Zostaw nam namiar na siebie i pozwól nam się skontaktować.
Wyrażenie którejkolwiek z powyższych zgód jest dobrowolne. Każda z udzielonych zgód może być w każdej chwili wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać wykorzystując do tego przedstawiony poniżej adres e-mail. Po wycofaniu zgody dane zostaną usunięte z wyłączeniem zakresu niezbędnego do udokumentowania prawidłowego wykonania obowiązków związanych z przetwarzaniem danych na potrzeby obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. lit. f) rodo tzw. uzasadniony interes administratora danych).
Administratorem przedstawionych poniżej kategorii danych osobowych jest spółka: Zakłady Kablowe BITNER sp. z o.o. -> „Spółka” (adres do korespondencji: 32-353 Trzyciąż, ul. Krakowska 2). Dane osobowe będą przetwarzane w celu przesyłania informacji handlowych związanych z produktami i usługami Spółki i/lub kontaktu telefonicznego celem przekazywania informacji handlowych związanych z produktami i usługami Spółki – na podstawie udzielonych w tym celu zgód (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Mogą być także przetwarzane na potrzeby obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. lit. f) RODO tzw. uzasadniony interes administratora danych).
Dane nie będą nikomu udostępniane, chyba, że będzie to niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest Spółka lub wynikać to będzie z przepisów prawa. Spółka może powierzyć Twoje dane np. dostawcom usług informatycznych czy księgowych, czy przekazać korespondencję pomiędzy upoważnionymi pracownikami Spółki. W Twoje dane może mieć wgląd Organizator konferencji – na podstawie regulaminu konferencji i umowy zawartej ze Spółką.
Przysługuje Ci prawo dostępu do danych, w tym uzyskania kopii danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do zgłoszenia sprzeciwu (gdy przetwarzanie następuje na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
Dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane po wycofaniu zgody – maksymalnie po upływie okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń o których mowa powyżej. Podanie danych jest dobrowolne, ale nie zbędne do realizacji w/w celów.
We wszelkich kwestiach dotyczących ochrony danych skontaktuj się z nami pisząc na adres Spółki lub na adres mailowy: bitner.rodo@bitner.com.pl
Chcesz z nami współpracować? Wziąć udział w wydarzeniu? Masz jakieś pomysły dotyczące konferencji? Napisz do nas!
ZPAS S.A. to polski dostawca rozwiązań dla szeroko pojętego rynku IT, ITC i energetyki. Aktualnie zatrudnia około 700 osób w 4 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych na Dolnym Śląsku. Kadra inżynieryjna to 70 specjalistów w mechanice i elektryce, którzy wspólnie z przedstawicielami działów handlowych doradzają klientom w doborze optymalnych rozwiązań zarówno na bazie konstrukcji własnych ZPAS, jak i kastomizowanych zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klientów.
50 lat doświadczenia na rynku (od projektu po wykonawstwo i obsługę posprzedażową) czyni ze ZPAS wiarygodnego partnera biznesowego o ugruntowanej pozycji na rynku.
Zgodnie ze strategią rozwoju firmy, najbliższe lata to oprócz ciągłego ulepszania stałej oferty (szaf i szafek 19”, serwerowych, zewnętrznych, przemysłowych, pulpitów), dalszy rozwój rozwiązań kompleksowych, w tym Data Center (https://zpasgroup.pl/content/41-serwerownie-zpas).
Romi poleca : Duża moc UPSa w małej, płytkiej szafce, problemy i rozwiązania, oraz monitoring UPSa z aplikacji na Twoim telefonie, czyli wyświetlacz XXI wieku.
Od 30 lat związany z branżą TELCO i IT, od blisko 20 lat zajmuje się wdrażaniem na polskim rynku rozwiązań opartych o produkty firmy 2N. Zebrana wiedza i doświadczenie z różnych dziedzin pozwala na rozwiązywanie większości problemów związanych z niestandardowymi potrzebami klientów.
Na co dzień związana z marką BCS. Jako specjalista ds. projektów zajmuje się utrzymaniem współpracy z projektantami, wsparciem w zakresie projektowania CCTV oraz analizą i doradztwem w zakresie doboru optymalnych rozwiązań i sprzętu.
Tytuł inżyniera uzyskała na Politechnice Łódzkiej, nadal kontynuuje naukę na Politechnice Warszawskiej o specjalizacji Technologie Cyfrowe w zarządzaniu produkcją. Aktualnie pisze prace związaną ze sztuczną inteligencją wspierającą oprogramowanie do zarządzania monitoringiem wizyjnym.
BCS to polska marka stworzona w 2008 roku. Wiele lat doświadczenia w sektorze elektronicznych systemów zabezpieczeń dało nam szansę na stworzenie wyjątkowej grupy produktów. Od 14 lat krajowa marka BCS jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w branży CCTV. Znając bardzo dobrze potrzeby rynku, wiemy czym powinien charakteryzować się produkt wysokiej jakości, przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjnej ceny i zapewnieniu wsparcia techniczno–projektowego na najwyższym poziomie.
Naszym partnerom oferujemy bogaty asortyment produktów z dziedziny telewizji przemysłowej (IP, HD-CVI), wideodomofonów IP, zasilaczy oraz kontroli dostępu. Na ofertę BCS składa się każda linia z grupy produktów CCTV, obejmująca produkt: ekonomiczny, standardowy i profesjonalny dedykowany do projektów.
Dbając o wysoki poziom zadowolenia naszych Klientów udzielamy profesjonalnego wsparcia od zakupu po serwis. Stawiając na jakość oferowanego sprzętu cały czas poszukujemy najlepszych rozwiązań na rynkach światowych , szkoląc i rozwijając nasz dział wsparcia technicznego, który jest dedykowany dla naszych Klientów.
BCS to dziś marka, która stawia na jakość sprzętu i obsługi.
Z TP-Link związany od 2012 roku, obecnie odpowiada za strategię sprzedaży rozwiązań biznesowych. Posiada szeroką wiedzę o sieciach i stosowanych w nich urządzeniach, przez lata pracował jako inżynier wsparcia przedsprzedażowego.
Od ponad 20 lat TP-Link redefiniuje sposób w jaki myślimy o sieciach bezprzewodowych. Stawiając na niezawodność i wydajność, producent może pochwalić się portfolio produktów, w którym każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie od wymagań i budżetów.
20 lat doświadczenia w branży inteligentnych technologii automatyki budynku oraz multimediów, doktor nauk technicznych o specjalności Wibroakustyka i inżynieria dźwięku (doktorat obroniony w 2005 roku), wykłady i zajęcia prowadzi na Wydziale Zarządzania AGH w ramach wdrażania nowego przedmiotu nauczania Zarządzanie Informacją Multimedialną. Od wielu lat prowadzi własną działalność gospodarczą w dziedzinie integracji zaawansowanych systemów multimedialnych oraz nowoczesnych instalacji inteligentnego i zintegrowanego budynku. Jako jedyny w kraju posiada certyfikat THX, jest także członkiem i certyfikowanym instalatorem CEDIA oraz InfoCOMM/AVIXA z prawami do prowadzenia szkoleń i wykładów. Posiada także uprawnienia ISF oraz wiele certyfikatów branżowych i producenckich. Prowadzi szkolenia oraz czynnie zajmuje się consultingiem i doradztwem technicznym oraz nadzorami nad realizacją inwestycji. Czynnie uczestniczy w pracach zagranicznych komisji standaryzacyjnych oraz doradztwa produktowego. Zajmuje się także projektowaniem, doradztwem i konsultingiem oraz audytem w zakresie nowoczesnych technologii budynkowych.