Agenda

31.03.2021 - Środa

SYSTEMY MULTIMEDIALNE

10:00 – 10:05

Rozpoczęcie wydarzenia.

10:05 – 10:40

Podczas prezentacji zostaną zaprezentowane najważniejsze trendy rynkowe w świecie wideokonferencji wynikające z masowej migracji użytkowników z biur do domowego zacisza. Nasz ekspert opowie o wyzwaniach czyhających na projektantów systemów wideokonferencyjnych oraz rozwiązaniach i  pułapkach związanych z trendem USB wideo.

Podczas prezentacji odpowiemy sobie na pytanie w jaką stronę zmierzają wideokonferencje? Który komunikator jest najlepszy z obecnie dostępnych na rynku? Czym są rozwiązania Microsoft Teams Room? Jak połączyć środowisko SIP/H.323 z światem Microsoftu? Prezentował będzie człowiek, który nie jest związany z konkretną marką systemu wideokonferencyjnego i ma bogate doświadczenie w rozwiązaniach takich producentów jak Poly, Microsoft, Zoom, Webex, Logitech, Yealink, Lifesize czy Pexip.


Zygmunt Łodziński | VisionCube

10:40 – 10:50

Sesja Q&A i konkurs z nagrodą.

10:50 – 11:25

Dźwięk ma głęboki wpływ na nasze codzienne życie, jednak dźwięk jest często ostatnim elementem branym pod uwagę ze względu na obawy projektantów dotyczące stosowania dużych głośników. Dyskretne rozwiązania audio mogą rozwiązać ten problem bez pogorszenia jakości dźwięku.

Naszym celem jest obalenie błędnego przekonania, że głośniki muszą mieć duży wpływ wizualny na ogólny wygląd projektu. Pokażemy, że istnieją głośniki, które gwarantują jednolite pokrycie i maksymalną zrozumiałość, pozostając jednocześnie prawie niewidocznymi. Omówimy, jak wybrać i ustawić tego typu głośniki, aby uzyskać jak najlepsze wyniki przy jak najmniejszej liczbie źródeł dźwięku.

Na zakończenie przedstawimy innowacyjny i całkowicie niewidoczny system nagłośnienia zintegrowany z uniwersalnym oświetleniem obiektowym.


Sebastian Pawlak | Pawlaki Pro Audio

11:25 – 11:35

Sesja Q&A i konkurs z nagrodą.

11:35 – 12:10

Pomieszczenia, z których prowadzone są spotkania online, często mają niekorzystną akustykę. Mikrofony laptopów i programy konferencyjne stosują polepszanie jakości dźwięku, ale to nie zawsze zdaje egzamin, zwłaszcza kiedy przy stole jest kilka osób.

Specjalnie dla celów prezentacji, mamy salę o bardzo złej akustyce, a w niej panel mikrofonowy, który sam umie sobie z tym poradzić. Połączymy się z tym miejscem na żywo. Uczestnicy pokazu zobaczą i usłyszą porównanie trudnego dźwięku, z jakim często mamy
do czynienia, z inteligentnie oczyszczonym – osobno odszumianie, redukcję pogłosu i podążanie za mówcami, a następnie wszystko razem.

Po więcej informacji zapraszamy na nasze wirtualne stoisko.


Maciej Błachnio | Yamaha

12:10 – 12:20

Sesja Q&A i konkurs z nagrodą.

12:20 – 12:55

Prezentacja zawierać będzie omówienie, także na przykładach, technologii multimedialnych, które z powodzeniem znajdują swoje zastosowanie w tworzeniu z ich wykorzystaniem rozwiązań, które wzbogacają formę przekazu, niezależnie od tego czy dotyczy to np. ekspozycji muzealnej, przestrzeni publicznej, formy reklamy, czy też sztuki. Otaczająca nas rzeczywistość ulega radykalnym zmianom (także ze względu na pandemię) co zmienia formę i sposób przekazu, a multimedia oraz poszczególne urządzenia, wyposażone w różnorodne możliwości, pozwalają często na zupełnie nowe podejście w połączeniu z wieloma innymi technologiami. Będzie to na pewno kluczowym elementem w momencie kiedy wszyscy w jakiejś formie powrócimy do korzystania ponownie z przestrzeni publicznych.

