Prelegenci

Michał Dzierżak

ACO

Mateusz Florek

ACO

Marcin Walczuk

BCS

Michał Piechulek

BKT ELEKTRONIK

Marcin Grzybek

BOSCH

Michał Małek

BOSCH

Paweł Kozak

CORNING

Maciej Pietrzak

DAHUA TECHNOLOGY

Rafał Tamborski

DORMAKABA

Robert Maczionsek

EMITER

Mikołaj Olszewski

GRUPA ROMI

Bartłomiej Kołodziej

IMPAKT

Jerzy Drożdż

MICROMADE

Jacek Karcewicz

MIWI-URMET

Jarosław Biesiada

MOLEX

Jacek Woźny

MOLEX

Jakub Abramczyk

POLY

Jakub Sobek

RCS ENGINEERING

Łukasz Kanarek

ROGER

Przemysław Dawidziuk

SALTO

Piotr Sulkowski

SAMSUNG

Robert Gawroński

TP-LINK

Tomasz Kącki

UNICARD

Maciej Misaczek

UNICARD

Paweł Kieczmur

UNICARD

Krzysztof Wiech

ZETTLER

Patryk Jaworek

ZPAS

Edward Skiepko

EKSPERT

Michał Dzierżak
Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Aco

W Aco pracuje od 2019 roku i ma na swoim koncie liczne sukcesy. Jest ekspertem w zakresie realizacji systemów domofonowych na dużych i skomplikowanych inwestycjach wielomieszkaniowych.

Absolwent Politechniki Lubelskiej, na kierunku Elektrotechnika. Obecnie kontynuuje naukę na kierunku Ekoenergetyka na lubelskim Uniwersytecie Przyrodniczym. Wcześniej związany z Elektromontaż-Lublin.

Mateusz Florek
Regionalny Koordynator ds. Projektów i Inwestycji, Aco

Posiada 12-letnie doświadczenie w pracy przy  inwestycjach budowlanych w ścisłej współpracy z biurami architektonicznymi i inwestorami. Głównym obszarem jego działań były i są produkty wykończeniowe i uzupełniające.

W aco od początku 2022, odpowiedzialny za promocje nowych rozwiązań w portfolio firmy.

Wolny czas spędza na aktywnościach miejskich oraz na szlakach poza miastem.

Marcin Walczuk
Zastępca Dyrektora Technicznego

Z marką BCS związany od ponad 10 lat na różnych etapach swojej przygody z systemami zabezpieczeń. Począwszy od pracy instalatora CCTV, przez przedstawiciela handlowego ds. zabezpieczeń, a na obecnym stanowisku kończąc, miał możliwość poznania urządzeń BCS z każdej możliwej strony. To z kolei przydaje się w codziennej pracy przy wprowadzaniu nowych rozwiązań do oferty BCS oraz prowadzeniu szkoleń technicznych prezentując jak wykorzystać nowości w praktyce.

Mgr inż. Michał Piechulek
BKT Elektronik

Absolwent Politechniki Śląskiej z dyplomem w specjalności Organizacja i Zarządzanie Produkcją; dyplomowany Project Manager – Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu fila w Chorzowie.

Od kilkunastu lat związany z branżą teleinformatyki, telekomunikacji i informatyki. Konsultuje i prowadzi wiele projektów technicznych i doradza z zakresu DataCenter dla większych i mniejszych klientów; przygotowywał koncepcje projektowe dla obiektów stadionowych (Górnika w Zabrzu, Raków Częstochowa), lotniskowych (GTL-Katowice Pyrzowice, Gdańsk, Radom), DataCenter np.: Promax Media, Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, Archiwum Narodowe w Krakowie.

Na co dzień związany z firmą BKT Elektronik zajmuje stanowisko dyrektora oddziału projektowego zajmującego się opracowywaniem dokumentacji dla instalacji niskoprądowych w oparciu o technologie BKT Elektronik oraz firm partnerskich (WiFi, CCTVipHD, BMS, FIS, SSWiNiKD, SAP i inne) rozwojem produktów dla sieciach teleinformatycznych oraz konsultacjami i nadzorami nad projektami instalacji oraz koordynacja międzybranżowa. Pod Jego nadzorem powstaje rocznie kilkadziesiąt projektów i koncepcji projektowych w zakresie infrastruktury teleinformatycznej. Współpracuje z uczelniami wyższymi, dla których przygotowuje i prowadzi konferencje techniczne z dziedziny teleinformatyki.

