Agenda

14.04.2021 - Środa

SYSTEMY ZABEZPIECZEŃ, ROZWIĄZANIA SIECIOWE I DATA CENTER CZ.2

10:00 – 10:05

Rozpoczęcie wydarzenia.

10:05 – 10:40

Wiadomo, że systemy telewizji przemysłowej mają bardzo szerokie zastosowanie w różnych dziedzinach życia społecznego i gospodarczego. Kojarzone są najczęściej jako narzędzie monitorowania, obserwacji określonych stref. Rozwój technologii i oprogramowania umożliwia obecnie zdecydowanie szersze wykorzystanie tych systemów. Dzięki najnowszym rozwiązaniom możemy gromadzić metadane, a następnie wykorzystywać je do zwiększenia sprawności obsługi systemów CCTV. Pozyskane w ten sposób informacje usprawniają pracę operatorów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo, a także osób pracujących w marketingu, handlu i logistyce.


Mariusz Garbacz | Miwi Urmet

10:40 – 10:50

Sesja Q&A i konkurs z nagrodą.

10:50 – 11:25

W prezentacji zostaną poruszone następujące tematy:

– krótka prezentacja marki Siedle,
– czytniki kontroli dostępu, podział według linii wzorniczych Siedle oraz według ich rodzajów oraz trybów pracy,
– przykłady zabudowy zintegrowanej z systemami domofonowymi,
– kontroler dwu wyjściowy w aplikacjach podstawowych,
– Secure Controler SC600. Kontroler cztero-wyjściowy IP w aplikacjach skalowalnych.


Mariusz Trzeciak | Siedle

11:25 – 11:35

Sesja Q&A i konkurs z nagrodą.

11:35 – 12:10

Podczas prelekcji zostaną poruszone następujące zagadnienia:

– Nowe dyski HDD od Synology
– Synology High Availability (SHA)
– Aplikacje do zabezpieczenia danych (ABB)
– Nowy system operacyjny DSM 7


Przemysław Biel | Synology

12:10 – 12:20

Sesja Q&A i konkurs z nagrodą.

12:20 – 12:55

Omada SDN to platforma do programowego sterowania infrastrukturą sieciową, która integruje działanie urządzeń sieciowych od TP-Link, zapewniając kompleksowe zarządzanie centralne z chmury za pomocą przeglądarkowego interfejsu lub aplikacji mobilnej. TP-Link Omada SDN umożliwia stworzenie wysoce skalowalnej sieci LAN i WLAN. Przekłada się to na płynne połączenia przewodowe i bezprzewodowe, które są niezbędne m.in. w hotelach, szkołach, biurach czy urzędach. Dzięki rozwiązaniu Omada SDN administratorzy mogą w łatwy i kompleksowy sposób zarządzać centralnie całą siecią, także rozproszoną pomiędzy placówkami.


Robert Gawroński | TP-link

12:55 – 13:05

Sesja Q&A i konkurs z nagrodą.

13:05 – 14:00

Konsultacje na wirtualnych stoiskach.

Miwi Urmet

Miwi Urmet Sp. z o.o. to założona w 1990 roku firma będąca przedstawicielem włoskiej, globalnej grupy Urmet. Od ponad 30 lat jest liderem na rodzimym rynku w zakresie dystrybucji elektronicznych systemów zabezpieczeń osób i mienia. W swojej ofercie posiada m.in.: telewizję przemysłową, kontrolę dostępu, systemy sygnalizacji włamania i napadu, systemy sygnalizacji pożaru, interkomy, systemy wideo/domofonowe, automatykę bramową i budynkową.

W ramach swojej działalności Miwi Urmet oferuje fachowe doradztwo w zakresie doboru technologii i urządzeń w celu uzyskania jak najlepszej funkcjonalności i stosunku jakości do ceny; opracowanie projektów technicznych; nadzór i wsparcie techniczne przy uruchomieniu systemów; profesjonalny serwis, a także szkolenia dla instalatorów i projektantów.  

Siedle

Firma Siedle jest liderem na rynku komunikacji drzwiowej i budynkowej w Niemczech i w dużej części Europy. Producent z głębokim zrozumieniem jakości, którego produkty czynią życie łatwiejszym, bezpieczniejszym i bardziej mobilnym. Produkty Siedle łączą ludzi. Zapewniają lepszą mobilność, zwiększają bezpieczeństwo i łączą komunikację wejściową z innymi funkcjami inteligentnych domów.

Z pioniera domofonów stała się liderem w tworzeniu innowacji komunikacyjnych z systemami używanymi na całym świecie – w firmach, szpitalach, salach koncertowych, muzeach i domach dużych i małych. Firma rodzinna w siódmym pokoleniu a Schwarzwald – miejsce, w którym powstała ponad 270 lat temu, jest nadal jej siedzibą i bazą produkcyjną.

Od wideodomofonów przy wejściach po mobilne otwieranie drzwi za pomocą smartfona i połączonych systemów komunikacyjnych, opracowujemy i wytwarzamy produkty, które pomagają nam komunikować się od wewnątrz do zewnątrz, prywatnie i publicznie, w domu i poza nim.

