O wydarzeniu

O konferencjach SPIN

Spotkania Projektantów Instalacji Niskoprądowych

Tradycyjne wydarzenia branżowe dla ludzi z pasją, zainteresowanych technologią, chcących poszerzać wiedzę, kontakty i rozwijać swoje umiejętności.

SPIN to przegląd nowości branżowych, praktyczna wiedza, specjalistyczne prezentacje i wykłady, indywidualne konsultacje, testowanie i porównywanie rozwiązań branży niskich prądów oraz unikatowa atmosfera.

Wydarzenie odbywa się dwa razy do roku – jesienią na południu Polski (SPIN) i wiosną na północy Polski (SPIN Extra).

Zagadnienia prezentowane w trakcie specjalistycznych wykładów, prezentacji i eksponowane na stoiskach wystawienniczych obejmują szeroki wachlarz specjalizacji z branży niskich prądów: od systemów sygnalizacji pożarowej, nowoczesnych systemów CCTV, systemów kontroli dostępu, systemów DSO, systemów zarządzania budynkiem, przez systemy zasilania gwarantowanego, rozwiązania Data Center, systemy parkingowe po profesjonalne rozwiązania sieciowe, multimedialne i integrację systemów.

Wydarzenie umożliwia wymianę kontaktów, fachowej wiedzy i doświadczeń w branży niskich prądów. SPIN daje możliwość bezpośredniego kontaktu, który jest najskuteczniejszym sposobem na rozwój relacji biznesowych, tworzenie nowych projektów oraz zdobywanie wiedzy. Podczas wydarzenia nie brakuje również atrakcji – konkursy, rywalizacje i wyjątkowy wieczór.

SPIN to połączenie edukacji, biznesu i integracji
w najlepszym wydaniu!

W trakcie dwudniowego wydarzenia przekrojowo prezentowane są informacje na temat trendów, nowinek technologicznych i potrzeb branży niskich prądów. Do dyspozycji uczestników jest strefa wystawiennicza umożliwiająca prezentację i testowanie sprzętu oraz indywidualne konsultacje. Wieczorny bankiet i część integracyjna owocują w nieformalne kontakty, które jeszcze bardziej przekładają się na efektywną współpracę z partnerami biznesowymi.

Zobacz jak wygląda konferencja SPIN

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy w ramach dwóch opcji:

UCZESTNIK

Opcja udziału adresowana do czynnych zawodowo projektantów instalacji niskoprądowych.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny i obejmuje: udział w części merytorycznej (prelekcje, warsztaty, strefa wystawiennicza), udział w imprezie towarzyszącej, nocleg w pokoju dwuosobowym, wyżywienie (śniadanie, obiady, kolacja, przerwy kawowe), dostęp do strefy wellness i pakiet materiałów konferencyjnych.

PARTNER / WYSTAWCA

Opcja udziału adresowana do producentów i dystrybutorów rozwiązań w branży niskich prądów.

Firmy zainteresowane wystawieniem i wzięciem udziału w konferencji SPIN jako Partner zapraszamy do kontaktu. Otrzymają Państwo ofertę udziału oraz poznają odpowiedź na pytanie: dlaczego czas spędzony na SPIN/SPIN Extra może okazać się owocny dla Państwa biznesu?

Projektancie zobacz dlaczego warto
zostać uczestnikiem SPIN

Uzyskasz przekrojowe i kompleksowe informacje na temat trendów, nowinek technologicznych i potrzeb branży niskich prądów

Poznasz ofertę najciekawszych dostawców usług i rozwiązań systemów SAP, DSO, KD/RCP SSWIN, CCTV, LAN, AV, RTV, SUG i innych

Skonsultujesz się z ekspertami
z branży

Wzmocnisz i poszerzysz
relacje biznesowe

Przetestujesz rozwiązania w strefie wystawienniczej

Weźmiesz udział w niezapomnianym wieczorze integracyjnym

Co wyróżnia nasze wydarzenia

SKUTECZNOŚĆ

W jednym miejscu i czasie łączymy zainteresowane współpracą strony – projektantów instalacji niskoprądowych, ekspertów, producentów i dystrybutorów. Umożliwiamy wymianę kontaktów, fachowej wiedzy i doświadczeń w branży niskich prądów.

RELACJE

Konferencje SPIN dają możliwość bezpośredniego kontaktu, który jest najskuteczniejszym sposobem na rozwój relacji biznesowych, tworzenie nowych projektów oraz zdobywanie fachowej wiedzy nt. technologii i rozwiązań branżowych.

