Agenda

Dzień I
26.09.2023 - wtorek

08:00

Rejestracja Uczestników

09:00

Panel powitalny

09:15

Podczas prelekcji zaprezentujemy rozwiązanie TP-Link – Omada SDN.

Dowiecie się Państwo do czego ono służy i jak je optymalnie wykorzystać. Przedstawimy także, jak na przestrzeni ostatnich lat zmieniała się technologia sieci kablowych oraz bezprzewodowych. a także kierunek – w którym naszym zdaniem – będzie ona podążała. 

Podczas prezentacji możliwości systemu Omada SDN, pokażemy Państwu przykłady zrealizowanych projektów w oparciu o studia przypadków z obiektów wielkopowierzchniowych tj. hoteli, restauracji, szkół oraz obiektów z sektora MŚP.


Robert Gawroński | TP-Link

09:45

Placówki służby zdrowia stanowią wyjątkowe wyzwanie w zakresie kontroli dostępu zarówno ze względu na mnogość typów użytkowników, jak i obecność pomieszczeń oraz obszarów wymagających stosowania zróżnicowanych poziomów zabezpieczeń i procedur dostępu w zależności od ich przeznaczenia.

W trakcie prelekcji zaprezentowane zostaną najważniejsze rozwiązania systemu kontroli dostępu RACS 5, które znalazły swoje zastosowanie w warszawskim Centrum Zdrowia Dziecka, a także Wielospecjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. Oprócz tego przedstawione zostaną kolejne nowe integracje dostępne w ramach modułu VISO SMS umożliwiającego monitorowanie, wizualizację i zarządzanie bezpieczeństwem w obiektach.

W drugiej części zaprezentowane zostaną również rozwiązania firmy SENSOR-ONLINE oparte o urządzenia Roger, które przeznaczone są dla obiektów hotelowych. Podczas prelekcji omówione zostaną zaawansowane funkcje automatyki dla Hotelu takie jak moduł właścicielski, pokoje i kontrolery zbiorcze, interfejsy modbus, wysyłanie maili i smsów oraz korzyści wynikające z ich stosowania.


Łukasz Kanarek i Piotr Narczyk | Roger i Sensor-Online

10:15

Współczesne światowe wyzwania oraz miejsce geopolityczne Polski determinują obecnie konieczność stosowania najwyższej jakości systemów bezpieczeństwa, zdolnych integrować, korelować i zarządzać wieloma sygnałami alarmowymi z  różnorodnych podsystemów istniejących lub instalowanych na obiekcie lub obiektach rozproszonych.

Taką zdolność i cechy posiada innowacyjna platforma klasy PSIM – VENOM, obecna na naszym rynku wymagających najwyższego poziomu bezpieczeństwa inwestycji  od ponad 10 lat.

VENOM to w 100% polski produkt powstający, kastomizowany i utrzymywany każdorazowo wyłącznie przez programistów z naszego kraju.

Platforma VENOM odpowiada na wszystkie wymogi stawiane przez najwyższe współczesne standardy projektowe w zakresie systemów integrujących.

Zapraszamy na prezentację, podczas której pokażemy, co możemy wspólnie tworzyć!


Mariusz Mazurek | Megavision Technology

10:45

Przerwa kawowa i networking

11:30

Systemy Data Center oraz lokalne serwerownie podlegają tym samym wymaganiom. Zarówno wymagania dla budynku czy pomieszczenia DC są podobne. Dedykowane zintegrowane zabudowy serwerowe, zawierające PDU, EMS, klimatyzację a na okablowaniu kończąc maja tu swoje zastosowania. W pierwszej połowie 2023 pojawiły się zaktualizowane „Standardy służące zapewnieniu sprawnego funkcjonowania infrastruktury krytycznej  dobre praktyki i rekomendacje zalacznik 1 do NPOIK” obejmujące projektowanie, budowanie, zarządzanie i przede wszystkim zabezpieczenia obiektów infrastruktury krytycznej dla potrzeb państwa.  Mamy tu do czynienia zarówno z instytucjami publicznymi (np. urzędy, szpitale), obiekty mundurowe, finansowe czy infrastruktury telekomunikacyjnej. Podczas prelekcji przedstawię główne założenia tego dokumentu ze szczególnym uwzględnieniem wymagań dla serwerowni. Omówię elementy wyposażenia serwerowni oraz jakie technologie wybrać w zależności od specyfiki obiektu. Prelekcja będzie dedykowana projektantom instalacji elektrycznych, teletechnicznych ale również sanitarnych.

Zróbmy razem dobrą serwerownię z profesjonalnym zespołem doradców.


Michał Piechulek | BKT Elektronik

12:00

Jako jeden z największych dystrybutorów zasilania gwarantowanego UPS oraz rozwiązań szaf 19” coraz częściej spotykamy się z dużymi problemami naszych partnerów w doborze odpowiedniej infrastruktury i połączenia jej ze sobą, aby kolokwialnie mówiąc wszystko działało.
Chcemy pokazać jakimi kluczami należy się kierować aby w łatwy i przyjemny sposób, przy naszej pomocy, ułatwić sobie proces doboru krytycznej infrastruktury jaką jest zasilanie gwarantowane w środowisku serwerowym.

Postaramy się w łatwy sposób odpowiedzieć na pytanie :
Jak uniknąć problemów przy projektowaniu i doborze zasilania gwarantowanego UPS w serwerowniach oraz w średnich i małych systemach szaf teleinformatycznych 19”


Mikołaj Olszewski | Grupa Romi

12:30

Prezentacja poświęcona będzie na wprowadzenie do nowego systemu DSO/PA smartVES oraz identyfikacji głównych zagrożeń dla zrozumiałości mowy w różnorodnych sytuacjach i na różnych obiektach. Przedstawimy założenia oraz innowacyjne algorytmy przetwarzania dźwięku smartVES (takie jak filtracja adaptacyjna i transpozycja czasowa mowy), które rewolucjonizują zrozumiałość mowy, nawet w trudnych warunkach. Omówimy zostanie architektura i komponenty smartVES, a także przedstawimy, jak nowoczesne budynki mogą skorzystać z tej innowacyjnej technologii.


Krzysztof Młudzik | Ambient System

13:30

Przerwa obiadowa

15:00

Środowiska przemysłowe wymagają niezawodnych i wydajnych rozwiązań sieciowych. W tej prelekcji skoncentrujemy się na przemysłowych punktach dostępowych Cisco, specjalnie zaprojektowanych dla potrzeb przemysłu. Przedstawimy ich zalety, takie jak wsparcie dla różnych protokołów i możliwość konfiguracji.

Omówimy też unikalne cechy tych urządzeń, jak odporność na warunki środowiskowe, zdalne zarządzanie i bezpieczeństwo sieci. Wyjaśnimy, jak te cechy przyczyniają się do niezawodności i wydajności infrastruktury sieciowej w przemyśle.

Przedstawimy przykłady zastosowań przemysłowych punktów dostępowych Cisco w różnych branżach, np. w energetyce, produkcji, transporcie czy automatyce przemysłowej.


Andrzej Filip Arczyński | Q4Net

15:30

Studium przypadku, które przeniesie Cię w świat muzealnej ochrony. Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski to wyjątkowe miejsce, gdzie poprzez sztukę próbuje się przemyśleć świat. W sercu Warszawy, w zamku położonym obok Łazienek Królewskich, prezentuje się wystawy, spektakle, funkcjonuje kino i program rezydencji artystycznych. Omówimy, jak zaawansowane technologicznie systemy dozoru wizyjnego wspierają ochronę tego centrum, pełniącego ważną rolę w krzewieniu sztuki i inspiracji. Biorąc pod lupę ten szczególny przypadek, uwypuklimy związek między technologią wizyjną, sztuczną inteligencją oraz nowoczesnym i funkcjonalnym systemem VMS – Wisenet Wave. Przygotuj się na podróż, która połączy naukę i estetykę w niepowtarzalny sposób.


Łukasz Lik | Hanwha Vision

16:30

Przerwa kawowa i networking

17:40

Przerwa techiczna

17:50

Warsztaty

18:30

Integracja i wypoczynek

20:30

Kolacja | Wieczór pełen atrakcji

Dzień II
27.09.2023 - środa

07:30

Śniadanie

08:30

Poranna kawa | Rozmowy w strefie wystawienniczej

10:10

W trakcie prelekcji opowiemy trochę więcej o marce PowerWalker i tym co nas wyróżnia, jak również pokażemy kilka ciekawych nowości produktowych na 2024 rok.


