Chcesz z nami współpracować? Wziąć udział w wydarzeniu? Masz jakieś pomysły dotyczące konferencji? Napisz do nas!
W firmie odpowiedzialny za sektor public. Pierwsza linia wsparcia Inwestorów z branży uczelnianej, medycznej, muzealnej. Od kilkunastu lat sprawnie działa zarówno w zakresie samego prawa PzP jak i komunikacji na linii projektant – Inwestor – wykonawca. Na Zamówieniach publicznych zjadł zęby, a przy okazji nieco posiwiał.
Absolwent Uniwersytetu Zielonogórskiego na kierunku Elektrotechnika.
Prywatnie mąż żony i ojciec dwóch młodych piłkarzy.
Adam Brzezicki pracuje w branży Security od 2014 roku. Od samego początku byłem skupiony na systemach monitoringu wizyjnego. Podczas tej wędrówki miałem do czynienia z wieloma różnymi systemami oraz poznałem ich mocne oraz słabe strony. Obecnie pracuję u światowego lidera rynku monitoringu gdzie mam okazję łączyć moją pasję do innowacyjnych technologii z pracą.
Bogumił Szymanek mgr Informatyk. W branży systemów monitoringu wizyjnego od 2010 r. Systemy telewizji dozorowej zna zarówno od strony technicznej jak i biznesowej. Technologia IP i współczesne aplikacje sieciowe to nie tylko jego praca, ale i pasja.
Kierownik Projektu w Zakładach Kablowych BITNER. Z firmą związana związana od 2007 roku. Obecnie czynnie współpracuje z biurami projektowymi, służąc wiedzą i wsparciem technicznym w zakresie właściwego doboru kabli i przewodów do różnorodnych aplikacji. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze sprzedaży, marketingu, kreowania marki, współpracy z rynkiem w celu inicjowania przełomowych technicznie rozwiązań. Czynna uczestniczka targów branżowych, a także sympozjów i konferencji naukowych z dziedziny elektroenergetyki i automatyki.
Absolwent wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej o specjalności Automatyki i Inżynierii Komputerowej. Obecnie Product Manager działu systemów sygnalizacji pożaru w firmie Bosch Security & Safety Systems, odpowiedzialny za analizy rynkowe, wprowadzanie oraz certyfikacje nowych produktów, utrzymanie portfolio istniejących rozwiązań i realizację planów sprzedażowych na rynku Polski, Czech, Słowacji i Ukrainy. Szkoleniowiec na terenie całego kraju w zakresie systemów sygnalizacji pożaru, poprzednio odpowiedzialny również za posprzedażne wsparcie techniczne systemów sygnalizacji pożaru i dźwiękowych systemów ostrzegawczych firmy Bosch.
Jest koordynatorem centrum kompetencyjnego dla części krajów regionu. Prowadzi międzynarodowe projekty dormakaba w Polsce w zakresie kontroli dostępu. Odpowiada za współpracę bezpośrednią z klientami jak i współpracę z Partnerami. W dormakaba pracuje od 2011 roku. Wcześniej pracował w firmach z branży IT. Swoją edukację zakończył na Politechnice Poznańskiej z tytułem magistra inżyniera.
mgr inż. Piotr Matuszewski, Dyrektor działu produkcji w firmie Ela-compil, szef działu FPM+
Absolwent Politechniki Poznańskiej w specjalizacji Elektroniczna Aparatura i Systemu Pomiarowe. Członek Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa posiadający nieograniczone uprawnienia do projektowania i kierowania robotami w branży telekomunikacyjnej. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w branży technicznej ochrony obiektów. Autor licznych publikacji branżowych, prelegent na konferencjach i seminariach. Autor i współautor projektów systemów zabezpieczeń i systemów technicznej ochrony przeciwpożarowej.
Wieloletnie doświadczenie w doradztwie technicznym. Autor ponad 20 publikacji z zakresu układów sterowania, logiki i zasilania. Współtwórca nowych produktów, ściśle współpracujący z działami RnD. Doświadczenie w automatyce i energetyce tworzą z niego jednego z najlepszych specjalistów w Polsce. Zainteresowania poza pracą: gra na gitarze elektrycznej i wspinaczka górska.
