Zostaw nam namiar na siebie i pozwól nam się skontaktować.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO informujemy, iż:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Finder Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu 60-175, ul. Malwowa 126, adres e-mail: finder.pl@findernet.com (dalej: „Administrator”).
2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:
a. nawiązania relacji handlowych, w szczególności zawarcia umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem na postawie art. 6 ust. lit. b) RODO;
b. marketingowym, na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), a więc, w zależności od tego, który checkbox został przez Państwa zaznaczony, do kontaktu telefonicznego lub do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej, w celu prezentacji oferty lub warunków handlowych;
c. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. na potrzeby marketingu bezpośredniego, w szczególności przesłania Państwu naszych katalogów.
3. Dane osobowe przetwarzane będą przez czas niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt 3 powyżej lub do czasu złożenia przez Państwa sprzeciwu albo cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej przez Państwa zgody.
4. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, za wyjątkiem podmiotów przetwarzających je na nasze zlecenie i pod naszą kontrolą. Będą to: dostawca usługi pocztowej, dostawca usługi wysyłki masowej, usługodawca w zakresie hostingu danych, usługodawca w zakresie IT.
5. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody od momentu jej wyrażenia, do chwili cofnięcia.
6. Przysługuje Państwu także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może uniemożliwić dostarczenie Państwu informacji o naszej ofercie lub nawiązania relacji handlowych.
8. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób w pełni automatyczny, w celu podejmowania decyzji albo budowania profilu osobowego.
Chcesz z nami współpracować? Wziąć udział w wydarzeniu? Masz jakieś pomysły dotyczące konferencji? Napisz do nas!
ZPAS S.A. to polski dostawca rozwiązań dla szeroko pojętego rynku IT, ITC i energetyki. Aktualnie zatrudnia około 700 osób w 4 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych na Dolnym Śląsku. Kadra inżynieryjna to 70 specjalistów w mechanice i elektryce, którzy wspólnie z przedstawicielami działów handlowych doradzają klientom w doborze optymalnych rozwiązań zarówno na bazie konstrukcji własnych ZPAS, jak i kastomizowanych zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klientów.
50 lat doświadczenia na rynku (od projektu po wykonawstwo i obsługę posprzedażową) czyni ze ZPAS wiarygodnego partnera biznesowego o ugruntowanej pozycji na rynku.
Zgodnie ze strategią rozwoju firmy, najbliższe lata to oprócz ciągłego ulepszania stałej oferty (szaf i szafek 19”, serwerowych, zewnętrznych, przemysłowych, pulpitów), dalszy rozwój rozwiązań kompleksowych, w tym Data Center (https://zpasgroup.pl/content/41-serwerownie-zpas).
Romi poleca : Duża moc UPSa w małej, płytkiej szafce, problemy i rozwiązania, oraz monitoring UPSa z aplikacji na Twoim telefonie, czyli wyświetlacz XXI wieku.
Od 30 lat związany z branżą TELCO i IT, od blisko 20 lat zajmuje się wdrażaniem na polskim rynku rozwiązań opartych o produkty firmy 2N. Zebrana wiedza i doświadczenie z różnych dziedzin pozwala na rozwiązywanie większości problemów związanych z niestandardowymi potrzebami klientów.
Na co dzień związana z marką BCS. Jako specjalista ds. projektów zajmuje się utrzymaniem współpracy z projektantami, wsparciem w zakresie projektowania CCTV oraz analizą i doradztwem w zakresie doboru optymalnych rozwiązań i sprzętu.
Tytuł inżyniera uzyskała na Politechnice Łódzkiej, nadal kontynuuje naukę na Politechnice Warszawskiej o specjalizacji Technologie Cyfrowe w zarządzaniu produkcją. Aktualnie pisze prace związaną ze sztuczną inteligencją wspierającą oprogramowanie do zarządzania monitoringiem wizyjnym.
BCS to polska marka stworzona w 2008 roku. Wiele lat doświadczenia w sektorze elektronicznych systemów zabezpieczeń dało nam szansę na stworzenie wyjątkowej grupy produktów. Od 14 lat krajowa marka BCS jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w branży CCTV. Znając bardzo dobrze potrzeby rynku, wiemy czym powinien charakteryzować się produkt wysokiej jakości, przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjnej ceny i zapewnieniu wsparcia techniczno–projektowego na najwyższym poziomie.
Naszym partnerom oferujemy bogaty asortyment produktów z dziedziny telewizji przemysłowej (IP, HD-CVI), wideodomofonów IP, zasilaczy oraz kontroli dostępu. Na ofertę BCS składa się każda linia z grupy produktów CCTV, obejmująca produkt: ekonomiczny, standardowy i profesjonalny dedykowany do projektów.
Dbając o wysoki poziom zadowolenia naszych Klientów udzielamy profesjonalnego wsparcia od zakupu po serwis. Stawiając na jakość oferowanego sprzętu cały czas poszukujemy najlepszych rozwiązań na rynkach światowych , szkoląc i rozwijając nasz dział wsparcia technicznego, który jest dedykowany dla naszych Klientów.
BCS to dziś marka, która stawia na jakość sprzętu i obsługi.
Z TP-Link związany od 2012 roku, obecnie odpowiada za strategię sprzedaży rozwiązań biznesowych. Posiada szeroką wiedzę o sieciach i stosowanych w nich urządzeniach, przez lata pracował jako inżynier wsparcia przedsprzedażowego.
Od ponad 20 lat TP-Link redefiniuje sposób w jaki myślimy o sieciach bezprzewodowych. Stawiając na niezawodność i wydajność, producent może pochwalić się portfolio produktów, w którym każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie od wymagań i budżetów.
20 lat doświadczenia w branży inteligentnych technologii automatyki budynku oraz multimediów, doktor nauk technicznych o specjalności Wibroakustyka i inżynieria dźwięku (doktorat obroniony w 2005 roku), wykłady i zajęcia prowadzi na Wydziale Zarządzania AGH w ramach wdrażania nowego przedmiotu nauczania Zarządzanie Informacją Multimedialną. Od wielu lat prowadzi własną działalność gospodarczą w dziedzinie integracji zaawansowanych systemów multimedialnych oraz nowoczesnych instalacji inteligentnego i zintegrowanego budynku. Jako jedyny w kraju posiada certyfikat THX, jest także członkiem i certyfikowanym instalatorem CEDIA oraz InfoCOMM/AVIXA z prawami do prowadzenia szkoleń i wykładów. Posiada także uprawnienia ISF oraz wiele certyfikatów branżowych i producenckich. Prowadzi szkolenia oraz czynnie zajmuje się consultingiem i doradztwem technicznym oraz nadzorami nad realizacją inwestycji. Czynnie uczestniczy w pracach zagranicznych komisji standaryzacyjnych oraz doradztwa produktowego. Zajmuje się także projektowaniem, doradztwem i konsultingiem oraz audytem w zakresie nowoczesnych technologii budynkowych.