Bartłomiej Kołodziej | Impakt

10:30

Zaprezentujemy praktyczne podejście do ochrony obiektów o szczególnym znaczeniu, w tym przykłady zastosowań, wskazówki projektowe i instalacyjne. Pokażemy jak skutecznie zabezpieczyć teren zewnętrzny, budynek, czy jego fragment tak aby stworzyć niezawodny system bezpieczeństwa, który sprosta nawet najbardziej rygorystycznym wymaganiom. Prezentowane rozwiązania będą opierały się o zastosowanie systemów:

  • Echo Point – światłowodowy system dalekiego zasięgu umożliwiający wykrawanie wtargnięć i naruszeń w obszarze o długości do 100 km z punktową lokalizacją miejsca zdarzenia
  • RedScan – detektory laserowe wykorzystujące technologie LiDAR. Umożliwiające precyzyjną detekcję obiektu o zdefiniowanej wielkości w całym obszarze działania.


Kamil Nejman | Optex

10:50

Odpowiednio dobrane ograniczniki przepięć są gwarancją bezpieczeństwa instalacji teletechnicznej. Niekontrolowany wzrost napięcia w przewodach może prowadzić do uszkodzenia, a nawet zniszczenia podłączonych urządzeń. Wiele osób, wciąż nie docenia wagi zabezpieczeń przeciwprzepięciowych i zaniedbuje ten jakże ważny element instalacji.

W ramach prelekcji, Mirosław Gondek – projektant urządzeń elektronicznych i programista urządzeń mikroprocesorowych, omówi zjawisko przepięcia oraz przyczyny uszkodzeń współczesnej elektroniki. Przedstawi budowę i zasadę działania, poszczególnych serii ograniczników przepięć marki Ewimar.


Mirosław Gondek | Ewimar

11:10

Przerwa kawowa i networking

11:40

Podczas prezentacji zostanie przedstawione nowe rozwiązanie – rejestrator BCS FLEX oparty na oprogramowaniu BCS Manager. Jest to rozwiązanie, które zostało w pełni stworzone przez naszą firmę, tak aby móc w elastyczny sposób podejść do potrzeb klientów. Oprogramowanie zostało przygotowane na polskim systemie wraz z hardwarem produkowanym poza Chinami. Jest to odpowiedź na oczekiwania ze strony rynku, podyktowane między innymi wpływem Ustawy NDAA jak również skupieniem się na rozwoju polskiego produktu. W prezentacji omówione zostaną najważniejsze funkcje tego rozwiązania wraz z praktycznym wykorzystaniem rejestratorów w jednym z najnowszych centr dystrybucyjnych.


Marcin Walczuk i Maria Głowa | BCS

13:20

WaveKey to nasza opatentowana technologia, która rozwiązuje trzy główne problemy związane z dostępem przez Bluetooth. Niezawodność, szybkość i bezpieczeństwo. Najpierw skupmy się na niezawodności. Poddaliśmy naszą technologię miesiącom wymagających testów na setkach urządzeń od dziesiątek producentów, aby upewnić się, że WaveKey zawsze otworzy drzwi.
Nie musisz się jednak martwić o kolejki przy drzwiach. WaveKey otworzy drzwi szybciej niż jakakolwiek inna technologia. Nawet szybciej niż zdążysz mrugnąć. Średnio w 0,3 sekundy. A co z bezpieczeństwem? Bezpieczeństwo zapewnia głównie nasz własny kanał szyfrowania między czytnikiem a smartfonem oraz specjalny algorytm, który rozpoznaje, czy zbliżasz się, czy oddalasz od
czytnika.

Co więcej, mobilne poświadczenia dostępu są całkowicie bezpłatne dzięki WaveKey.


Czesław Półtorak i Paweł Grzegorczyk | 2N

13:40

Przerwa kawowa i networking

14:00

Podsumowanie i rozstrzygnięcie konkursów

14:15

Obiad

TP-Link

Od ponad 20 lat TP-Link redefiniuje sposób w jaki myślimy o sieciach bezprzewodowych. Stawiając na niezawodność i wydajność, producent może pochwalić się portfolio produktów, w którym każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie od wymagań i budżetów. 

Robert Gawroński
SMB Channel Manager, TP-Link

Z TP-Link związany od 2012 roku, obecnie odpowiada za strategię sprzedaży rozwiązań biznesowych. Posiada szeroką wiedzę o sieciach i stosowanych w nich urządzeniach, przez lata pracował jako inżynier wsparcia przedsprzedażowego.

ROGER

Firma ROGER jest obecna na rynku od 30 lat, a przedmiotem jej działalności jest projektowanie, produkcja i sprzedaż elektronicznych systemów kontroli dostępu i automatyki budynkowej oraz rejestracji czasu pracy. Ponadto wysoka niezawodność i funkcjonalność oferowanych produktów, potwierdzona w tysiącach wdrożonych z sukcesem instalacji, przy dobrej relacji jakości do kosztu przyczyniły się do powstania rozległej sieci dystrybucji obejmującej 3 kontynenty i ponad 40 krajów. Dla oferowanych rozwiązań dostępna jest bezpłatna pomoc techniczna. Dział techniczny firmy zapewnia profesjonalne wsparcie z zakresu doboru i konfiguracji urządzeń oraz oprogramowania.

SENSOR-ONLINE

Automatykę budynku hotelowego można zaprojektować na wiele sposobów i na różnorakim sprzęcie. Niezależnie od przyjętego rozwiązania powinna ona uwzględniać specyfikę obiektu i wymagania korzystających z niej użytkowników. W żadnym wypadku nie powinna być celem samym w sobie, z mnóstwem „wodotrysków” i atrakcyjnych dodatków przysłaniających podstawową funkcjonalność. Korzystanie z niej powinno być dla gościa intuicyjne, a od personelu niewymagające specjalistycznego przygotowania. Takim właśnie rozwiązaniem jest SENSOR Automatyka dla Hotelu — produkt skierowany do obiektów turystycznych takich jak hotele, pensjonaty, apartamenty na wynajem itp.

SENSOR to system uwzględniający rytm pracy hotelu wyznaczany przez przyjeżdżających i wyjeżdżających gości. Jedna karta/klucz pozwala na poruszanie się po całym obiekcie w ramach posiadanych uprawnień. Otwiera pokój, umożliwia wjazd na parking czy też pozwala na przejście do strefy relaksu. System zadba o automatyczne ustawienie optymalnej temperatury, załączy oświetlenie, otworzy zawory z wodą, podniesie rolety itp. a po skończonym pobycie, bez ingerencji obsługi przestawi pomieszczenia w tryb pracy postojowej, przyczyniając się do zmniejszania kosztów wydatkowanych na zużywaną energię. Dodatkowo, w przypadku awarii poinformuje o zalaniu wodą czy wycieku freonu, a w pokojach dla osób z niepełnosprawnością pozwoli na uruchomienie instalacji przyzywowej. Jest to system bardzo uniwersalny spełniający wymagania zarówno małych pensjonatów, jak i wielogwiazdkowych hoteli. Należy przy tym pamiętać, że kontrola dostępu w tym przypadku to jedynie 20-30% jego możliwości. Pozostała funkcjonalność jest zwykle dokupywana przez Inwestorów u różnych producentów — tutaj mamy wszystko w ramach jednego, zintegrowanego pakietu.

Rafał Tamborski
Kierownik działu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w dormakaba Polska

Jest koordynatorem centrum kompetencyjnego dla części krajów regionu. Prowadzi międzynarodowe projekty dormakaba w Polsce w zakresie kontroli dostępu. Odpowiada za współpracę bezpośrednią z klientami jak i współpracę z Partnerami. W dormakaba pracuje od 2011 roku. Wcześniej pracował w firmach z branży IT. Swoją edukację zakończył na Politechnice Poznańskiej z tytułem magistra inżyniera.

Łukasz Kanarek
Dyrektor Działu Sprzedaży Krajowej i Obsługi Klienta
Roger

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. Z firmą Roger związany od 2013 r. Aktualnie jako Dyrektor Działu Sprzedaży Krajowej i Obsługi Klienta czynnie współpracuje z dystrybutorami, biurami projektowymi, wykonawcami oraz inwestorami oferując wsparcie projektowe na wszystkich etapach realizacji projektu. Odpowiedzialny za utrzymanie obsługi klienta na najwyższym poziomie oraz obsługę kluczowych klientów w sprawach związanych z obsługą rynku krajowego.

W latach 2015-2018 odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie systemu RACS 5 do sprzedaży poprzez testy i uruchomienie systemu na instalacjach pilotażowych.

Tel. 882-609-601

email: lkanarek@roger.pl

Piotr Narczyk
Dyrektor ds. technicznych w SENSOR-ONLINE SP. Z O.O., Członek Zarządu

Absolwent Politechniki Warszawskiej, mgr.inż. elektronik o specjalności telekomunikacja.

Praktyk z „krwi i kości”, z branżą hotelarską związany od ponad 30 lat.  Przez lata projektował, wdrażał i uruchamiał systemy kontroli dostępu, telewizji, monitoringu wideo, centrale telefoniczne, systemy alarmu pożarowego. Współtwórca systemu SENSOR AUTOMATYKA DLA HOTELU opartego na sprzęcie firmy Roger.