Uczestnik konferencji HOSTING & CLOUD TRANSFORMATION SUMMIT EUROPE, DataCenter Dynamic, OCP Summit.

Marcin Grzybek
Regionalny Menadżer produktów systemów kontroli dostępu oraz integracji systemów bezpieczeństwa budynkowego

Absolwent wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej na kierunku Automatyka i Robotyka. Od 2008r. projektant oraz integrator systemów zabezpieczeń technicznych z doświadczeniem w realizacji dużych projektów w obiektach rozproszonych, przemysłowych oraz biurowych. W Bosch Building Technologies odpowiedzialny za systemy kontroli dostępu, sygnalizacji włamania i napadu oraz integrację systemów bezpieczeństwa.

Michał Małek
Regionalny Kierownik Sprzedaży odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań Bosch Video Systems & Solutions w regionie Polska, Czechy, Słowacja i Ukraina.
Paweł Kozak
Account Manager - Corning Optical Communication Polska

Specjalista z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie szeroko pojętych sieciach telekomunikacji miedzianej jak i światłowodowej w regionie EE. Absolwent renomowanej uczelni technicznej we Wrocławiu oraz szeregu profesjonalnych szkoleń technicznych. Posiada kompleksową wiedza w zakresie rozwoju biznesu w branży telekomunikacyjnej, szczególnie w projektach okablowania szerokopasmowego i rynku przedsiębiorstw (system okablowania strukturalnego).  Od 8 lat w branży związanej z rozwiązanymi niskoprądowymi. W ramach swoich obowiązków zajmuję się aktywnym promowaniem rozwiązań dedykowanych Data Center, sieci okablowania strukturalnego oraz sieci POL, opieką kanałów sprzedaży oraz współpracą z „end userem” sektora enterpirse.

Maciej Pietrzak
Technical Manager, Dahua Technology

Maciej Pietrzak związany z marką Dahua Technology od 6 lat. Jako Technical Manager odpowiada za wsparcie techniczne oraz szkolenia dla firm instalacyjnych, projektantów i inwestorów. Zainteresowanie
technologią przekłada w codziennej pracy na opracowywanie nowych rozwiązań w zakresie systemów zabezpieczeń odpowiadających wymaganiom rynku.

Rafał Tamborski
Kierownik działu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w dormakaba Polska

Jest koordynatorem centrum kompetencyjnego dla części krajów regionu. Prowadzi międzynarodowe projekty dormakaba w Polsce w zakresie kontroli dostępu. Odpowiada za współpracę bezpośrednią z klientami jak i współpracę z Partnerami. W dormakaba pracuje od 2011 roku. Wcześniej pracował w firmach z branży IT. Swoją edukację zakończył na Politechnice Poznańskiej z tytułem magistra inżyniera.

Robert Maczionsek
Dyrektor Techniczny, Emiter sp. z o. o.

Zarządza działem technicznym w przedsiębiorstwie Emiter. Inżynier elektronik z prawie 20-letnim doświadczeniem w branżach okablowania strukturalnego, automatyki oraz fotowoltaiki. Trener i wykładowca technicznych przedmiotów obieralnych Politechniki Śląskiej. Pomimo sporego doświadczenia wciąż znajduje wiele przyjemności w rozwijaniu swoich kompetencji oraz pogłębianiu wiedzy związanej z energetyką odnawialną, a w szczególności z fotowoltaiką. Wraz z przedstawicielami działu technicznego przedsiębiorstwa Emiter, oferuje wsparcie techniczne przed i posprzedażowe dla instalatorów z wszystkich zakresów dotyczących projektowania, budowy, konfiguracji i rozwiązywania problemów jakie mogą się pojawić podczas inwestycji.

Mikołaj Olszewski
Członek Zarządu Grupy ROMI

Współzałożyciel i współwłaściciel Firmy ROMI. Z sukcesami od 18 lat zarządza spółkami z Grupy Romi. Studiował w Wyższej Szkole Handlu i Prawa na wydziale Handel Zagraniczny.

Posiada 16-letnie doświadczenie we współpracy handlowej z rynkami Azji i Europy. Pierwsze kroki, w wieku 16 lat, stawiał na warszawskiej giełdzie komputerowej. Następnie jako Hewllet Packard Autorised Support Prowider zdobywał doświadczenie na rynku sprzętu Komputerowego.

Od 1998 r. związany z rynkiem zasilania gwarantowanego oraz pasywnych rozwiązań dla świata IT.