Grzegorz Augustyn | Signum Project

Prezentacja Ekspercka

12:55 – 13:05

Sesja Q&A

13:05 – 14:00

Konsultacje na wirtualnych stoiskach.

VisionCube

W VisionCube zrzeszamy specjalistów z zakresu systemów AV i wideokonferencji. Co roku integrujemy i wdrażamy nowe systemy, których sercem jest wideokonferencja, i nieustannie staramy się rozwijać w zakresie technologii Unified Communication.

Poza budowaniem infrastruktur wideokonferencyjnych nasze kompetencje leżą po stronie realizacji integracji pomiędzy różnymi środowiskami, a także mamy za sobą wiele realizacji skomplikowanych technologicznie projektów z zakresu szeroko pojętego IT. Ponadto wyposażamy sale konferencyjne i realizujemy skomplikowane koncepty do dyspozytorni i pomieszczeń o newralgicznym charakterze, łącznie z zapewnieniem zagregowanych łączy LTE. Aby uzupełnić naszą ofertę w zakresie Unified Communication pomagamy klientom w standaryzacji wyposażenia miejsca pracy zarówno w biurowcach, gdzie na open space występują bardzo popularne hot deski, jak i w przestrzeniach pracy indywidualnej, takich jak nasz home office.

W tym obszarze współpracujemy z wiodącymi producentami słuchawek, kamer, monitorów, telefonów IP oraz pozostałego sprzętu i oprogramowania w zakresie infrastruktury IT.
Tam, gdzie inni mówią „nie da się” – my przychodzimy i realizujemy. Teoretycznie trudne rzeczy, robimy łatwe i users friendly.
Inspirują nas Twoje potrzeby

Pawlaki Pro Audio

Założona w 2000 roku firma zajmuje się dystrybucją oraz wsparciem technicznym interkomowych systemów łączności krytycznej na potrzeby produkcji telewizyjnej. Jej założyciel oraz właściciel Sebastian Pawlak, posiada ponad 20 letnie doświadczenie w dziedzinie profesjonalnych systemów elektroakustycznych, które zdobył pracując z wiodącymi markami pro audio na świecie.

Od 2018 roku firma Pawlaki Pro Audio jest przedstawicielem i dystrybutorem na terenie Polski uznanych światowych producentów urządzeń z branży audio-wideo, m.in. RTS Intercom Systems, Studio Technologies, COIN by Glensound, Calrec, Wisycom, BSRF, Nixer Pro Audio, Craltech, Ereca, ze specjalizacją w rozwiązaniach pro audio na potrzeby produkcji telewizyjnej i filmowej.

1 stycznia 2021 firma Pawlaki Pro Audio została wyłącznym dystrybutorem w Polsce systemów nagłośnieniowych firmy K-array, stanowiących połączenie nowoczesnego designu i bezkompromisowego dźwięku.

K-array oferuje unikalne rozwiązania w zakresie systemów dźwiękowych przeznaczonych dla instalacji stałych w takich miejscach jak butiki, restauracje, kawiarnie, hotele, sale konferencyjne, kluby muzyczne, teatry, muzea, spa, kluby fitness, stadiony, oraz rezydencji prywatnych, loftów, mieszkań, jak i również na potrzeby realizacji wszelkiego rodzaju eventów oraz dużych produkcji muzycznych.

Yamaha

U źródeł powstania firmy Yamaha są muzyka oraz instrumenty muzyczne. Nasze produkty, niezależnie od przeznaczenia, zawsze wyróżniają się najwyższą jakością i niezawodnością, od szkół, po filharmonie, od fortepianów, po motocykle, od domowego stereo po wielkoformatowe instalacje komercyjne.

Oferujemy m.in. technologie przekazu dźwięku, w szczególności mowy i muzyki, poprzez standardowe sieci Ethernetowe – rozwiązania dla obiektów dowolnej wielkości oraz wszystkie potrzebne urządzenia: źródła dźwięku, zarządzanie i obróbka, transmisja, wzmocnienie i szeroki wachlarz głośników: is.gd/Yamaha_Instalacje.

Zwracamy uwagę na ofertę inteligentnych, autonomicznych sieciowych mikrofonów konferencyjnych z rodziny ADECIA: is.gd/adecia_solution.