Megavision Technology

Megavision Technology to wiodący, polski dostawca systemów bezpieczeństwa wysokich technologii.

W ofercie firmy znajdują się wyłącznie kluczowe rozwiązania wyprodukowane lub wytworzone w krajach NATO, spełniające wszelkie wymagane certyfikaty i dopuszczenia,
gwarantując użytkownikom systemów pełne bezpieczeństwo i najwyższą jakość.

Flagowe produkty firmy to platforma integrująca klasy PSIM  – VENOM, szeroki wachlarz rozwiązań Motorola Solutions, w tym systemy CCTV oraz KD od AVIGILON,
a także kamery NEXUS produkowane w Korei Południowej spełniające wymagania NDAA oraz TAA.

Spółka swoją ofertę kieruje jedynie do projektantów oraz klientów końcowych oczekujących rozwiązań klasy Premium, dających wszystkim stronom gwarancję powodzenia najbardziej wymagających projektów.

Mariusz Mazurek
Prezes Zarządu Megavision Technology sp. z o. o.

Prekursor, wizjoner oraz ekspert systemów klasy PSIM od 2009 roku.

Absolwent m. in. Wydziału Nauk Politycznych oraz Prawa i Administracji UW, a także uczestnik pierwszej, elitarnej edycji Studium Bezpieczeństwa Narodowego współorganizowanego w Polsce przez Sojusz Północnoatlantycki.

Wieloletni pracownik Ministerstwa Obrony Narodowej odpowiedzialny bezpośrednio za przygotowania obronne strategicznych zakładów i instytucji w całym kraju.

Obecnie, od 2011 roku, Prezes zarządu w Spółce Megavision Technology – polskiego producenta najwyższej klasy rozwiązań klasy PSIM – VENOM Platform oraz Dystrybutora szeregu produktów z porfolio MOTOROLA Solutions – w tym systemów kanadyjskiej marki AVIGILON.

Twórca, uczestnik oraz moderator merytoryczny wielu zaawansowanych realizacji dla obiektów infrastruktury krytycznej w Polsce. Od zawsze z powodzeniem realizujący ścisłą współpracę z gronem wybitnych polskich projektantów systemów bezpieczeństwa technicznego.

BKT Elektronik

Kto: BKT Elektronik sp. z o.o.

Wiodący w Europie Środkowej producent systemów teleinformatycznych (ICT)

Grupa: część grupy technologicznej: Kurkus Holding S.A (kapitał 100% polski)

Doświadczenie: od 1998r.

Liczba pracowników: łącznie 1300 ( w tym ok 50 inżynierów, technologów, menadżerów produktu, projektantów)

Potencjał produkcyjny:  powierzchnia produkcyjno-magazynowa : 46,5 tys m2,  ponad 200 maszyn, zautomatyzowane i zrobotyzowane procesy produkcyjne, linie prefabrykacji kabli, wiązek, szaf

Obrót 2021: 361mln PLN

Produkowane i dostarczane rozwiązania:

  • Zintegrowane systemy DataCenter (CRACK/iROW, SUG, PDU, EMS, ACS, UPS, DTS)
  • Szafy i obudowy telekomunikacyjne, teleinformatyczne, indoor/outdoor
  • Obudowy dla energetyki zawodowej, automatyki przemysłowej
  • Systemy Transmisji Danych BKT
  • Technologie transmisji danych new generation kat. 8.1 i 8.2 – 25/40GBE
  • Urządzenia do pomiaru i certyfikacji sieci LAN
  • Systemy dystrybucji energii BPS i monitoringu środowiska EMS
  • System wizualizacji serwerowni SM4DC-DCIM
  • Kompleksowe rozwiązania światłowodowe dla operatorów telekomunikacyjnych
  • Usługi doradztwa technicznego i projektów instalacji elektrycznych, niskoprądowych i telekomunikacyjnych

BKT Elektronik intensywnie poszerza rynki sprzedaży w Europie. Nasze produkty można spotkać w Niemczech, Francji, Anglii, Islandii, Bułgaria, Rumunii, Czechach, Słowacji, Łotwie, Estonii. Jesteśmy też obecni w krajach Bliskiego Wschodu a obecnie prowadzimy dostawy do krajów środkowoafrykańskich powoli budując w tym nowym świecie rynek odbiorców publicznych i firm prywatnych.

Bkt wyróżnia dbałość o jakość produktów (IS0 9001, 14001, DIN EN ISO 3834-2, DIN EN 15085-2, badania i certyfikacje produktów: GHMT, 3P, Force), o integralną całość i wzajemne dopasowanie. Naszą unikatową przewagą rynkową jest personel doradców technicznych w zakresie określonych grup produktów oraz biuro projektowe (instalacje elektryczne, niskoprądowe, telekomunikacyjne), którego inżynierowie dysponują szeroką wiedzą i doświadczeniem w opracowywaniu dokumentacji projektowych instalacji budynkowych, liniowych oraz DataCenter (Uptime Institute, TUV-IT).

Mgr inż. Michał Piechulek
BKT Elektronik

Absolwent Politechniki Śląskiej z dyplomem w specjalności Organizacja i Zarządzanie Produkcją; dyplomowany Project Manager – Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu fila w Chorzowie.

Od kilkunastu lat związany z branżą teleinformatyki, telekomunikacji i informatyki. Konsultuje i prowadzi wiele projektów technicznych i doradza z zakresu DataCenter dla większych i mniejszych klientów; przygotowywał koncepcje projektowe dla obiektów stadionowych (Górnika w Zabrzu, Raków Częstochowa), lotniskowych (GTL-Katowice Pyrzowice, Gdańsk, Radom), DataCenter np.: Promax Media, Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, Archiwum Narodowe w Krakowie.

Na co dzień związany z firmą BKT Elektronik zajmuje stanowisko dyrektora oddziału projektowego zajmującego się opracowywaniem dokumentacji dla instalacji niskoprądowych w oparciu o technologie BKT Elektronik oraz firm partnerskich (WiFi, CCTVipHD, BMS, FIS, SSWiNiKD, SAP i inne) rozwojem produktów dla sieciach teleinformatycznych oraz konsultacjami i nadzorami nad projektami instalacji oraz koordynacja międzybranżowa. Pod Jego nadzorem powstaje rocznie kilkadziesiąt projektów i koncepcji projektowych w zakresie infrastruktury teleinformatycznej. Współpracuje z uczelniami wyższymi, dla których przygotowuje i prowadzi konferencje techniczne z dziedziny teleinformatyki.

Uczestnik konferencji HOSTING & CLOUD TRANSFORMATION SUMMIT EUROPE, DataCenter Dynamic, OCP Summit.

ROMI Sp. z o.o.

ROMI Sp. z o.o. należy do najbardziej wyspecjalizowanych dystrybutorów IT w Polsce. Nasza firma z siedzibą w Warszawie, posiada biura handlowe w Krakowie, Lublinie i Bydgoszczy. Od początku działalności realizujemy model dystrybucji z wartością dodaną, której głównymi filarami są: wiedza, wsparcie techniczne oraz realizacja projektów. Przemyślany dobór partnerów, dostawców oraz produktów pozwala nam od lat realizować założenie dystrybutora, który nie tylko dostarcza towar, ale również dzieli się wiedzą. Wąska specjalizacja wraz z bardzo szerokim asortymentem dostępnych artykułów (ponad 100 000 produktów na magazynie), pozwala nam dostarczać kompleksowe rozwiązania.

Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem takich marek jak: GT, GT Networks, Telegartner, MIRSAN, Toten.

Romi Sp. z o.o. jest największym dystrybutorem szaf teleinformatycznych orz zasilaczy UPS w Polsce, na magazynie mamy dostępnych ponad 300 modeli szaf oraz 100 modeli zasilaczy awaryjnych UPS.

Dodatkowo na magazynie posiadamy ponad 60 000 części elektrycznych oraz ponad 10 000 akcesoriów 19”, które stanowią tylko część naszego asortymentu. Stała dostępność produktów pozwala nam na bardzo szybką dostawę i sprawną realizację zadań stawianych przez klientów, co niewątpliwie jest naszą ogromną zaletą i stawia nas o krok przed konkurencją.

Corning

Opierając się na ponad 160 lat wiedzy o materiałach i inżynierii procesowej, firma Corning kreuje i wytwarza przełomowe produkty, które znajdując zastosowanie w zaawansowanych technicznie urządzeniach, rozwiązaniach telekomunikacyjnych, w sferze nauki, przyczyniają się do wzrostu komfortu życia i codziennej pracy.

Corning Optical Communications Polska, część segmentu telekomunikacyjnego firmy Corning, jest wiodącym producentem rozwiązań światłowodowych systemów łączności dla systemów głosowych, danych i aplikacji sieciowych wideo na całym świecie. Oferujemy najszerszy asortyment rozwiązań światłowodowych i miedzianych produktów end-to-end dla sieci klientów telekomunikacyjnych.