Czynnie zaangażowany w projekty budowy DataCenter, zasilania gwarantowanego dla największych centrów dystrybucyjnych w Polsce oraz szereg innych projektów..

Od 3 lat zaangażowany w proces transformacji spółki w największego dystrybutora rozwiązań pasywnych dla świata IT.

Bartłomiej Kołodziej
Brand Manager

Menadżer z prawie 20 letnim doświadczeniem w branży IT zarówno w kategorii hardware jak i software. Przez cały ten czas odpowiedzialny za wdrażanie nowych grup produktowych, prowadzenie spotkań biznesowych, szkoleń produktowych, zarządzanie ciągłością działania biznesu i monitorowaniem infrastruktur informatycznych. Obecnie odpowiedzialny za rozwój marki PowerWalker w Polsce i marki Lanberg w Europie.

Jerzy Drożdż
Wspólnik firmy MicroMade Gałka i Drożdż spółka jawna

Ukończył Wydział Elektroniki Politechniki Gdańskiej. Od 1992 r. wspólnik polskiej, rodzinnej firmy inżynierskiej MicroMade. Nadzoruje sprzedaż i produkcję urządzeń elektronicznych. Zajmuje się wycenami i wspiera projektantów systemów kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy.

Zainteresowania pozazawodowe: turystyka rowerowa i kajakowa, bieganie, pływanie…

Jacek Karcewicz
Dyrektor w Miwi Urmet Sp. z o.o.

W firmie odpowiedzialny jest m.in. za handel i marketing. Związany ze spółką niemal od początku jej działalności. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu oraz wszechstronną wiedzę dotyczącą szeroko pojętych elektronicznych systemów zabezpieczeń.

Studiował matematykę na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz informatykę i cybernetykę (specjalność ekonometria) na Uniwersytecie Łódzkim w Łodzi.

tel. 42 616 21 00
e-mail: jacek.karcewicz@miwiurmet.pl

Jarosław Biesiada
Regional Sales Manager, Molex

Od ponad 20 lat w branży okablowania strukturalnego oraz Data Center.

W czasie swojej wieloletniej pracy uczestniczyłem w wielu kompleksowych realizacjach dla sektora prywatnego, przemysłowego, finansowego, medycznego oraz instytucji publicznych.  Zdobyte doświadczenie oraz wiedzę w zakresie rozwiązań teleinformatycznych  staram się wykorzystać w obecnej firmie.

Obecnie zajmuje się sprzedażą oraz doborem rozwiązań firmy Molex Connected Enterprise Solutions w regionach: Małopolska, Podkarpacie oraz Świętokrzyskie.

Jacek Woźny
Molex

Absolwent Politechniki Wrocławskiej na kierunku Elektronika i Telekomunikacja ze specjalizacją w zakresie Aparatury Elektronicznej.

Od 15 lat związany z branżą systemów okablowania strukturalnego i Data Center.  W roli dyrektora handlowego u dystrybutora szerokiej gamy rozwiązań sieciowych, zdobywał doświadczenie w realizacjach kompleksowych dostaw infrastruktury telekomunikacyjnej.  

Od 2014r  jako Kierownika Sprzedaży regionu Zachodnie Polski w zespole Molex Connected Enterprise Solutions, skoncentrowany na rozwoju dystrybucji produktów firmy MOLEX CES oraz wsparciu techniczno-handlowym w projektach sieciowych dla sektora przemysłowego, finansowego, edukacji i instytucji publicznych.

Jakub Abramczyk
Sales Director Eastern Europe, Poly

Zarządza kanałem sprzedaży Poly, wprowadza i nadzoruje dobór odpowiednich rozwiązań z zakresu wideokonferencji.

Jakub Sobek
Kierownik Wsparcia Technicznego, RCS Engineering

Absolwent Politechniki Poznańskiej na Wydziale Robotyki i Automatyki, specjalność Systemy wizyjne i multimedialne. W swojej pracy naukowej zajmował się m.in. implementacją algorytmu SWIFT do rozpoznawania odcisków palców.

Po studiach rozpoczął pracę na stanowisku trenera technicznego, specjalizując się w szkoleniach dotyczących systemów wizyjnych, termowizyjnych i perymetrycznych.

W 2012 roku zdał egzamin trenera technicznego MOBOTIX.

Posiada także certyfikat trenera rozwiązań FLIR Security Products.

Od roku 2015 jest pracownikiem dydaktycznym Polskiej Izby Systemów Alarmowych, gdzie na kursie pt. ”Zewnętrzne systemy zabezpieczeń” prowadzi wykład nt. termowizji oraz jej wykorzystania w zewnętrznych systemach zabezpieczeń.