Szczegóły wkrótce
Sebastian Pawlak
Założyciel/właściciel Pawlaki Pro Audio

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w dziedzinie profesjonalnych systemów elektroakustycznych, które zdobył pracując z wiodącymi markami pro audio na świecie. Jest uznanym i najlepszym specjalistą w dziedzinie interkomowych systemów komunikacji krytycznej w Polsce. Jego praca i zaangażowanie w projekty, a przede wszystkim nienaganne relacje biznesowe z klientami były wielokrotnie doceniane i wyróżniane w kraju i za granicą. Prowadzi politykę czystej dystrybucji urządzeń profesjonalnych przy jednoczesnym wsparciu partnerów handlowych, projektantów i integratorów systemów. Otwarty na nowe wyzwania i kontakty. Prywatnie tata trzech synów, podróżnik i fotograf.

Maciej Błachnio
Mgr inż. akustyki i elektroniki
System Engineering & Sales
Yamaha Commercial Audio

Od blisko 30 lat czynnie zajmuje się zagadnieniami pro audio, m.in. obróbką i przetwarzaniem dźwięku, akustyką, projektuje systemy, pisze artykuły branżowe i prowadzi specjalistyczne szkolenia. Członek AVIXA i AES. W Yamaha Music Europe GmbH należy do SEG (System Engineering Group).

Zygmunt Łodziński
VisionCube

Zawsze staram się być sobą. W pracy zajmuję się głównie zadaniami specjalnymi. Pasjonują mnie nowe technologie oraz futbol amerykański. Moje miejsce pracy to biuro, boisko, las. Co mnie inspiruje? Ludzie, których znam oraz wysoko postawione cele. Pomimo, że mój wygląd na pierwszy rzut oka może o tym nie świadczyć… jestem bardzo empatyczny i wrażliwy. Wyróżniam się także konsekwencją w działaniu, ambicją i uporem w dążeniu do postawionych sobie celów. Uwielbiam jedzenie i zwierzaki.

ZPAS

ZPAS S.A. to polski dostawca rozwiązań dla szeroko pojętego rynku IT, ITC i energetyki. Aktualnie zatrudnia około 700 osób w 4 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych na Dolnym Śląsku. Kadra inżynieryjna to 70 specjalistów w mechanice i elektryce, którzy wspólnie z przedstawicielami działów handlowych doradzają klientom w doborze optymalnych rozwiązań zarówno na bazie konstrukcji własnych ZPAS, jak i kastomizowanych zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klientów. 

50 lat doświadczenia na rynku (od projektu po wykonawstwo i obsługę posprzedażową) czyni ze ZPAS wiarygodnego partnera biznesowego o ugruntowanej pozycji na rynku.

Zgodnie ze strategią rozwoju firmy, najbliższe lata to oprócz ciągłego ulepszania stałej oferty (szaf i szafek 19”, serwerowych, zewnętrznych, przemysłowych, pulpitów), dalszy rozwój rozwiązań kompleksowych, w tym Data Center (https://zpasgroup.pl/content/41-serwerownie-zpas).

Warsztaty Romi

Romi poleca : Duża moc UPSa w małej, płytkiej szafce, problemy i rozwiązania, oraz monitoring UPSa z aplikacji na Twoim telefonie, czyli wyświetlacz XXI wieku.

Artur Kowalski
Dyrektor Techniczny w CTI MIKROTEL

Od 30 lat związany z branżą TELCO i IT, od blisko 20 lat zajmuje się wdrażaniem na polskim rynku rozwiązań opartych o produkty firmy 2N. Zebrana wiedza i doświadczenie z różnych dziedzin pozwala na rozwiązywanie większości problemów związanych z niestandardowymi potrzebami klientów.

Maria Głowa
Specjalista ds. projektów

Na co dzień związana z marką BCS. Jako specjalista ds. projektów zajmuje się utrzymaniem współpracy z projektantami, wsparciem w zakresie projektowania CCTV oraz analizą i doradztwem w zakresie doboru optymalnych rozwiązań i sprzętu.

Tytuł inżyniera uzyskała na Politechnice Łódzkiej, nadal kontynuuje naukę na Politechnice Warszawskiej o specjalizacji Technologie Cyfrowe w zarządzaniu produkcją. Aktualnie pisze prace związaną ze sztuczną inteligencją wspierającą oprogramowanie do zarządzania monitoringiem wizyjnym. 