Ponadto Corning oferuje pełen zakres pasywnych rozwiązań optycznych dla zróżnicowanych aplikacji Fibre-to-the-Home (FTTH), Data Centers, LAN/WAN. Na przestrzeni lat, jako producent włożyliśmy wiele wysiłku we wdrażanie innowacji (plug and play, produkty prekonektoryzowane), co jest branżowym wyróżnikiem. Jesteśmy jednym z niewielu dostawców zapewniających pełną gamę usług dla projektów FTTH.

Mikołaj Olszewski
Członek Zarządu Grupy ROMI

Współzałożyciel i współwłaściciel Firmy ROMI. Z sukcesami od 18 lat zarządza spółkami z Grupy Romi. Studiował w Wyższej Szkole Handlu i Prawa na wydziale Handel Zagraniczny.

Posiada 16-letnie doświadczenie we współpracy handlowej z rynkami Azji i Europy. Pierwsze kroki, w wieku 16 lat, stawiał na warszawskiej giełdzie komputerowej. Następnie jako Hewllet Packard Autorised Support Prowider zdobywał doświadczenie na rynku sprzętu Komputerowego.

Od 1998 r. związany z rynkiem zasilania gwarantowanego oraz pasywnych rozwiązań dla świata IT.

Czynnie zaangażowany w projekty budowy DataCenter, zasilania gwarantowanego dla największych centrów dystrybucyjnych w Polsce oraz szereg innych projektów..

Od 3 lat zaangażowany w proces transformacji spółki w największego dystrybutora rozwiązań pasywnych dla świata IT.

Ambient System

Ambient System: Ponad 30 lat innowacji w branży bezpieczeństwa w Polsce.

Ambient System to polska firma z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży bezpieczeństwa, która specjalizuje się w produkcji Dźwiękowych Systemów Ostrzegawczych (DSO). Od początku swojej działalności, firma konsekwentnie rozwija innowacyjne technologie, mając na uwadze przede wszystkim bezpieczeństwo ludzi w obiektach użyteczności publicznej.

Sukces firmy opiera się na pracy wykwalifikowanego zespołu, który łączy pasję dla technologii z profesjonalizmem w każdym aspekcie działania. Dział R&D, wsparcie techniczne, produkcja oraz kadra managerska składają się na niezawodny team, który wspólnie dąży do ciągłego udoskonalenia oferty firmy.

W tym roku Ambient System wprowadza na rynek przełomowe rozwiązanie – cyfrowy system DSO/PA smartVES. Ten nowatorski produkt stanowi odpowiedź na potrzeby współczesnych projektów, w tym najbardziej wymagających akustycznie.

Krzysztof Młudzik
Dyrektor Techniczny, Ambient System

Krzysztof Młudzik jest dyrektorem technicznym w Ambient System od 3 lat. Jego głównym obszarem działania jest projektowanie i konsultowanie systemów DSO. Jest ekspertem w realizacji projektów transportowych, w szczególności w zakresie aplikacji tunelowych i kolejowych. Jego praca wyróżnia się interdyscyplinarnym podejściem, ponieważ wspiera różne działy w firmie, takie jak sprzedaż, zarządzanie produktami, dział wsparcia technicznego i marketing. Jego obowiązki obejmują również bezpośrednią współpracę z klientami, w tym organizację szkoleń i webinariów.

HUAWEI

HUAWEI to wiodący dostawca najnowszych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Celem firmy jest zapewnienie wysokiej jakości łączności dla użytkowników na całym świecie. W tym celu firma wspiera rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez prowadzenie z nim dialogu oraz ścisłą współpracę z przedstawicielami branży. Dzięki wysokim inwestycjom w badania i rozwój oraz strategii zorientowanej na klienta, a także otwartemu partnerstwu, tworzy zaawansowane rozwiązania teleinformatyczne typu end-to-end, umożliwiając klientom przewagę konkurencyjną w zakresie infrastruktury telekomunikacyjnej, sieciowej oraz cloud computingu. Ponad 180 tys. pracowników Huawei jest zaangażowanych w tworzenie nowatorskich rozwiązań dla operatorów telekomunikacyjnych, przedsiębiorstw oraz użytkowników, które są wykorzystywane w ponad 170 krajach, docierając tym samym do jednej trzeciej populacji świata. Marka Huawei została założona w 1987 roku i w całości jest własnością pracowników.

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę https://solar.huawei.com/pl/ oraz www.huawei.com lub śledź nas na:
http://www.linkedin.com/company/Huawei
https://twitter.com/PolskaHuawei
http://www.facebook.com/HuaweiPL
http://www/youtube.com/Huawei

Więcej informacji na temat działalności Huawei Polska można znaleźć na stronie Biura Prasowego.

Patryk Jaworek
Dyrektor oddziału Warszawa, lider Data Center Department, ZPAS S.A.

Jest absolwentem Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ukończył studia o specjalności mechatronika przemysłowa. Od początku swoją karierę zawodową związał z branżą produkcyjną. Od kilku lat specjalizuje się w kompleksowych rozwiązaniach Data Center, zarówno w obszarze rozwoju samego produktu, jak i doradztwa technicznego.

Obecnie w ZPAS S.A. pełni funkcję dyrektora oddziału handlowo-technicznego w Warszawie, jest odpowiedzialny za rozwój kompleksowych rozwiązań Data Center oraz wsparcie w doborze dedykowanych rozwiązań dla serwerowni i Centrów Przetwarzania Danych.

Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek zafascynowany nowinkami technicznymi oraz motoryzacją.

patryk.jaworek@zpas.pl, tel. +48 667 992 156

Q4Net

Q4Net Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma, której trzon stanowi zespół doświadczonych i pełnych entuzjazmu ekspertów z obszaru szeroko rozumianych usług informatycznych. Naszą specjalizacją od lat pozostaje projektowanie i budowa sieci IT.

Zebrane przez lata działalności doświadczenia umożliwiły naszym inżynierom zdobyć wiele prestiżowych certyfikatów IT, a lista wdrożonych systemów i rozwiązań informatycznych pozwala nam realizować projekty o dowolnym poziomie kompleksowości.

Proponowane przez Q4Net Sp. z o.o. rozwiązania, zapewniają sprawne działanie procesów biznesowych przedsiębiorstw i instytucji korzystających z naszych usług w kraju i za granicą.

Elementem, który wyróżnia nas na rynku teleinformatycznym jest indywidualne podejście do współpracy z każdym Klientem, wysokie kwalifikacje oraz gwarancja najwyższej jakości, niezawodności i bezpieczeństwa naszych rozwiązań.

Obszary specjalizacji

  • Systemy sieci bezprzewodowych WLAN,
  • Systemy i rozwiązania sieci LAN/WAN,
  • Systemy serwerowe wraz z wirtualizacją,
  • Rozwiązania bezpieczeństwa IT,
  • Audyty IT,
  • Centrum monitoringu IT,
  • Systemy pamięci masowych,
  • Systemy telekonferencyjne i telefonia VoIP,
  • Systemy okablowania strukturalnego,
  • Systemy zasilania gwarantowanego,
  • Systemy klimatyzacji precyzyjnej i wyposażenia serwerowni.
Andrzej Filip Arczyński
Q4Net Sp. z o.o.

Inżynier sieciowy z ponad 10-letnim doświadczeniem. Zajmuje się przede wszystkim projektowaniem sieci bezprzewodowych, w tym rozmieszczaniem punktów dostępowych, badaniu propagacji fal radiowych, a także konfigurowaniem i utrzymaniem sieci. Swoje doświadczenie nabył w różnych środowiskach – od obszarów biurowych, przez przemysłowe i magazynowe, obszary szczególnie trudne, np. huta stali, a nawet odkrywkowe kopalnie węgla. Posiada certyfikaty Cisco z zakresu projektowania sieci bezprzewodowych, które potwierdzają jego umiejętności i wiedzę w tej dziedzinie. W ciągu jego kariery miał okazję zrealizować ponad 100 wdrożeń sieci bezprzewodowych, zdobywając praktyczne doświadczenie i doskonaląc swoje umiejętności. Jego prywatną pasją jest turystyka motocyklowa.

Hanwha Vision

Hanwha Vision, część Hanwha Group z listy FORTUNE Global 500, jest pionierem w dziedzinie monitoringu wizyjnego od ponad 30 lat. Wykorzystując zaawansowane technologie optyczne, przetwarzania obrazu i cyberbezpieczeństwa, staliśmy się globalnym dostawcą rozwiązań wizyjnych. Nasze technologie oparte na sztucznej inteligencji i chmurze przyczyniają się do usprawnienia pracy przedsiębiorstw dzięki analizie Big Data. Zastosowanie innowacyjnych chipsetów z Open Platform, wbudowanych w kamery, dają klientom swobodę w wyborze oprogramowania i zarządzania danymi wideo. Oferta Hanwha obejmuje nie tylko produkty 'najlepsze w swojej klasie’, ale też wsparcie i wieloletnią gwarancję, co podkreśla nasze zaangażowanie w dostarczanie kompleksowych rozwiązań do monitoringu wideo.

