja, wzmocnienie i szeroki wachlarz głośników: is.gd/Yamaha_Instalacje.

Zwracamy uwagę na ofertę inteligentnych, autonomicznych sieciowych mikrofonów konferencyjnych z rodziny ADECIA: is.gd/adecia_solution.

Maciej Błachnio
Mgr inż. akustyki i elektroniki
System Engineering & Sales
Yamaha Commercial Audio

Od blisko 30 lat czynnie zajmuje się zagadnieniami pro audio, m.in. obróbką i przetwarzaniem dźwięku, akustyką, projektuje systemy, pisze artykuły branżowe i prowadzi specjalistyczne szkolenia. Członek AVIXA i AES. W Yamaha Music Europe GmbH należy do SEG (System Engineering Group).

ROGER

Firma ROGER jest obecna na rynku od 30 lat, a przedmiotem jej działalności jest projektowanie, produkcja i sprzedaż elektronicznych systemów kontroli dostępu i automatyki budynkowej oraz rejestracji czasu pracy. Ponadto wysoka niezawodność i funkcjonalność oferowanych produktów, potwierdzona w tysiącach wdrożonych z sukcesem instalacji, przy dobrej relacji jakości do kosztu przyczyniły się do powstania rozległej sieci dystrybucji obejmującej 3 kontynenty i ponad 40 krajów. Dla oferowanych rozwiązań dostępna jest bezpłatna pomoc techniczna. Dział techniczny firmy zapewnia profesjonalne wsparcie z zakresu doboru i konfiguracji urządzeń oraz oprogramowania.

Patryk Jaworek
Dyrektor oddziału Warszawa, lider Data Center Department, ZPAS S.A.

Jest absolwentem Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ukończył studia o specjalności mechatronika przemysłowa. Od początku swoją karierę zawodową związał z branżą produkcyjną. Od kilku lat specjalizuje się w kompleksowych rozwiązaniach Data Center, zarówno w obszarze rozwoju samego produktu, jak i doradztwa technicznego.

Obecnie w ZPAS S.A. pełni funkcję dyrektora oddziału handlowo-technicznego w Warszawie, jest odpowiedzialny za rozwój kompleksowych rozwiązań Data Center oraz wsparcie w doborze dedykowanych rozwiązań dla serwerowni i Centrów Przetwarzania Danych.

Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek zafascynowany nowinkami technicznymi oraz motoryzacją.

patryk.jaworek@zpas.pl, tel. +48 667 992 156

ZPAS

ZPAS S.A. to polski dostawca rozwiązań dla szeroko pojętego rynku IT, ITC i energetyki. Aktualnie zatrudnia około 700 osób w 4 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych na Dolnym Śląsku. Kadra inżynieryjna to 70 specjalistów w mechanice i elektryce, którzy wspólnie z przedstawicielami działów handlowych doradzają klientom w doborze optymalnych rozwiązań zarówno na bazie konstrukcji własnych ZPAS, jak i kastomizowanych zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klientów. 

50 lat doświadczenia na rynku (od projektu po wykonawstwo i obsługę posprzedażową) czyni ze ZPAS wiarygodnego partnera biznesowego o ugruntowanej pozycji na rynku.

Zgodnie ze strategią rozwoju firmy, najbliższe lata to oprócz ciągłego ulepszania stałej oferty (szaf i szafek 19”, serwerowych, zewnętrznych, przemysłowych, pulpitów), dalszy rozwój rozwiązań kompleksowych, w tym Data Center (https://zpasgroup.pl/content/41-serwerownie-zpas).

Warsztaty Romi i Corning
CORNING – spawanie kabli wielowłóknowych („wstążkowe ribbon”)/ MIRSAN – jak szybko i prosto złożyć szafę 19”
Artur Kowalski
Dyrektor Techniczny w CTI MIKROTEL

Od 30 lat związany z branżą TELCO i IT, od blisko 20 lat zajmuje się wdrażaniem na polskim rynku rozwiązań opartych o produkty firmy 2N. Zebrana wiedza i doświadczenie z różnych dziedzin pozwala na rozwiązywanie większości problemów związanych z niestandardowymi potrzebami klientów.

Maria Głowa
Specjalista ds. projektów

Na co dzień związana z marką BCS. Jako specjalista ds. projektów zajmuje się utrzymaniem współpracy z projektantami, wsparciem w zakresie projektowania CCTV oraz analizą i doradztwem w zakresie doboru optymalnych rozwiązań i sprzętu.