Od roku 2019 jest członkiem zarządu Polskiej Izby Systemów Alarmowych.

W roku 2022 rozpoczął pracę w firmie RCS Engineering Sp. z o.o. na stanowisku Kierownika Wsparcia Technicznego.

Łukasz Kanarek
Dyrektor Sprzedaży Krajowej i Obsługi Klienta, Roger

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. Z firmą Roger związany od 2013r. Aktualnie jako Dyrektor Działu Sprzedaży Krajowej i Obsługi Klienta czynnie współpracuje z dystrybutorami, biurami projektowymi, wykonawcami oraz inwestorami oferując wsparcie projektowe na wszystkich etapach realizacji projektu. Odpowiedzialny za utrzymanie obsługi klienta na najwyższym poziomie oraz obsługę kluczowych klientów w sprawach związanych z obsługą rynku krajowego.

W latach 2015-2018 odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie systemu RACS 5 do sprzedaży poprzez testy i uruchomienie systemu na instalacjach pilotażowych.

Tel. 882-609-601

email: lkanarek@roger.pl

Przemysław Dawidziuk
Sales Manager Poland w Salto Systems

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. W sektorze zabezpieczeń pracuje już ponad 15 lat, jest specjalistą i konsultantem/doradcą projektowym w zakresie systemów bezpieczeństwa, głównie kontroli dostępu. W przeszłości odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek polski rozwiązań z zakresu Zintegrowanych Systemów Bezpieczeństwa.

W firmie Salto Systems zajmuje się wsparciem inwestorów, projektantów oraz partnerów biznesowych w zakresie bezprzewodowych systemów kontroli dostępu SALTO Systems.

Piotr Sulkowski
Key Account Manager Samsung Electronics Polska

Kilkunastoletnie doświadczenie w sprzedaży. Od początku kariery zawodowej pracowałem dla największych firm takich jak Lyreco, TomTom, Ricoh, czy obecnie Samsung.

Począwszy od Opiekuna Klientów, Aktywnego Huntera, Account Managera. Przez ostatnie kilka lat związany z branżą technologiczną.

W Samsung odpowiadam za kontakt z klientami końcowymi w zakresie Digital Signage (Professional Display)

Prywatnie jestem mężem i szczęśliwym tatą dwóch córek, a także zapalonym fanem jazdy na rowerze szosowym.

Robert Gawroński
SMB Channel Manager

Z TP-Link związany od 2012 roku, obecnie odpowiada za strategię sprzedaży rozwiązań biznesowych. Posiada szeroką wiedzę o sieciach i stosowanych w nich urządzeniach, przez lata pracował jako inżynier wsparcia przedsprzedażowego.

Tomasz Kącki
Dyrektor Handlowy, UNICARD SA

Od ponad 16 lat związany ze sprzedażą w kanale B2B – w sektorze oprogramowania i nowych technologii.

Odpowiedzialny za wyniki w obszarze systemów Kontroli Dostępu, Rejestracji Czasu Pracy, Systemów Kartowych i Systemów Smart City.

Zaangażowany w projekty rozwojowe UNICARD – m.in. z zakresu pierwszego polskiego Systemu Kontroli Dostępu w Chmurze – impero 360.

Buduje i rozwija program partnerski firmy UNICARD SA w oparciu o wyznawane wartości – zaufanie, profesjonalizm i wysoką kulturę osobistą.

Maciej Misaczek
Product Manager

Product Manager marki impero 360 (aktualnie odpowiada za rozwój aplikacji impero 360 oraz monitorowanie trendów rynku ACaaS). Od ponad 20 lat związany z doradztwem handlowym w branżach technologicznych. Swoje doświadczenie w obszarach zarządzania oraz rozwoju sprzedaży zdobył w licznych firmach o ogólnopolskim zasięgu. Z powodzeniem realizował projekty związane z wprowadzaniem do sprzedaży nowych produktów, jak i dedykowanych rozwiązań ICT, m.in. w chmurze.

Paweł Kieczmur
Key Account Manager

Posiada 8 letnie doświadczenie w doradztwie handlowym B2B na rynku inwestycyjnym. Od 6 lat związany z branżą elektryczną. W ramach swoich obowiązków zajmuje się aktywnym promowaniem rozwiązań systemów Kontroli Dostępu i Rejestracji Czasu Pracy oraz współpracą z bezpośrednimi klientami, partnerami i projektantami. W swojej pracy uczestniczył w wielu projektach dla instytucji publicznych, przemysłowych czy finansowych.