Łukasz Lik
Pre-Sales & Technical Manager, Hanwha Vision Europe

Absolwent Politechniki Białostockiej. Związany z branżą zabezpieczeń od 13 lat. Jego fascynacja najnowszymi technologiami przerodziła się w karierę, dzięki której dziś pełni funkcję Pre-Sales & Technical Manager dla Hanwha Vision Europe. Jego zadaniem jest kierowanie wsparciem technicznym oraz wsparciem przed sprzedażowym na terenie Polski i krajów bałtyckich.

Pasjonuje go odkrywanie nowych technologii i trendów rynkowych, a także komunikacja marketingowa. Jest silnie zaangażowany w tematykę telewizji dozorowej i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Polsce i za granicą. Prowadzi liczne szkolenia techniczne, występował, jako prelegent na renomowanych konferencjach branżowych.

Hikvision

Firma Hikvision jest wiodącym dostawcą produktów i rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa. Dysponując rozległą i wysoko wykwalifikowaną kadrą naukowo-badawczą, firma Hikvision produkuje szeroką gamę kompleksowych produktów i rozwiązań dla wielu rynków branżowych. Oprócz branży zabezpieczeń firma Hikvision poszerza swój zasięg o inteligentne technologie domowe, automatyzację przemysłową i przemysł elektroniki motoryzacyjnej, aby osiągnąć swój długoterminowy cel. Produkty Hikvision zapewniają także użytkownikom końcowym zaawansowane możliwości analizy biznesowej, co umożliwia bardziej wydajną pracę i większy sukces na rynku.

Tomasz Olejniczak
A&E Specialist, Hikvision

Absolwent Politechniki Łódzkiej.

Od 2021 związany z największym na świecie producentem elektronicznych systemów bezpieczeństwa firmą Hikvision. Ponad 14 lat doświadczenia w branży.

Specjalista w zakresie projektowania zintegrowanych systemów bezpieczeństwa.

Wspiera projektantów systemów VSS, I&HAS, EACS, w zakresie doboru funkcjonalności i technologii w ofercie .

Przygotowuje analizy prawne i techniczne dla projektów instalacji systemów bezpieczeństwa.

Warsztaty BKT Elektronik
"Monitorowanie parametrów elektrycznych i środowiskowych w wykorzystaniem systemów PDU/EMS/SKD. Automatyzacja procesów zarządzania zasilaniem, infrastrukturą IT w punktach teletechnicznych."

Inteligentne systemy dystrybucji zasilania z monitorowaniem parametrów elektrycznych (SDE-PDU)– istotne parametry monitorowania.

Systemy monitoringu środowiska (EMS) – sensory i zasada ich stosowania.

System kontroli dostępu Szaf IT/kiosków (ACS) – wydzielona infrastruktura IT.

Integracje i integracje pomiędzy powyższymi systemami w ramach aplikacji do wizualizacji infrastruktury krytyczne IT – aplikacja System Manager for Data Center.

Podczas warsztatów zostaną omówione funkcjonalności oraz zasady stosowania i podłączania urządzeń/czujników (SDE/EMS/ACS), wzajemnej interakcji poszczególnych elementów systemów (wzbudzanie alarmów i co jakie wywołują komunikaty: app/SMS/email), integracja poszczególnych systemów / urządzeń / sensorów w aplikacji klasy DCIM – SM4DCl.

 

Warsztaty Ambient System
"Nowy system DSO/PA smartVES - inteligentna adaptacja dźwięku do każdych warunków akustycznych".

Podczas warsztatów przedstawimy możliwości nowego cyfrowego systemu DSO/PA smartVES. Uczestnicy spotkania na żywo będą mogli przekonać się w jaki sposób algorytmy smartVES wpływają na zrozumiałość mowy oraz poprawiają jej jakość. Przedstawimy zasady działania systemu, przeprowadzimy demonstrację na żywo, zachęcając jednocześnie do dyskusji, komentarzy i wymiany poglądów dotyczących proponowanych przez nas rozwiązań.

Warsztaty Hanwha Vision
"Integracja i optymalizacja oprogramowania Wisenet Wave: praktyczne podejście do ochrony obiektów przy wykorzystaniu systemu VMS".

W trakcie warsztatów uczestnicy będą mieli okazję zanurzyć się w techniczne aspekty oprogramowania Wisenet Wave, skupiając się na jego zastosowaniu w ochronie obiektów muzealnych i nie tylko. Warsztaty zapewnią praktyczne doświadczenie z zakresu:

  1. Konfiguracja systemu: Jak skonfigurować kamery i software w sposób optymalny dla różnorodnych aplikacji.
  2. Analiza wideo z wykorzystaniem sztucznej inteligencji: Zrozumienie, jak technologie AI pomagają w rozpoznawaniu i klasyfikowaniu obiektów na nagraniach wideo, oraz jak można je wykorzystać do poprawy bezpieczeństwa.
  3. Interaktywne symulacje: Uczestnicy będą mieli okazję przetestować system w różnych scenariuszach, na przykład: próba kradzieży, uszkodzenie dzieła sztuki czy nieautoryzowany dostęp.
  4. Dostosowywanie interfejsu: Jak dostosować interfejs użytkownika do potrzeb pracowników ochrony, aby był on intuicyjny i efektywny w codziennym użyciu.
Warsztaty Q4Net
"Projektowanie Instalacji Sieci Bezprzewodowych".

Zapraszamy na warsztaty „Projektowanie Instalacji Sieci Bezprzewodowych”, gdzie skupimy się na optymalnym rozmieszczaniu punktów dostępowych, nauce symulacji i pomiarów sieci bezprzewodowych.

Podczas sesji dowiesz się, jak precyzyjnie planować rozmieszczenie punktów dostępowych z wykorzystaniem narzędzi, które umożliwią wirtualne modelowanie różnych scenariuszy sieci bezprzewodowych. Skupimy się też na technikach pomiarowych, pozwalających na weryfikację wyników symulacji. Nieważne czy projektujesz sieć w budynku, kampusie uniwersyteckim czy przestrzeni publicznej – warsztaty dostarczą Ci praktycznych umiejętności i wiedzy potrzebnej do zaprojektowania wydajnej i niezawodnej sieci bezprzewodowej.

Dołącz do nas by zdobyć kluczowe kompetencje i pewność w tworzeniu sieci, które sprawnie obsługują dzisiejsze wymagania cyfrowego świata.

Warsztaty Hikvision
"Sieciowy system domofonów video".

Zapoznaj się w praktyce z nowoczesnymi, sieciowymi domofonami video. Poznaj przydatne funkcje, zobacz łatwość konfiguracji i intuicyjność nowego interfejsu użytkownika, doceń jakość dźwięku i zobacz doskonałej jakości obraz. Zapoznaj się z możliwościami integracji domofonów z systemem CCTV oraz łatwością obsługi z aplikacji mobilnych. Specjaliści Hikvision chętnie odpowiedzą na Twoje pytania i posłużą fachową radą. Zapraszamy!

Warsztaty TP-Link
TP-Link Omada SDN – przegląd zaawansowanych funkcji oraz dobre praktyki w aspekcie budowy nowoczesnej i wydajnej sieci LAN/WiFi dla biznesu.

Podczas warsztatów Uczestnicy będą mogli w praktyczny sposób zapoznać się z możliwościami rozwiązania TP-Link poprzez ich konfigurację. Na warsztatach zaprezentujemy konfigurację najczęściej spotykanych funkcji takich jak stworzenie wielu sieci bezprzewodowych (Multi SSID), konfiguracja VLAN, Roaming’u, utworzenie strony powitalnej, konfigurację w oparciu o sieć Mesh czy zarządzania poprzez chmurę.

Warsztaty ROGER i SENSOR-ONLINE
ROGER: "System zarządzania bezpieczeństwem VISO SMS".

VISO SMS to platforma monitorowania wizualizacji oraz zarządzenia systemami bezpieczeństwa w obiekcie. Integruje systemy SSP, SSWiN, systemy kontroli dostępu, systemy telewizji dozorowej jak i systemy automatyki budynkowej. Umożliwia centralne monitorowanie różnych systemów zabezpieczeń w ramach jednej aplikacji, dzięki czemu w sytuacji awaryjnej operatorzy mogą szybko i sprawnie podejmować decyzję oraz reagować na zaistniałe zdarzenia np. pożar czy włamanie. VISO SMS jest zintegrowany z popularnymi systemami bezpieczeństwa takich firm jak Bosch, Siemens, SATEL, Milestone, Hikvision i Dahua.