Absolwentka Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Wrocławskiej, specjalność Klimatyzacja, Ogrzewnictwo i Instalacje Sanitarne. Były wykładowca na Wydziale Inżynierii Środowiska macierzystej uczelni. Od 2011 r. w firmie Gazex Sp.j. Autor licznych publikacji na temat systemów detekcji gazów.
Absolwent Politechniki Poznańskiej na Wydziale Robotyki i Automatyki, specjalność Systemy wizyjne i multimedialne. W swojej pracy naukowej zajmował się m.in. implementacją algorytmu SWIFT do rozpoznawania odcisków palców.
Po studiach rozpoczął pracę na stanowisku trenera technicznego, specjalizując się w szkoleniach dotyczących systemów wizyjnych, termowizyjnych i perymetrycznych.
W 2012 roku zdał egzamin trenera technicznego MOBOTIX.
Posiada także certyfikat trenera rozwiązań FLIR Security Products.
Od roku 2015 jest pracownikiem dydaktycznym Polskiej Izby Systemów Alarmowych, gdzie na kursie pt. ”Zewnętrzne systemy zabezpieczeń” prowadzi wykład nt. termowizji oraz jej wykorzystania w zewnętrznych systemach zabezpieczeń.
Od roku 2019 jest członkiem zarządu Polskiej Izby Systemów Alarmowych.
W roku 2022 rozpoczął pracę w firmie RCS Engineering Sp. z o.o. na stanowisku Kierownika Wsparcia Technicznego.
Absolwent Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Robotyki na Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie na kierunku Automatyka i Robotyka. Absolwent studiów II stopnia na Wydziale Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej na kierunku Elektrotechnika.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w uruchomieniach, kalibracji i integracji, a także serwisowaniu systemów zasilania i sterowania systemami przeciwpożarowymi.
pbiel-a@synology.com | +48 510 100 465
W branży IT od kilkunastu lat jako handlowiec, team leader, menadżer produktu. Przez długi czas odpowiedzialny za produkty sieciowe oraz pamięci masowe NAS. Obecnie Senior Key Account Manager Synology na południową część polski. Prywatnie pasjonat fotografii i systemów z rodziny Unix.
W firmie Technokabel S.A. pracuję od ponad 24 lat. Odpowiedzialny jestem za utrzymanie wysokiej jakości produkowanych kabli i przewodów, doradztwo techniczne oraz certyfikację. W fabryce kabli uruchomiłem i nadzoruję laboratorium do badania palności kabli. Od 14 lat nadzoruję badania zespołów kablowych przeprowadzanych w Słowacji oraz w Niemczech.
Z firmą UNICARD związany od 2000 roku. Od 2008 roku kieruje Oddziałem Unicard SA w Poznaniu. Odpowiedzialny za konsulting i sprzedaż w obszarze systemów Kontroli Dostępu i Rejestracji Czasu Pracy. Uczestniczy we wszystkich projektach UNICARD związanych z rozwojem nowych produktów oraz poszerzaniem oferty o partnerów zewnętrznych. Był odpowiedzialny za koordynację wdrożeń systemów KD/RCP m.in. dla: Miasto Poznań, Enea Operator, Signify Poland, Aesculap Chifa Sp. z o.o..
Paweł Jachimczyk zajmuje stanowisko Product Manager w firmie Veracomp od ponad 5 lat. W Veracomp zajmuje się wyłącznie produktami sieciowymi.
Ponad dziesięcio-letnie doświadczenie w branży IT na różnych polach, pozwala na kompleksową obsługę naszych Partnerów, aby zaproponowane rozwiązanie najlepiej spełniało potrzeby Klienta.
Wspieram naszych Partnerów wiedzą produktową, techniczną oraz marketingową aby wspólnie prowadzone projekty były skutecznie realizowane a Klienci otrzymywali produkty i usługi, których potrzebują.
Prywatnie spędzam czas doskonaląc technikę jazdy na rowerze górskim w okresie wiosenno-letnim, oraz na narciarstwie w zimie.
Od ponad 15 lat współpracuje z dystrybutorami oraz sprzedawcami dysków twardych, doradzając dobór urządzeń dedykowanych różnorodnym potrzebom i rozwiązaniom oraz pośrednicząc w kontaktach pomiędzy Western Digital i Klientami firmy. Zarządza sprzedażą dysków twardych i kart pamięci WD Purple dedykowanych prostym oraz zaawansowanym systemom Smart Video. Prywatnie maż i ojciec, miłośnik nurkowania, ratownik wodny oraz dogoterapeuta, właściciel dwóch psów rasy nowofundland i labrador.