TRADYCJA

Jesteśmy w branży od 2002 roku. Znamy specyfikę biznesu i rozumiemy potrzeby projektantów instalacji niskoprądowych oraz oczekiwania producentów i dystrybutorów.

ZASIĘG

Spotkania z każdą edycją przechodzą transformację. Rosną i dojrzewają. Zaczynaliśmy od 15 uczestników, dziś edycje, odbywające się dwa razy do roku, gromadzą do 600 osób.

ZAUFANIE

Budujemy i dbamy o relacje. Uczestnicy i Partnerzy SPIN nie są dla nas anonimowi. Jesteśmy świadomi ich otoczenia i konkurencji.

ATMOSFERA

Tworzymy spotkania dla ludzi, bo biznes to rozmowy i relacje. Dzięki temu SPIN, to wydarzenie na które chcesz wracać.

Partnerzy w latach 2002 - 2022

Organizator - Lockus

Specjalizujemy się we wsparciu realizacji strategii biznesowych poprzez organizację wydarzeń oraz zapewniamy wsparcie w tworzeniu strategii marketingowej firm. Umożliwiamy osiąganie celów sprzedażowych i wizerunkowych. Maksymalizujemy korzyści płynące z bezpośrednich kontaktów biznesowych.

DYSPONUJEMY

szerokim know-how. Łączy nas doświadczenie i ugruntowana wiedza w organizacji wydarzeń na najwyższym poziomie.

KREUJEMY

wizerunek marki, technologii, spotkania. Dbamy o to, aby nasze projekty były furtką do osiągnięcia oczekiwanego efektu biznesowego.

TWORZYMY Z PASJĄ

jesteśmy zorientowani na cel i realizujemy go zgodnie z oczekiwaniami naszych Klientów.

ZAPEWNIAMY

niepowtarzalną atmosferę, profesjonalną obsługę i realizację na każdym etapie wydarzenia.

ZPAS

ZPAS S.A. to polski dostawca rozwiązań dla szeroko pojętego rynku IT, ITC i energetyki. Aktualnie zatrudnia około 700 osób w 4 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych na Dolnym Śląsku. Kadra inżynieryjna to 70 specjalistów w mechanice i elektryce, którzy wspólnie z przedstawicielami działów handlowych doradzają klientom w doborze optymalnych rozwiązań zarówno na bazie konstrukcji własnych ZPAS, jak i kastomizowanych zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klientów. 

50 lat doświadczenia na rynku (od projektu po wykonawstwo i obsługę posprzedażową) czyni ze ZPAS wiarygodnego partnera biznesowego o ugruntowanej pozycji na rynku.

Zgodnie ze strategią rozwoju firmy, najbliższe lata to oprócz ciągłego ulepszania stałej oferty (szaf i szafek 19”, serwerowych, zewnętrznych, przemysłowych, pulpitów), dalszy rozwój rozwiązań kompleksowych, w tym Data Center (https://zpasgroup.pl/content/41-serwerownie-zpas).

Warsztaty Romi

Romi poleca : Duża moc UPSa w małej, płytkiej szafce, problemy i rozwiązania, oraz monitoring UPSa z aplikacji na Twoim telefonie, czyli wyświetlacz XXI wieku.

Artur Kowalski
Dyrektor Techniczny w CTI MIKROTEL

Od 30 lat związany z branżą TELCO i IT, od blisko 20 lat zajmuje się wdrażaniem na polskim rynku rozwiązań opartych o produkty firmy 2N. Zebrana wiedza i doświadczenie z różnych dziedzin pozwala na rozwiązywanie większości problemów związanych z niestandardowymi potrzebami klientów.

Maria Głowa
Specjalista ds. projektów

Na co dzień związana z marką BCS. Jako specjalista ds. projektów zajmuje się utrzymaniem współpracy z projektantami, wsparciem w zakresie projektowania CCTV oraz analizą i doradztwem w zakresie doboru optymalnych rozwiązań i sprzętu.

Tytuł inżyniera uzyskała na Politechnice Łódzkiej, nadal kontynuuje naukę na Politechnice Warszawskiej o specjalizacji Technologie Cyfrowe w zarządzaniu produkcją. Aktualnie pisze prace związaną ze sztuczną inteligencją wspierającą oprogramowanie do zarządzania monitoringiem wizyjnym. 