Uczestnicy warsztatów będą mogli poznać możliwości, zaawansowane funkcje i rozwiązania systemu VISO SMS, a także przećwiczyć je podczas przygotowanych wcześniej symulacji. Zapraszamy do udziału.

SENSOR-ONLINE: "Automatyka dla Hotelu - praktyczne wykorzystanie zaawansowanej funkcjonalności".

Uczestnicy warsztatów zapoznają się, jak w praktyczny sposób wykorzystywać zaawansowane funkcjonalności systemu automatyki hotelowej SENSOR:

  • interfejsy ModBus
  • praca sezonowa ZIMA/LATO
  • grupowa regulacja temperatury
  • pokoje i kontrolery zależne
  • autoryzowane załączanie sprzętu
  • dostępy dynamiczne
  • linie ogólnego przeznaczenia
  • wysyłanie maili i sms-ów
Warsztaty Megavision Technology
"Praktyczna strona profesjonalnego projektu systemu integrujacego na przykładzie platformy venom".

Ekskluzywny praktyczny przewodnik w zakresie profesjonalnego projektowania systemów (platform) integracyjnych dla obiektów z wiodących segmentów rynkowych.

Podczas warsztatów dowiesz się na jakie aspekty funkcjonalne należy zwrócić uwagę Inwestorom, jak modelowo powinien wyglądać proces projektowania systemu klasy PSIM, jak finalnie zaprojektować taki system zgodnie z najnowszymi trendami na świecie.

Omówimy warsztatowo wybrane, przykładowe projekty począwszy od idei powstania po proces wdrożenia na obiektach. Poświecimy również uwagę krytycznym obecnie aspektom cyberbezpieczeństwa.

Na spotkanie zapraszamy wszystkich Państwa, którzy macie lub możecie w przyszłości mieć do czynienia w swojej działalności projektowej z potrzebą stosowania profesjonalnych rozwiązań integrujących.

Naprawdę warto!

Warsztaty Huawei
"Systemy UPS z wykorzystaniem baterii litowo- jonowych. Efektywność i bezpieczeństwo".
Warsztaty Grupa Romi i Corning

"Najnowsze rozwiązanie MICRO DATA CENTER".

Zapraszamy na warsztaty na stoisko firmy Grupy Romi, na którym podczas warsztatów będziemy chcieli pokazać Państwu nasze rozwiązanie autonomicznego „Micro Data Center” oraz szaf dźwiękoszczelnych.

Wśród wszystkich uczestników warsztatów rozlosujemy agregat prądotwórczy marki Pramac PX4000 AVR.

mgr inż. Robert Śliwiński

Absolwent Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie na wydziale Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego oraz absolwet Szkoły Głównej Handlowej w dyscyplinie naukowej: nauki o zarządzaniu i jakości. Ukończył studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wojskowej Akademii Technicznej im. Jarosława Dąbrowskiego.

Od początku pracy zawodowej [2008] związany z Centrum Naukowo-Badawczym Ochrony Przeciwpożarowej – Państwowym Instytutem Badawczym. Jako specjalista Jednostki Certyfikującej pełnił rolę koordynatora obszaru merytorycznego dot. urządzeń systemów sygnalizacji pożarowej. Reprezentował CNBOP-PIB uczestnicząc w pracach grupy sektorowej SG 07 – Stałe urządzenia gaśnicze działającej przy GNB-CPR, grupy europejskich jednostek certyfikujących, której zadaniem jest wypracowanie spójnych zasad postępowania jednostek notyfikowanych w ramach prowadzonej działalności certyfikacyjnej i badawczej.

W lipcu 2019 roku Dyrektor CNBOP-PIB powierzył mu stanowisko Zastępcy Kierownika Zakładu Ocen Technicznych. Jest przedstawicielem CNBOP-PIB w Komitecie Technicznym Interfejsów i Budynkowych Systemów Elektronicznych PKN oraz Przewodniczącym Koła Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Pożarnictwa działającego przy CNBOP-PIB. Od 2023 r. zastępca Przewodniczącej Rady Technicznej Krajowych Jednostek Oceny Technicznej.

Odznaczony przez Ministra MSWiA brązową odznaką „Zasłużony dla Ochrony Przeciwpożarowej”. ORCiD: 0000-0002-7309-1332

Emiter
Emiter  – dbamy o dostęp do czystej energii
i najnowszej technologii dla domu

Emiter to firma produkująca okablowanie strukturalne miedziane i światłowodowe do różnego rodzaju sieci, m.in. teleinformatycznych, telefonicznych czy do transmisji audio i video. Oferujemy też elementy i narzędzia niezbędne do bezpiecznej instalacji dla wykonawców.

Jesteśmy dystrybutorem światowej klasy marek z branży fotowoltaiki i smart home. W naszym asortymencie znajdziesz najnowsze rozwiązania technologiczne dla fotowoltaiki takich firm jak Solplanet, Huawei, JASolar, WattPower czy NeoSys. Dla Smart Home dystrybuujemy marki Grenton, Teletask i Divus.

Z naszych rozwiązań można stworzyć zarówno mikroinstalacje fotowoltaiczne, jak i większe połączenia stosowane m.in. w elektrowniach i dużych przedsiębiorstwach. W przypadku tworzenia systemów smart home zapewniamy kompleksową pomoc – w analizie, projekcie, wycenie, instalacji, konfiguracji, programowaniu i konserwacji.

Wierzymy, że inteligentny dom oparty na czystej energii słonecznej to bliska przyszłość każdego gospodarstwa domowego. Dzięki takim rozwiązaniom zyskujesz nie tylko wygodę, ale również ogromne oszczędności, a przy tym dbasz o środowisko.

Krzysztof Skarbecki
Specjalista ds. Technicznych - Dział Okablowania Strukturalnego

Absolwent Politechniki Śląskiej kierunku Elektronika i Telekomunikacja. Pierwsze doświadczenia światłowodowe i radiowe zdobyte u operatora telekomunikacyjnego w dziale transmisji, następnie rozwijane w kierunku systemów niskonapięciowych (VoIP, CCTV, KD, SSWiN, LAN). Dział Okablowania Strukturalnego zwieńczeniem wiedzy szeroko wykorzystywanej praktycznie w każdym powszechnym systemie teletechnicznym.

IP&S

IP&S Sp. z o.o. jest firmą inżynierską, będącą dystrybutorem firm AUTRONICA, DET-TRONICS, systemu ADICOS firmy GTE, Fireye, Forney oraz producentem specjalistycznych urządzeń przemysłowych, świadcząca usługi dla przemysłu m.in. dla energetyki, przemysłu rafineryjnego i petrochemicznego, przemysłu wydobywczego ropy i gazu oraz dla mieszkań i budynków użyteczności publiczne w zakresie systemów SSP, detekcji gazów palnych i toksycznych, wczesnej detekcji tlenia, systemów dozoru płomienia, instalacji palnikowych i innych specjalistycznych systemów zabezpieczeń. 

Robert Jędrych
Kierownik Projektu w firmie IP&S Sp. z o.o.

Absolwent wydziału Inżynierii Chemicznej i Procesowej Politechniki Warszawskiej, co w połączeniu z wczesnym zainteresowaniem instalacjami elektrycznymi i teletechnicznymi poprowadziło do pracy przy Systemach Detekcji Gazu i Pożaru w przemyśle oraz na rynku komercyjnym.

Połączenie wiedzy praktycznej zdobytej podczas pracy na budowie, jak i wiedzy teoretycznej wyniesionej ze studiów oraz wielu lat pracy przy projektowaniu i uruchamianiu systemów detekcji Gazu i Pożaru sprawiło, iż jest aktualnie wiodącym ekspertem w tej dziedzinie, realizuje projekty w kraju jak i poza terytorium Polski czy też UE.

Brał udział przy wdrażaniu i uruchamianiu systemów detekcji Gazu i Pożaru na wielu krytycznych dla Polskiej energetyki instalacjach, które odbywały się w ostatnich latach, m.in. kombinowanego systemu detekcji Gazu i Pożaru Autronica, który jest jedynym systemem zgodnym z EN-54 i CNBOP dającym taką możliwość.

Oprócz spraw związanych z technicznym aspektem pracy prowadzi również czynne aktywności handlowe związane z promowaniem produktów firmy IP&S sp. z o.o. na rynku Polskim i międzynarodowym.

IMPAKT S.A.

Jesteśmy jedną z czołowych polskich firm zajmujących się importem i dystrybucją produktów w segmencie rozwiązań sieciowych oraz szeroko pojętej elektroniki użytkowej. Jako spółka dynamicznie rozwijamy swoją ofertę w segmencie rozwiązań profesjonalnych, tworząc możliwie jak najbardziej kompleksową ofertę rozwiązań sieciowych, zarówno dla użytkownika domowego, jak również małych i średnich firm lub serwerowni. Nasza bogata oferta modeli zasilaczy awaryjnych pozwala na dobór rozwiązania dla wszelkich inwestycji niskoprądowych.