Synology

Firma Synology dostarcza rozwiązania, w których najważniejszym czynnikiem jest bezpieczeństwo, spójność danych i ciągłość pracy. Rozwiązania Synology są do tego efektywne kosztowo. Oznacza to, że w cenie urządzenia znajdziemy autorskie aplikacje Synology, między innymi bezlicencyjne aplikacje do backupu całej infrastruktury IT (komputery, serwery fizyczne, maszyny wirtualne), uruchamiania różnego rodzaju maszyn wirtualnych takich jak systemy Windows czy Linux oraz konfiguracji klastra wysokiej dostępności. Poza tym dostępne są również narzędzia usprawniające działanie zespołu (udostępnianie i synchronizacja, Mail, Chat, Synology Office).
Firma Synology stawia sobie za cel oferowanie produktów opracowanych z myślą o przyszłości oraz najlepszych w swojej klasie usług dla klientów.

Szczegóły wkrótce
Marek Kośmider
Miwi Urmet

Mgr inż. Politechniki Łódzkiej kierunku Mikroelektronika.

Wieloletni pracownik i kierownik Działu Systemów Zintegrowanych w Miwi Urmet Sp. z o.o. Zajmuje się głównie zagadnieniami związanymi ze zintegrowanymi systemami zabezpieczeń, kontrolą dostępu oraz systemami sygnalizacji pożaru. W branży od ponad 20 lat.

Przemysław Biel
Senior Key Account Manager Poland, Synology

pbiel-a@synology.com | +48 510 100 465

W branży IT od kilkunastu lat jako handlowiec, team leader, menadżer produktu. Przez długi czas odpowiedzialny za produkty sieciowe oraz pamięci masowe NAS. Obecnie Senior Key Account Manager Synology na południową część polski. Prywatnie pasjonat fotografii i systemów z rodziny Unix.

Mariusz Trzeciak
Key Account Manager w firmie Siedle

mariusz.trzeciak@siedle.de | mob. +48 508 103 783

Z wykształcenia inżynier elektrotechniki Politechniki Gdańskiej. Wieloletnie doświadczenie projektowe jak i wykonawcze w branży elektrycznej z ukierunkowaniem na systemy niskoprądowe w budynkach takie jak systemy automatyki budynkowej, systemy zabezpieczeń, systemy komunikacyjne. Od ponad 11 lat związany z produktami i dystrybucją Siedle, a od niespełna dwóch lat pracownik firmy Siedle odpowiedzialny za teren Polski jak i część Europy wschodniej.

Mariusz Garbacz
Kierownik Działu CCTV w Miwi Urmet Sp. z o.o.

Z firmą związany od 2006 roku. Posiada gruntowną wiedzę techniczną oraz wieloletnie doświadczenie w obszarze sprzedaży, wsparcia technicznego oraz prowadzenia specjalistycznych szkoleń z zakresu telewizji przemysłowej. Absolwent Wydziałów Elektrotechnik i Elektroniki oraz Zarządzania Politechniki Łódzkiej. W branży zabezpieczeń od niemal 20 lat.

ZPAS

ZPAS S.A. to polski dostawca rozwiązań dla szeroko pojętego rynku IT, ITC i energetyki. Aktualnie zatrudnia około 700 osób w 4 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych na Dolnym Śląsku. Kadra inżynieryjna to 70 specjalistów w mechanice i elektryce, którzy wspólnie z przedstawicielami działów handlowych doradzają klientom w doborze optymalnych rozwiązań zarówno na bazie konstrukcji własnych ZPAS, jak i kastomizowanych zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klientów. 

50 lat doświadczenia na rynku (od projektu po wykonawstwo i obsługę posprzedażową) czyni ze ZPAS wiarygodnego partnera biznesowego o ugruntowanej pozycji na rynku.

Zgodnie ze strategią rozwoju firmy, najbliższe lata to oprócz ciągłego ulepszania stałej oferty (szaf i szafek 19”, serwerowych, zewnętrznych, przemysłowych, pulpitów), dalszy rozwój rozwiązań kompleksowych, w tym Data Center (https://zpasgroup.pl/content/41-serwerownie-zpas).

Warsztaty Romi

Romi poleca : Duża moc UPSa w małej, płytkiej szafce, problemy i rozwiązania, oraz monitoring UPSa z aplikacji na Twoim telefonie, czyli wyświetlacz XXI wieku.

Artur Kowalski
Dyrektor Techniczny w CTI MIKROTEL

Od 30 lat związany z branżą TELCO i IT, od blisko 20 lat zajmuje się wdrażaniem na polskim rynku rozwiązań opartych o produkty firmy 2N. Zebrana wiedza i doświadczenie z różnych dziedzin pozwala na rozwiązywanie większości problemów związanych z niestandardowymi potrzebami klientów.