Krzysztof Wiech
Business Development Manager ZETTLER, Poland, Global Fire Detection Products, Johnson Controls

Mgr inż. bezpieczeństwa pożarowego, absolwent wydziału Inżynierii Bezpieczeństwa Pożarowego Szkoły Głównej Służby Pożarniczej. Specjalista w zakresie systemów sygnalizacji pożarowej i stałych urządzeń gaśniczych. W firmie Johnson Controls zajmuję się rozwojem marki Zettler na terenie Polski.

Patryk Jaworek
Dyrektor oddziału Warszawa, lider Data Center Department, ZPAS S.A.

Jest absolwentem Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ukończył studia o specjalności mechatronika przemysłowa. Od początku swoją karierę zawodową związał z branżą produkcyjną. Od kilku lat specjalizuje się w kompleksowych rozwiązaniach Data Center, zarówno w obszarze rozwoju samego produktu, jak i doradztwa technicznego.

Obecnie w ZPAS S.A. pełni funkcję dyrektora oddziału handlowo-technicznego w Warszawie, jest odpowiedzialny za rozwój kompleksowych rozwiązań Data Center oraz wsparcie w doborze dedykowanych rozwiązań dla serwerowni i Centrów Przetwarzania Danych.

Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek zafascynowany nowinkami technicznymi oraz motoryzacją.

patryk.jaworek@zpas.pl, tel. +48 667 992 156

mgr inż. Edward Skiepko

Rzeczoznawca do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, Dyrektor Izby Rzeczoznawców Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Pożarnictwa. Wieloletni pracownik naukowo-dydaktyczny Szkoły Głównej Służby Pożarniczej i Wojskowej Akademii Technicznej. Wykładowca na kursach i szkoleniach organizowanych przez Centrum Naukowo-Badawcze PIB w Józefowie. Ekspert z zakresu projektowania, zasilania i sterowania urządzeniami przeciwpożarowymi. Autor licznych publikacji z zakresu technicznych systemów zabezpieczeń, ochrony przeciwpożarowej i inżynierii bezpieczeństwa pożarowego.

Posiada doświadczenie zawodowe związane z realizacją dużych projektów zabezpieczeń przeciwpożarowych, min. tuneli, budynków wysokich i wysokościowych a także obiektów przemysłowych, magazynowych i biurowych.

ZPAS

ZPAS S.A. to polski dostawca rozwiązań dla szeroko pojętego rynku IT, ITC i energetyki. Aktualnie zatrudnia około 700 osób w 4 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych na Dolnym Śląsku. Kadra inżynieryjna to 70 specjalistów w mechanice i elektryce, którzy wspólnie z przedstawicielami działów handlowych doradzają klientom w doborze optymalnych rozwiązań zarówno na bazie konstrukcji własnych ZPAS, jak i kastomizowanych zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klientów. 

50 lat doświadczenia na rynku (od projektu po wykonawstwo i obsługę posprzedażową) czyni ze ZPAS wiarygodnego partnera biznesowego o ugruntowanej pozycji na rynku.

Zgodnie ze strategią rozwoju firmy, najbliższe lata to oprócz ciągłego ulepszania stałej oferty (szaf i szafek 19”, serwerowych, zewnętrznych, przemysłowych, pulpitów), dalszy rozwój rozwiązań kompleksowych, w tym Data Center (https://zpasgroup.pl/content/41-serwerownie-zpas).

Warsztaty Romi

Romi poleca : Duża moc UPSa w małej, płytkiej szafce, problemy i rozwiązania, oraz monitoring UPSa z aplikacji na Twoim telefonie, czyli wyświetlacz XXI wieku.

Artur Kowalski
Dyrektor Techniczny w CTI MIKROTEL

Od 30 lat związany z branżą TELCO i IT, od blisko 20 lat zajmuje się wdrażaniem na polskim rynku rozwiązań opartych o produkty firmy 2N. Zebrana wiedza i doświadczenie z różnych dziedzin pozwala na rozwiązywanie większości problemów związanych z niestandardowymi potrzebami klientów.

Maria Głowa
Specjalista ds. projektów

Na co dzień związana z marką BCS. Jako specjalista ds. projektów zajmuje się utrzymaniem współpracy z projektantami, wsparciem w zakresie projektowania CCTV oraz analizą i doradztwem w zakresie doboru optymalnych rozwiązań i sprzętu.