PowerWalker

PowerWalker to niemiecka marka, która specjalizuje się w produkcji zasilaczy awaryjnych, będąca częścią firmy BlueWalker GmbH. Wizją marki jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań w zakresie zasilania awaryjnego. Produkty PowerWalker przechodzą dokładny czterostopniowy proces kontroli, który gwarantuje ich trwałość i niezawodność.

Bartłomiej Kołodziej
Brand Manager

Menadżer z prawie 20 letnim doświadczeniem w branży IT zarówno w kategorii hardware jak i software. Przez cały ten czas odpowiedzialny za wdrażanie nowych grup produktowych, prowadzenie spotkań biznesowych, szkoleń produktowych, zarządzanie ciągłością działania biznesu i monitorowaniem infrastruktur informatycznych. Obecnie odpowiedzialny za rozwój marki PowerWalker w Polsce i marki Lanberg w Europie.

OPTEX

Japońska firma OPTEX od ponad 40 lat jest światowym liderem detekcji i globalnym dostawcą systemów zapobiegania przestępczości.

Rozwiązania OPTEX znane są na całym świecie i stosowane powszechnie w obiektach infrastruktury krytycznej, centrach danych, obiektach wojskowych, logistycznych, handlowych, a także mieszkalnych.

OPTEX w swojej ofercie posiada przewodowe i bezprzewodowe, zarówno zewnętrzne jak i wewnętrzne czujki PIR oraz PIR+MW, aktywne bariery podczerwieni, najnowocześniejsze, światłowodowe systemy DAS oraz zaawansowane technologicznie laserowe detektory skanujące dalekiego zasięgu. Firma oferuje również systemy zliczania osób oraz czujniki parkingowe.

Urządzenia firmy OPTEX są kwintesencją jakości, funkcjonalności i dbałości o szczegóły, tak charakterystycznych dla japońskich produktów.

Więcej informacji: www.optex-europe.com/pl

Kamil Nejman

Absolwent Wojakowej Akademii Technicznej w Warszawie w specjalizacji Inżynieria Systemów Bezpieczeństwa i Optoelektronika. Od 10 lat zawodowo związany z branżą elektronicznych systemów zabezpieczeń. Głównie obszary zainteresowania i działalności to SSWiN i SSP.

W firmie Optex Security zajmuje stanowisko Customer Service Managera. Bezpośrednio współpracuje z Partnerami Handlowymi, Biurami Projektowymi, Wykonawcami i Instalatorami zapewniając najwyższy poziom wsparcia na wszystkich etapach projektu.

EWIMAR

Ewimar Sp. z o.o. jest polskim producentem urządzeń ochrony przeciwprzepięciowej do instalacji teletechnicznych. Nasze produkty to zaawansowane systemy ochronne do sieci LAN, systemów alarmowych oraz instalacji CCTV. Oferta produktowa obejmuje pojedyncze i wielokanałowe ograniczniki przepięć oraz urządzenia do telemetrii i sterowania znajdujące zastosowanie w automatyce przemysłowej. Ułatwiają one wykonywanie wymienionych instalacji, uzupełniając je o dodatkowe funkcje, zwiększają jakość połączeń elektrycznych i mechanicznych a także zapewniają skuteczną ochronę przed wyładowaniami atmosferycznymi. Naszym celem jest dostarczanie wysokiej jakości, niezawodnych i kompletnych rozwiązań systemowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb.

Mirosław Gondek
Dyrektor Techniczny w Ewimar Sp. z o.o.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie jako Technik Serwisu i Specjalista ds. Technicznych branży systemów alarmowych, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu. Obecnie projektant urządzeń elektronicznych, developer i programista urządzeń mikroprocesorowych.

BCS

BCS to polska marka stworzona w 2008 roku. Wiele lat doświadczenia w sektorze elektronicznych systemów zabezpieczeń dało nam szansę na stworzenie wyjątkowej grupy produktów. Od 14 lat krajowa marka BCS jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w branży CCTV. Znając bardzo dobrze potrzeby rynku, wiemy czym powinien charakteryzować się produkt wysokiej jakości, przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjnej ceny i zapewnieniu wsparcia techniczno–projektowego na najwyższym poziomie.

Naszym partnerom oferujemy bogaty asortyment produktów z dziedziny telewizji przemysłowej (IP, HD-CVI), wideodomofonów IP, zasilaczy oraz kontroli dostępu.  Na ofertę BCS składa się każda linia z grupy produktów CCTV, obejmująca produkt: ekonomiczny, standardowy i profesjonalny dedykowany do projektów.

Dbając o wysoki poziom zadowolenia naszych Klientów udzielamy profesjonalnego wsparcia od zakupu po serwis.  Stawiając na jakość oferowanego sprzętu cały czas poszukujemy najlepszych rozwiązań na rynkach światowych , szkoląc i rozwijając nasz dział wsparcia technicznego, który jest dedykowany dla naszych Klientów.

BCS to dziś marka, która stawia na jakość sprzętu i obsługi.

Maria Głowa
BCS

Absolwentka Politechniki Łódzkiej i Warszawskiej. Od 2019 związana z marką BCS. Odpowiedzialna za utrzymanie współpracy z projektantami i kluczowymi klientami, wsparcie w zakresie projektowania telewizji dozorowej CCTV oraz analizę i doradztwo w zakresie doboru optymalnych rozwiązań i sprzętu. Dodatkowo, zajmuje się budowaniem biblioteki produktów BCS CAD.

Marcin Walczuk
Zastępca Dyrektora Technicznego, BCS

Z marką BCS związany od ponad 10 lat na różnych etapach swojej przygody z systemami zabezpieczeń. Począwszy od pracy instalatora CCTV, przez przedstawiciela handlowego ds. zabezpieczeń, a na obecnym stanowisku kończąc, miał możliwość poznania urządzeń BCS z każdej możliwej strony. To z kolei przydaje się w codziennej pracy przy wprowadzaniu nowych rozwiązań do oferty BCS oraz prowadzeniu szkoleń technicznych prezentując jak wykorzystać nowości w praktyce.

Miwi Urmet

Miwi Urmet Sp. z o.o. to założona w 1990 roku firma będąca przedstawicielem włoskiej, globalnej grupy Urmet. Od ponad 30 lat jest liderem na rodzimym rynku w zakresie dystrybucji elektronicznych systemów zabezpieczeń osób i mienia. W swojej ofercie posiada m.in.: telewizję przemysłową, kontrolę dostępu, systemy sygnalizacji włamania i napadu, systemy sygnalizacji pożaru, interkomy, systemy wideo/domofonowe, automatykę bramową i budynkową.

W ramach swojej działalności Miwi Urmet oferuje fachowe doradztwo w zakresie doboru technologii i urządzeń w celu uzyskania jak najlepszej funkcjonalności i stosunku jakości do ceny; opracowanie projektów technicznych; nadzór i wsparcie techniczne przy uruchomieniu systemów; profesjonalny serwis, a także szkolenia dla instalatorów i projektantów.  

Jacek Karcewicz
Dyrektor w Miwi Urmet Sp. z o.o.

W firmie odpowiedzialny jest m.in. za handel i marketing. Związany ze spółką niemal od początku jej działalności. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu oraz wszechstronną wiedzę dotyczącą szeroko pojętych elektronicznych systemów zabezpieczeń.

Studiował matematykę na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz informatykę i cybernetykę (specjalność ekonometria) na Uniwersytecie Łódzkim w Łodzi.

e-mail: jacek.karcewicz@miwiurmet.pl

Eltrox

Eltrox to działający od 20 lat największy w kraju dystrybutor: monitoringu, systemów alarmowych oraz automatyki domowej. Swoją pozycję opiera na sieci prawie 40 salonów firmowych rozmieszczonych w największych miastach. Nasi partnerzy to międzynarodowi liderzy w branży bezpieczeństwa i automatyki. Współpracujemy z takimi firmami jak Dahua, Hikvision, Satel, NEC, Nice, FAAC, FIBARO, Somfy, Seagate, TP-Link itd. Poza szeroką ofertą i dostępnością asortymentu, sieć sklepów Eltrox gwarantuje swoim klientom fachową usługę montażu, serwis i konserwację zakupionego sprzętu.W odpowiedzi na zapotrzebowanie firm monterskich powstała marka Hurton.Jest to platforma przeznaczona do sprzedaży hurtowej, dzięki której współpracujemy z szeroką rzeszą wykwalifikowanych instalatorów.Pomagamy, szkolimy i promujemy szeroko pojęte bezpieczeństwo.