Maria Głowa
Specjalista ds. projektów

Na co dzień związana z marką BCS. Jako specjalista ds. projektów zajmuje się utrzymaniem współpracy z projektantami, wsparciem w zakresie projektowania CCTV oraz analizą i doradztwem w zakresie doboru optymalnych rozwiązań i sprzętu.

Tytuł inżyniera uzyskała na Politechnice Łódzkiej, nadal kontynuuje naukę na Politechnice Warszawskiej o specjalizacji Technologie Cyfrowe w zarządzaniu produkcją. Aktualnie pisze prace związaną ze sztuczną inteligencją wspierającą oprogramowanie do zarządzania monitoringiem wizyjnym. 

BCS

BCS to polska marka stworzona w 2008 roku. Wiele lat doświadczenia w sektorze elektronicznych systemów zabezpieczeń dało nam szansę na stworzenie wyjątkowej grupy produktów. Od 14 lat krajowa marka BCS jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w branży CCTV. Znając bardzo dobrze potrzeby rynku, wiemy czym powinien charakteryzować się produkt wysokiej jakości, przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjnej ceny i zapewnieniu wsparcia techniczno–projektowego na najwyższym poziomie.

Naszym partnerom oferujemy bogaty asortyment produktów z dziedziny telewizji przemysłowej (IP, HD-CVI), wideodomofonów IP, zasilaczy oraz kontroli dostępu.  Na ofertę BCS składa się każda linia z grupy produktów CCTV, obejmująca produkt: ekonomiczny, standardowy i profesjonalny dedykowany do projektów.

Dbając o wysoki poziom zadowolenia naszych Klientów udzielamy profesjonalnego wsparcia od zakupu po serwis.  Stawiając na jakość oferowanego sprzętu cały czas poszukujemy najlepszych rozwiązań na rynkach światowych , szkoląc i rozwijając nasz dział wsparcia technicznego, który jest dedykowany dla naszych Klientów.

BCS to dziś marka, która stawia na jakość sprzętu i obsługi.

Robert Gawroński
SMB Channel Manager

Z TP-Link związany od 2012 roku, obecnie odpowiada za strategię sprzedaży rozwiązań biznesowych. Posiada szeroką wiedzę o sieciach i stosowanych w nich urządzeniach, przez lata pracował jako inżynier wsparcia przedsprzedażowego.

INFOMUSIC

Największy portal muzyczny w Polsce

TP-Link

Od ponad 20 lat TP-Link redefiniuje sposób w jaki myślimy o sieciach bezprzewodowych. Stawiając na niezawodność i wydajność, producent może pochwalić się portfolio produktów, w którym każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie od wymagań i budżetów. 

Signum Project
SIGNUM PROJECT to firma z długim doświadczeniem w zakresie projektowania i dostarczania rozwiązań multimedialnych oraz nowoczesnych technologii budynkowych dla rynku korporacyjnego, edukacyjnego oraz ekspozycyjnego. Zespół SIGNUM PROJECT to osoby z wieloletnim doświadczeniem z wielu dziedzin co pomaga w tworzeniu zaawansowanych technologicznie, dedykowanych rozwiązań dla każdego odbiorcy oraz ich integracji z pozostałymi systemami w budynku, architekturą czy scenografią. Dzięki połączeniu wielu dziedzin i kreatywnego podejścia do tworzonych projektów, uzyskujemy rezultaty wyróżniające naszych Klientów oraz ich ofertę, a także sposób pracy. Nietypowe realizacje są naszą najlepszą wizytówką, ale również w bardziej praktycznych aplikacjach potrafimy sprawić aby odznaczały się one wyjątkową jakością oraz stanowiły niezawodne narzędzie i wsparcie w codziennym funkcjonowaniu.
Dr inż. Grzegorz Łukasz Augustyn

20 lat doświadczenia w branży inteligentnych technologii automatyki budynku oraz multimediów, doktor nauk technicznych o specjalności Wibroakustyka i inżynieria dźwięku (doktorat obroniony w 2005 roku), wykłady i zajęcia prowadzi na Wydziale Zarządzania AGH w ramach wdrażania nowego przedmiotu nauczania Zarządzanie Informacją Multimedialną. Od wielu lat prowadzi własną działalność gospodarczą w dziedzinie integracji zaawansowanych systemów multimedialnych oraz nowoczesnych instalacji inteligentnego i zintegrowanego budynku. Jako jedyny w kraju posiada certyfikat THX, jest także członkiem i certyfikowanym instalatorem CEDIA oraz InfoCOMM/AVIXA z prawami do prowadzenia szkoleń i wykładów. Posiada także uprawnienia ISF oraz wiele certyfikatów branżowych i producenckich. Prowadzi szkolenia oraz czynnie zajmuje się consultingiem i doradztwem technicznym oraz nadzorami nad realizacją inwestycji. Czynnie uczestniczy w pracach zagranicznych komisji standaryzacyjnych oraz doradztwa produktowego. Zajmuje się także projektowaniem, doradztwem i konsultingiem oraz audytem w zakresie nowoczesnych technologii budynkowych.