Tytuł inżyniera uzyskała na Politechnice Łódzkiej, nadal kontynuuje naukę na Politechnice Warszawskiej o specjalizacji Technologie Cyfrowe w zarządzaniu produkcją. Aktualnie pisze prace związaną ze sztuczną inteligencją wspierającą oprogramowanie do zarządzania monitoringiem wizyjnym. 

BCS

BCS to polska marka stworzona w 2008 roku. Wiele lat doświadczenia w sektorze elektronicznych systemów zabezpieczeń dało nam szansę na stworzenie wyjątkowej grupy produktów. Od 14 lat krajowa marka BCS jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w branży CCTV. Znając bardzo dobrze potrzeby rynku, wiemy czym powinien charakteryzować się produkt wysokiej jakości, przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjnej ceny i zapewnieniu wsparcia techniczno–projektowego na najwyższym poziomie.

Naszym partnerom oferujemy bogaty asortyment produktów z dziedziny telewizji przemysłowej (IP, HD-CVI), wideodomofonów IP, zasilaczy oraz kontroli dostępu.  Na ofertę BCS składa się każda linia z grupy produktów CCTV, obejmująca produkt: ekonomiczny, standardowy i profesjonalny dedykowany do projektów.

Dbając o wysoki poziom zadowolenia naszych Klientów udzielamy profesjonalnego wsparcia od zakupu po serwis.  Stawiając na jakość oferowanego sprzętu cały czas poszukujemy najlepszych rozwiązań na rynkach światowych , szkoląc i rozwijając nasz dział wsparcia technicznego, który jest dedykowany dla naszych Klientów.

BCS to dziś marka, która stawia na jakość sprzętu i obsługi.

INFOMUSIC

Największy portal muzyczny w Polsce

TP-Link

Od ponad 20 lat TP-Link redefiniuje sposób w jaki myślimy o sieciach bezprzewodowych. Stawiając na niezawodność i wydajność, producent może pochwalić się portfolio produktów, w którym każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie od wymagań i budżetów. 

Signum Project
SIGNUM PROJECT to firma z długim doświadczeniem w zakresie projektowania i dostarczania rozwiązań multimedialnych oraz nowoczesnych technologii budynkowych dla rynku korporacyjnego, edukacyjnego oraz ekspozycyjnego. Zespół SIGNUM PROJECT to osoby z wieloletnim doświadczeniem z wielu dziedzin co pomaga w tworzeniu zaawansowanych technologicznie, dedykowanych rozwiązań dla każdego odbiorcy oraz ich integracji z pozostałymi systemami w budynku, architekturą czy scenografią. Dzięki połączeniu wielu dziedzin i kreatywnego podejścia do tworzonych projektów, uzyskujemy rezultaty wyróżniające naszych Klientów oraz ich ofertę, a także sposób pracy. Nietypowe realizacje są naszą najlepszą wizytówką, ale również w bardziej praktycznych aplikacjach potrafimy sprawić aby odznaczały się one wyjątkową jakością oraz stanowiły niezawodne narzędzie i wsparcie w codziennym funkcjonowaniu.
Dr inż. Grzegorz Łukasz Augustyn

20 lat doświadczenia w branży inteligentnych technologii automatyki budynku oraz multimediów, doktor nauk technicznych o specjalności Wibroakustyka i inżynieria dźwięku (doktorat obroniony w 2005 roku), wykłady i zajęcia prowadzi na Wydziale Zarządzania AGH w ramach wdrażania nowego przedmiotu nauczania Zarządzanie Informacją Multimedialną. Od wielu lat prowadzi własną działalność gospodarczą w dziedzinie integracji zaawansowanych systemów multimedialnych oraz nowoczesnych instalacji inteligentnego i zintegrowanego budynku. Jako jedyny w kraju posiada certyfikat THX, jest także członkiem i certyfikowanym instalatorem CEDIA oraz InfoCOMM/AVIXA z prawami do prowadzenia szkoleń i wykładów. Posiada także uprawnienia ISF oraz wiele certyfikatów branżowych i producenckich. Prowadzi szkolenia oraz czynnie zajmuje się consultingiem i doradztwem technicznym oraz nadzorami nad realizacją inwestycji. Czynnie uczestniczy w pracach zagranicznych komisji standaryzacyjnych oraz doradztwa produktowego. Zajmuje się także projektowaniem, doradztwem i konsultingiem oraz audytem w zakresie nowoczesnych technologii budynkowych.