Krzysztof Wiech
Business Development Manager ZETTLER, Poland

Mgr inż. bezpieczeństwa pożarowego, absolwent wydziału Inżynierii Bezpieczeństwa Pożarowego Szkoły Głównej Służby Pożarniczej. Specjalista w zakresie systemów sygnalizacji pożarowej i stałych urządzeń gaśniczych. W firmie Johnson Controls zajmuję się rozwojem marki Zettler na terenie Polski.

Eltcrac System

ŁĄCZYMY TECHNOLOGIE

Od ponad trzydziestu lat jesteśmy obecni na rynku Instalacji Niskoprądowych i Systemów Ochrony Technicznej.
Dzięki doświadczeniu, zdobyliśmy na rynku opinię zaufanego partnera biznesowego i eksperta w branży.
Zatrudniamy wysokiej klasy specjalistów, co pozwala nam wykonywać i wspierać projekty na każdym ich etapie, od fazy koncepcji, projektowania i realizacji.
Działy projektowe, wdrożeń i serwisu – w znaczący sposób umacniają naszą pozycję wśród klientów, pomagając budować z nimi trwałe relacje, oparte na zaufaniu i wzajemnych korzyściach.
Nasz zespół, poprzez różnorodność percepcji pozwala nam działać szeroko, nie boimy się wyzwań a naszą myślą przewodnią stało się hasło „Łączymy technologie”.

Tomasz Jawor
Product Manager systemów sieciowych i ekosystemu wideodomofonów bas-IP

Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Gliwickiej – Metrologia i Automatyka.
W firmie odpowiedzialny za prawidłowy dobór rozwiązań dla projektów, ich wdrożenie, konfiguracje i uruchomienie.
Odpowiada za integracje z zewnętrznymi dostawcami usług i urządzeń.
Prowadzi również szkolenia produktowe dla Partnerów i Klientów.

Yamaha

U źródeł powstania firmy Yamaha są muzyka oraz instrumenty muzyczne. Nasze produkty, niezależnie od przeznaczenia, zawsze wyróżniają się najwyższą jakością i niezawodnością, od szkół, po filharmonie, od fortepianów, po motocykle, od domowego stereo po wielkoformatowe instalacje komercyjne.

Oferujemy m.in. technologie przekazu dźwięku, w szczególności mowy i muzyki, poprzez standardowe sieci Ethernetowe – rozwiązania dla obiektów dowolnej wielkości oraz wszystkie potrzebne urządzenia: źródła dźwięku, zarządzanie i obróbka, transmisja, wzmocnienie i szeroki wachlarz głośników: is.gd/Yamaha_Instalacje.

Zwracamy uwagę na ofertę inteligentnych, autonomicznych sieciowych mikrofonów konferencyjnych z rodziny ADECIA: is.gd/adecia_solution.

2N

Firma 2N należy do liderów w dziedzinie systemów interkomowych i kontroli dostępu IP. 

Jesteśmy pionierem innowacji w tym sektorze, opracowując pierwszy na świecie domofon IP w 2008 roku oraz pierwszy domofon LTE/4G dziesięć lat później. Obecnie oferujemy pełen zakres rozwiązań w dziedzinie bezpieczeństwa, systemów kontroli dostępu i komunikacji zewnętrznej w budynkach. 2N obsługuje zarówno rynek mieszkaniowy, jak i komercyjny. Nasze rozwiązania współdziałają z technologią Bluetooth oraz urządzeniami mobilnymi.

2N jest od 2016 roku członkiem Grupy AXIS i posiada oddziały w jedenastu krajach oraz rozległą sieć dystrybucji na całym świecie.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę www.2n.com

Czesław Półtorak
Business Development Manager Poland, 2N

Od ponad 20 lat związany z branżą security, a szczególnie z systemami kontroli dostępu. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla ADT, Tyco, HID, CEM. Obecnie pełni rolę BDM w firmie 2N, czołowego producenta systemów intekomowych i kontroli dostępu IP. Odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie produktów 2N w sektorach residential i commercial.

Paweł Grzegorczyk
Business Development Manager Poland and Balkans, 2N

Od 6 lat związany z firmą 2N Telekomunikace w Pradze na pozycji Area Account Manager. Obecnie na pozycji Business Development Manager na Polskę oraz Bałkany.

Wcześniej pracował dla CSC Computer Science oraz Hewlett-Packard Enterprise. Odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie produktów 2N w sektorach residential i commercial.

ZPAS

ZPAS S.A. to polski dostawca rozwiązań dla szeroko pojętego rynku IT, ITC i energetyki. Aktualnie zatrudnia około 700 osób w 4 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych na Dolnym Śląsku. Kadra inżynieryjna to 70 specjalistów w mechanice i elektryce, którzy wspólnie z przedstawicielami działów handlowych doradzają klientom w doborze optymalnych rozwiązań zarówno na bazie konstrukcji własnych ZPAS, jak i kastomizowanych zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klientów. 

50 lat doświadczenia na rynku (od projektu po wykonawstwo i obsługę posprzedażową) czyni ze ZPAS wiarygodnego partnera biznesowego o ugruntowanej pozycji na rynku.

Zgodnie ze strategią rozwoju firmy, najbliższe lata to oprócz ciągłego ulepszania stałej oferty (szaf i szafek 19”, serwerowych, zewnętrznych, przemysłowych, pulpitów), dalszy rozwój rozwiązań kompleksowych, w tym Data Center (https://zpasgroup.pl/content/41-serwerownie-zpas).

Artur Kowalski
Dyrektor Techniczny w CTI MIKROTEL

Od 30 lat związany z branżą TELCO i IT, od blisko 20 lat zajmuje się wdrażaniem na polskim rynku rozwiązań opartych o produkty firmy 2N. Zebrana wiedza i doświadczenie z różnych dziedzin pozwala na rozwiązywanie większości problemów związanych z niestandardowymi potrzebami klientów.

Maria Głowa
Specjalista ds. projektów

Na co dzień związana z marką BCS. Jako specjalista ds. projektów zajmuje się utrzymaniem współpracy z projektantami, wsparciem w zakresie projektowania CCTV oraz analizą i doradztwem w zakresie doboru optymalnych rozwiązań i sprzętu.

Tytuł inżyniera uzyskała na Politechnice Łódzkiej, nadal kontynuuje naukę na Politechnice Warszawskiej o specjalizacji Technologie Cyfrowe w zarządzaniu produkcją. Aktualnie pisze prace związaną ze sztuczną inteligencją wspierającą oprogramowanie do zarządzania monitoringiem wizyjnym. 

INFOMUSIC

Największy portal muzyczny w Polsce

Signum Project
SIGNUM PROJECT to firma z długim doświadczeniem w zakresie projektowania i dostarczania rozwiązań multimedialnych oraz nowoczesnych technologii budynkowych dla rynku korporacyjnego, edukacyjnego oraz ekspozycyjnego. Zespół SIGNUM PROJECT to osoby z wieloletnim doświadczeniem z wielu dziedzin co pomaga w tworzeniu zaawansowanych technologicznie, dedykowanych rozwiązań dla każdego odbiorcy oraz ich integracji z pozostałymi systemami w budynku, architekturą czy scenografią. Dzięki połączeniu wielu dziedzin i kreatywnego podejścia do tworzonych projektów, uzyskujemy rezultaty wyróżniające naszych Klientów oraz ich ofertę, a także sposób pracy. Nietypowe realizacje są naszą najlepszą wizytówką, ale również w bardziej praktycznych aplikacjach potrafimy sprawić aby odznaczały się one wyjątkową jakością oraz stanowiły niezawodne narzędzie i wsparcie w codziennym funkcjonowaniu.
Dr inż. Grzegorz Łukasz Augustyn

20 lat doświadczenia w branży inteligentnych technologii automatyki budynku oraz multimediów, doktor nauk technicznych o specjalności Wibroakustyka i inżynieria dźwięku (doktorat obroniony w 2005 roku), wykłady i zajęcia prowadzi na Wydziale Zarządzania AGH w ramach wdrażania nowego przedmiotu nauczania Zarządzanie Informacją Multimedialną. Od wielu lat prowadzi własną działalność gospodarczą w dziedzinie integracji zaawansowanych systemów multimedialnych oraz nowoczesnych instalacji inteligentnego i zintegrowanego budynku. Jako jedyny w kraju posiada certyfikat THX, jest także członkiem i certyfikowanym instalatorem CEDIA oraz InfoCOMM/AVIXA z prawami do prowadzenia szkoleń i wykładów. Posiada także uprawnienia ISF oraz wiele certyfikatów branżowych i producenckich. Prowadzi szkolenia oraz czynnie zajmuje się consultingiem i doradztwem technicznym oraz nadzorami nad realizacją inwestycji. Czynnie uczestniczy w pracach zagranicznych komisji standaryzacyjnych oraz doradztwa produktowego. Zajmuje się także projektowaniem, doradztwem i konsultingiem oraz audytem w zakresie nowoczesnych technologii budynkowych.