Tytuł inżyniera uzyskała na Politechnice Łódzkiej, nadal kontynuuje naukę na Politechnice Warszawskiej o specjalizacji Technologie Cyfrowe w zarządzaniu produkcją. Aktualnie pisze prace związaną ze sztuczną inteligencją wspierającą oprogramowanie do zarządzania monitoringiem wizyjnym. 

BCS

BCS to polska marka stworzona w 2008 roku. Wiele lat doświadczenia w sektorze elektronicznych systemów zabezpieczeń dało nam szansę na stworzenie wyjątkowej grupy produktów. Od 14 lat krajowa marka BCS jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w branży CCTV. Znając bardzo dobrze potrzeby rynku, wiemy czym powinien charakteryzować się produkt wysokiej jakości, przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjnej ceny i zapewnieniu wsparcia techniczno–projektowego na najwyższym poziomie.

Naszym partnerom oferujemy bogaty asortyment produktów z dziedziny telewizji przemysłowej (IP, HD-CVI), wideodomofonów IP, zasilaczy oraz kontroli dostępu.  Na ofertę BCS składa się każda linia z grupy produktów CCTV, obejmująca produkt: ekonomiczny, standardowy i profesjonalny dedykowany do projektów.

Dbając o wysoki poziom zadowolenia naszych Klientów udzielamy profesjonalnego wsparcia od zakupu po serwis.  Stawiając na jakość oferowanego sprzętu cały czas poszukujemy najlepszych rozwiązań na rynkach światowych , szkoląc i rozwijając nasz dział wsparcia technicznego, który jest dedykowany dla naszych Klientów.

BCS to dziś marka, która stawia na jakość sprzętu i obsługi.

INFOMUSIC

Największy portal muzyczny w Polsce

Signum Project
SIGNUM PROJECT to firma z długim doświadczeniem w zakresie projektowania i dostarczania rozwiązań multimedialnych oraz nowoczesnych technologii budynkowych dla rynku korporacyjnego, edukacyjnego oraz ekspozycyjnego. Zespół SIGNUM PROJECT to osoby z wieloletnim doświadczeniem z wielu dziedzin co pomaga w tworzeniu zaawansowanych technologicznie, dedykowanych rozwiązań dla każdego odbiorcy oraz ich integracji z pozostałymi systemami w budynku, architekturą czy scenografią. Dzięki połączeniu wielu dziedzin i kreatywnego podejścia do tworzonych projektów, uzyskujemy rezultaty wyróżniające naszych Klientów oraz ich ofertę, a także sposób pracy. Nietypowe realizacje są naszą najlepszą wizytówką, ale również w bardziej praktycznych aplikacjach potrafimy sprawić aby odznaczały się one wyjątkową jakością oraz stanowiły niezawodne narzędzie i wsparcie w codziennym funkcjonowaniu.
Dr inż. Grzegorz Łukasz Augustyn

20 lat doświadczenia w branży inteligentnych technologii automatyki budynku oraz multimediów, doktor nauk technicznych o specjalności Wibroakustyka i inżynieria dźwięku (doktorat obroniony w 2005 roku), wykłady i zajęcia prowadzi na Wydziale Zarządzania AGH w ramach wdrażania nowego przedmiotu nauczania Zarządzanie Informacją Multimedialną. Od wielu lat prowadzi własną działalność gospodarczą w dziedzinie integracji zaawansowanych systemów multimedialnych oraz nowoczesnych instalacji inteligentnego i zintegrowanego budynku. Jako jedyny w kraju posiada certyfikat THX, jest także członkiem i certyfikowanym instalatorem CEDIA oraz InfoCOMM/AVIXA z prawami do prowadzenia szkoleń i wykładów. Posiada także uprawnienia ISF oraz wiele certyfikatów branżowych i producenckich. Prowadzi szkolenia oraz czynnie zajmuje się consultingiem i doradztwem technicznym oraz nadzorami nad realizacją inwestycji. Czynnie uczestniczy w pracach zagranicznych komisji standaryzacyjnych oraz doradztwa produktowego. Zajmuje się także projektowaniem, doradztwem i konsultingiem oraz audytem w zakresie nowoczesnych technologii budynkowych.