BCS

BCS to polska marka stworzona w 2008 roku. Wiele lat doświadczenia w sektorze elektronicznych systemów zabezpieczeń dało nam szansę na stworzenie wyjątkowej grupy produktów. Od 14 lat krajowa marka BCS jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w branży CCTV. Znając bardzo dobrze potrzeby rynku, wiemy czym powinien charakteryzować się produkt wysokiej jakości, przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjnej ceny i zapewnieniu wsparcia techniczno–projektowego na najwyższym poziomie.

Naszym partnerom oferujemy bogaty asortyment produktów z dziedziny telewizji przemysłowej (IP, HD-CVI), wideodomofonów IP, zasilaczy oraz kontroli dostępu.  Na ofertę BCS składa się każda linia z grupy produktów CCTV, obejmująca produkt: ekonomiczny, standardowy i profesjonalny dedykowany do projektów.

Dbając o wysoki poziom zadowolenia naszych Klientów udzielamy profesjonalnego wsparcia od zakupu po serwis.  Stawiając na jakość oferowanego sprzętu cały czas poszukujemy najlepszych rozwiązań na rynkach światowych , szkoląc i rozwijając nasz dział wsparcia technicznego, który jest dedykowany dla naszych Klientów.

BCS to dziś marka, która stawia na jakość sprzętu i obsługi.

Robert Gawroński
SMB Channel Manager, TP-Link

Z TP-Link związany od 2012 roku, obecnie odpowiada za strategię sprzedaży rozwiązań biznesowych. Posiada szeroką wiedzę o sieciach i stosowanych w nich urządzeniach, przez lata pracował jako inżynier wsparcia przedsprzedażowego.

INFOMUSIC

Największy portal muzyczny w Polsce

TP-Link

Od ponad 20 lat TP-Link redefiniuje sposób w jaki myślimy o sieciach bezprzewodowych. Stawiając na niezawodność i wydajność, producent może pochwalić się portfolio produktów, w którym każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie od wymagań i budżetów. 

Signum Project
SIGNUM PROJECT to firma z długim doświadczeniem w zakresie projektowania i dostarczania rozwiązań multimedialnych oraz nowoczesnych technologii budynkowych dla rynku korporacyjnego, edukacyjnego oraz ekspozycyjnego. Zespół SIGNUM PROJECT to osoby z wieloletnim doświadczeniem z wielu dziedzin co pomaga w tworzeniu zaawansowanych technologicznie, dedykowanych rozwiązań dla każdego odbiorcy oraz ich integracji z pozostałymi systemami w budynku, architekturą czy scenografią. Dzięki połączeniu wielu dziedzin i kreatywnego podejścia do tworzonych projektów, uzyskujemy rezultaty wyróżniające naszych Klientów oraz ich ofertę, a także sposób pracy. Nietypowe realizacje są naszą najlepszą wizytówką, ale również w bardziej praktycznych aplikacjach potrafimy sprawić aby odznaczały się one wyjątkową jakością oraz stanowiły niezawodne narzędzie i wsparcie w codziennym funkcjonowaniu.
Dr inż. Grzegorz Łukasz Augustyn

20 lat doświadczenia w branży inteligentnych technologii automatyki budynku oraz multimediów, doktor nauk technicznych o specjalności Wibroakustyka i inżynieria dźwięku (doktorat obroniony w 2005 roku), wykłady i zajęcia prowadzi na Wydziale Zarządzania AGH w ramach wdrażania nowego przedmiotu nauczania Zarządzanie Informacją Multimedialną. Od wielu lat prowadzi własną działalność gospodarczą w dziedzinie integracji zaawansowanych systemów multimedialnych oraz nowoczesnych instalacji inteligentnego i zintegrowanego budynku. Jako jedyny w kraju posiada certyfikat THX, jest także członkiem i certyfikowanym instalatorem CEDIA oraz InfoCOMM/AVIXA z prawami do prowadzenia szkoleń i wykładów. Posiada także uprawnienia ISF oraz wiele certyfikatów branżowych i producenckich. Prowadzi szkolenia oraz czynnie zajmuje się consultingiem i doradztwem technicznym oraz nadzorami nad realizacją inwestycji. Czynnie uczestniczy w pracach zagranicznych komisji standaryzacyjnych oraz doradztwa produktowego. Zajmuje się także projektowaniem, doradztwem i konsultingiem oraz audytem w zakresie nowoczesnych technologii budynkowych.