BCS

BCS to polska marka stworzona w 2008 roku. Wiele lat doświadczenia w sektorze elektronicznych systemów zabezpieczeń dało nam szansę na stworzenie wyjątkowej grupy produktów. Od 14 lat krajowa marka BCS jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w branży CCTV. Znając bardzo dobrze potrzeby rynku, wiemy czym powinien charakteryzować się produkt wysokiej jakości, przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjnej ceny i zapewnieniu wsparcia techniczno–projektowego na najwyższym poziomie.

Naszym partnerom oferujemy bogaty asortyment produktów z dziedziny telewizji przemysłowej (IP, HD-CVI), wideodomofonów IP, zasilaczy oraz kontroli dostępu.  Na ofertę BCS składa się każda linia z grupy produktów CCTV, obejmująca produkt: ekonomiczny, standardowy i profesjonalny dedykowany do projektów.

Dbając o wysoki poziom zadowolenia naszych Klientów udzielamy profesjonalnego wsparcia od zakupu po serwis.  Stawiając na jakość oferowanego sprzętu cały czas poszukujemy najlepszych rozwiązań na rynkach światowych , szkoląc i rozwijając nasz dział wsparcia technicznego, który jest dedykowany dla naszych Klientów.

BCS to dziś marka, która stawia na jakość sprzętu i obsługi.

Robert Gawroński
SMB Channel Manager, TP-Link

Z TP-Link związany od 2012 roku, obecnie odpowiada za strategię sprzedaży rozwiązań biznesowych. Posiada szeroką wiedzę o sieciach i stosowanych w nich urządzeniach, przez lata pracował jako inżynier wsparcia przedsprzedażowego.

INFOMUSIC

Największy portal muzyczny w Polsce

TP-Link

Od ponad 20 lat TP-Link redefiniuje sposób w jaki myślimy o sieciach bezprzewodowych. Stawiając na niezawodność i wydajność, producent może pochwalić się portfolio produktów, w którym każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie od wymagań i budżetów. 

Signum Project
SIGNUM PROJECT to firma z długim doświadczeniem w zakresie projektowania i dostarczania rozwiązań multimedialnych oraz nowoczesnych technologii budynkowych dla rynku korporacyjnego, edukacyjnego oraz ekspozycyjnego. Zespół SIGNUM PROJECT to osoby z wieloletnim doświadczeniem z wielu dziedzin co pomaga w tworzeniu zaawansowanych technologicznie, dedykowanych rozwiązań dla każdego odbiorcy oraz ich integracji z pozostałymi systemami w budynku, architekturą czy scenografią. Dzięki połączeniu wielu dziedzin i kreatywnego podejścia do tworzonych projektów, uzyskujemy rezultaty wyróżniające naszych Klientów oraz ich ofertę, a także sposób pracy. Nietypowe realizacje są naszą najlepszą wizytówką, ale również w bardziej praktycznych aplikacjach potrafimy sprawić aby odznaczały się one wyjątkową jakością oraz stanowiły niezawodne narzędzie i wsparcie w codziennym funkcjonowaniu.
Dr inż. Grzegorz Łukasz Augustyn

20 lat doświadczenia w branży inteligentnych technologii automatyki budynku oraz multimediów, doktor nauk technicznych o specjalności Wibroakustyka i inżynieria dźwięku (doktorat obroniony w 2005 roku), wykłady i zajęcia prowadzi na Wydziale Zarządzania AGH w ramach wdrażania nowego przedmiotu nauczania Zarządzanie Informacją Multimedialną. Od wielu lat prowadzi własną działalność gospodarczą w dziedzinie integracji zaawansowanych systemów multimedialnych oraz nowoczesnych instalacji inteligentnego i zintegrowanego budynku. Jako jedyny w kraju posiada certyfikat THX, jest także członkiem i certyfikowanym instalatorem CEDIA oraz InfoCOMM/AVIXA z prawami do prowadzenia szkoleń i wykładów. Posiada także uprawnienia ISF oraz wiele certyfikatów branżowych i producenckich. Prowadzi szkolenia oraz czynnie zajmuje się consultingiem i doradztwem technicznym oraz nadzorami nad realizacją inwestycji. Czynnie uczestniczy w pracach zagranicznych komisji standaryzacyjnych oraz doradztwa produktowego. Zajmuje się także projektowaniem, doradztwem i konsultingiem oraz audytem w zakresie nowoczesnych technologii budynkowych.