W firmie Winkhaus od 2014 roku, jako specjalista ds. elektronicznych systemów kontroli dostępu. Z wykształcenia inżynier, absolwent politechniki. Zainteresowanie techniką, a szczególnie elektroniką wykazywał od najmłodszych lat. Rozwijana przez lata pasja naturalnie zmieniła się w profesję.
W Winkhaus Polska zajmuje się doradztwem i wdrożeniami elektronicznych systemów kontroli dostępu. Jest odpowiedzialny za przygotowanie dopasowanej do potrzeb klienta konfiguracji systemu dostępowego, jego zainstalowanie, oprogramowanie i przeprowadzenie niezbędnego szkolenia. Stanowi wsparcie techniczne dla użytkowników systemów. Prowadzi również szkolenia i prezentacje, wspierając specjalistów techniczno-handlowych firmy Winkhaus.
W firmie Winkhaus jest odpowiedzialny za systemy zabezpieczeń. Z wykształcenia absolwent akademii wychowania fizycznego, swoją przygodę z niskimi prądami rozpoczął wiele lat temu. W 2000 roku przejął obowiązki handlowo techniczne w dziale zabezpieczeń Winkhaus.
Przez wszystkie te lata budował i rozwijał sieć dystrybucji mechanicznych systemów kontroli dostępu z naciskiem na masterkey. Aktywnie wdrażał gotowe oraz do własnego składania systemy wkładek mechanicznych. Po wprowadzeniu do oferty systemów elektronicznych kontynuuje pracę nad tworzeniem sieci profesjonalnych dystrybutorów, dostawców i firm wdrożeniowych bezprzewodowych systemów kontroli. Obecnie w głównej mierze zajmuje się prowadzeniem szkoleń i prezentacji oferowanych przez firmę Winkhaus elektronicznych systemów zabezpieczeń opartych na wkładkach elektronicznych. Dotyczy to obszaru Polski jak i rynków wschodnich, będących pod kuratelą Winkhaus Polska.
Od blisko 30 lat czynnie zajmuje się zagadnieniami pro audio, m.in. obróbką i przetwarzaniem dźwięku, akustyką, projektuje systemy, pisze artykuły branżowe i prowadzi specjalistyczne szkolenia. Członek AVIXA i AES. W Yamaha Music Europe GmbH należy do SEG (System Engineering Group).
Mgr inż. Cezary Mecwaldowski – wykładowca szkoleń zawodowych i specjalistycznych z zakresu zabezpieczeń elektronicznych, łączności oraz stosowania urządzeń do kontroli osób, pojazdów i bagażu w Centralnym Ośrodku Szkolenia Służby Więziennej oraz Polskiej Izbie Systemu Alarmowych. Autor branżowych publikacji, biegły i projektant z dwudziestoletnim doświadczeniem, w tym dwuletnim w Arabii Saudyjskiej przy projektowaniu zabezpieczeń, energetyki przemysłowej oraz automatyki.
ZPAS S.A. to polski dostawca rozwiązań dla szeroko pojętego rynku IT, ITC i energetyki. Aktualnie zatrudnia około 700 osób w 4 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych na Dolnym Śląsku. Kadra inżynieryjna to 70 specjalistów w mechanice i elektryce, którzy wspólnie z przedstawicielami działów handlowych doradzają klientom w doborze optymalnych rozwiązań zarówno na bazie konstrukcji własnych ZPAS, jak i kastomizowanych zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klientów.
50 lat doświadczenia na rynku (od projektu po wykonawstwo i obsługę posprzedażową) czyni ze ZPAS wiarygodnego partnera biznesowego o ugruntowanej pozycji na rynku.
Zgodnie ze strategią rozwoju firmy, najbliższe lata to oprócz ciągłego ulepszania stałej oferty (szaf i szafek 19”, serwerowych, zewnętrznych, przemysłowych, pulpitów), dalszy rozwój rozwiązań kompleksowych, w tym Data Center (https://zpasgroup.pl/content/41-serwerownie-zpas).
Zapraszamy na warsztaty na stoisko firmy Grupy Romi, na którym podczas warsztatów będziemy chcieli pokazać Państwu nasze rozwiązanie autonomicznego „Micro Data Center” oraz szaf dźwiękoszczelnych.
Wśród wszystkich uczestników warsztatów rozlosujemy agregat prądotwórczy marki Pramac PX4000 AVR.
Od 30 lat związany z branżą TELCO i IT, od blisko 20 lat zajmuje się wdrażaniem na polskim rynku rozwiązań opartych o produkty firmy 2N. Zebrana wiedza i doświadczenie z różnych dziedzin pozwala na rozwiązywanie większości problemów związanych z niestandardowymi potrzebami klientów.
Na co dzień związana z marką BCS. Jako specjalista ds. projektów zajmuje się utrzymaniem współpracy z projektantami, wsparciem w zakresie projektowania CCTV oraz analizą i doradztwem w zakresie doboru optymalnych rozwiązań i sprzętu.
Tytuł inżyniera uzyskała na Politechnice Łódzkiej, nadal kontynuuje naukę na Politechnice Warszawskiej o specjalizacji Technologie Cyfrowe w zarządzaniu produkcją. Aktualnie pisze prace związaną ze sztuczną inteligencją wspierającą oprogramowanie do zarządzania monitoringiem wizyjnym.
BCS to polska marka stworzona w 2008 roku. Wiele lat doświadczenia w sektorze elektronicznych systemów zabezpieczeń dało nam szansę na stworzenie wyjątkowej grupy produktów. Od 14 lat krajowa marka BCS jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w branży CCTV. Znając bardzo dobrze potrzeby rynku, wiemy czym powinien charakteryzować się produkt wysokiej jakości, przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjnej ceny i zapewnieniu wsparcia techniczno–projektowego na najwyższym poziomie.
Naszym partnerom oferujemy bogaty asortyment produktów z dziedziny telewizji przemysłowej (IP, HD-CVI), wideodomofonów IP, zasilaczy oraz kontroli dostępu. Na ofertę BCS składa się każda linia z grupy produktów CCTV, obejmująca produkt: ekonomiczny, standardowy i profesjonalny dedykowany do projektów.
Dbając o wysoki poziom zadowolenia naszych Klientów udzielamy profesjonalnego wsparcia od zakupu po serwis. Stawiając na jakość oferowanego sprzętu cały czas poszukujemy najlepszych rozwiązań na rynkach światowych , szkoląc i rozwijając nasz dział wsparcia technicznego, który jest dedykowany dla naszych Klientów.
BCS to dziś marka, która stawia na jakość sprzętu i obsługi.
Z TP-Link związany od 2012 roku, obecnie odpowiada za strategię sprzedaży rozwiązań biznesowych. Posiada szeroką wiedzę o sieciach i stosowanych w nich urządzeniach, przez lata pracował jako inżynier wsparcia przedsprzedażowego.
Od ponad 20 lat TP-Link redefiniuje sposób w jaki myślimy o sieciach bezprzewodowych. Stawiając na niezawodność i wydajność, producent może pochwalić się portfolio produktów, w którym każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie od wymagań i budżetów.
20 lat doświadczenia w branży inteligentnych technologii automatyki budynku oraz multimediów, doktor nauk technicznych o specjalności Wibroakustyka i inżynieria dźwięku (doktorat obroniony w 2005 roku), wykłady i zajęcia prowadzi na Wydziale Zarządzania AGH w ramach wdrażania nowego przedmiotu nauczania Zarządzanie Informacją Multimedialną. Od wielu lat prowadzi własną działalność gospodarczą w dziedzinie integracji zaawansowanych systemów multimedialnych oraz nowoczesnych instalacji inteligentnego i zintegrowanego budynku. Jako jedyny w kraju posiada certyfikat THX, jest także członkiem i certyfikowanym instalatorem CEDIA oraz InfoCOMM/AVIXA z prawami do prowadzenia szkoleń i wykładów. Posiada także uprawnienia ISF oraz wiele certyfikatów branżowych i producenckich. Prowadzi szkolenia oraz czynnie zajmuje się consultingiem i doradztwem technicznym oraz nadzorami nad realizacją inwestycji. Czynnie uczestniczy w pracach zagranicznych komisji standaryzacyjnych oraz doradztwa produktowego. Zajmuje się także projektowaniem, doradztwem i konsultingiem oraz audytem w zakresie nowoczesnych technologii budynkowych.