Prelegenci

Czesław Półtorak

2N

Artur Kowalski

2N

Krzysztof Borkiewicz

ALARMNET

Alicja Leszczyńska

ASSA ABLOY

Beata Idziak

ASSA ABLOY

Maria Głowa

BCS

Michał Piechulek

BKT ELEKTRONIK

Michał Najmrocki

CORNING

Rafał Tamborski

DORMAKABA

Piotr Matuszewski

ELA-COMPIL

Łukasz Głowiński

ELA-COMPIL

Bartłomiej Kołodziej

IMPAKT

Anna Twardowska

NEDAP

Błażej Ożga

NEDAP

Sebastian Pawlak

PAWLAKI PRO AUDIO

Łukasz Kanarek

ROGER

Przemysław Dawidziuk

SALTO

Dawid Tomczak

S-CABLING

Robert Gawroński

TP-LINK

Norbert Koziar

WESTERN DIGITAL

Kamil Stolarski

EKSPERT

Czesław Półtorak
Business Development Manager Poland, 2N

Od ponad 20 lat związany z branżą security, a szczególnie z systemami kontroli dostępu. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla ADT, Tyco, HID, CEM. Obecnie pełni rolę BDM w firmie 2N, czołowego producenta systemów intekomowych i kontroli dostępu IP. Odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie produktów 2N w sektorach residential i commercial.

Artur Kowalski
Dyrektor Techniczny w CTI MIKROTEL

Od 30 lat związany z branżą TELCO i IT, od blisko 20 lat zajmuje się wdrażaniem na polskim rynku rozwiązań opartych o produkty firmy 2N. Zebrana wiedza i doświadczenie z różnych dziedzin pozwala na rozwiązywanie większości problemów związanych z niestandardowymi potrzebami klientów.

Krzysztof Borkiewicz
Alarmnet

Od blisko 30 lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z systemami kontroli dostępu. Posiadana wiedza jest poparta doświadczeniem zdobytym podczas projektowania, instalowania oraz uruchamianiu rozległych systemów działających w Polsce i za granicą.

Alicja Leszczyńska
Assa Abloy

Absolwentka Wydziału Architektury na Politechnice Gdańskiej. Architekt z wieloletnim doświadczeniem, od lat zainteresowana tematyką zrównoważonego rozwoju w budownictwie, członek BRE Academy.  Obecnie Dyrektor Działu Specyfikacji, zajmującego  się profesjonalnym doradztwem dla projektantów, inwestorów i wykonawców oraz ekspert w zakresie zrównoważonego budownictwa w Firmie ASSA ABLOY.

Beata Idziak
Business Development Manager w firmie Assa Abloy Opening Solutions S.A.

Absolwentka Prywatnej Wyższej Szkoły Businessu, Administracji i Technik Komputerowych w Warszawie, magister ekonomii o specjalizacji Organizacja i Kierowanie Przedsiębiorstwem.

Od około 20 lat związana z branżą niskoprądową, ze szczególnym uwzględnieniem systemów bezpieczeństwa i automatyki budynkowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując dla takich globalnych producentów jak: Cerberus,  Siemens Building Technologies , Honeywell Building Solutions, Xtralis UK Ltd., Johnson Controls.

Obecnie, jako Business Development Manager w firmie Assa Abloy Opening Solutions, jest odpowiedzialna za kreowanie i wdrażanie strategii promocji i sprzedaży na rynku polskim produktów z portfolio Digital Access Solutions, w tym między innymi systemów kontroli dostępu.

Maria Głowa
Specjalista ds. projektów

Na co dzień związana z marką BCS. Jako specjalista ds. projektów zajmuje się utrzymaniem współpracy z projektantami, wsparciem w zakresie projektowania CCTV oraz analizą i doradztwem w zakresie doboru optymalnych rozwiązań i sprzętu.

Tytuł inżyniera uzyskała na Politechnice Łódzkiej, nadal kontynuuje naukę na Politechnice Warszawskiej o specjalizacji Technologie Cyfrowe w zarządzaniu produkcją. Aktualnie pisze prace związaną ze sztuczną inteligencją wspierającą oprogramowanie do zarządzania monitoringiem wizyjnym. 

Mgr inż. Michał Piechulek
BKT Elektronik

Absolwent Politechniki Śląskiej z dyplomem w specjalności Organizacja i Zarządzanie Produkcją; dyplomowany Project Manager – Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu fila w Chorzowie.

Od kilkunastu lat związany z branżą teleinformatyki, telekomunikacji i informatyki. Konsultuje i prowadzi wiele projektów technicznych i doradza z zakresu DataCenter dla większych i mniejszych klientów; przygotowywał koncepcje projektowe dla obiektów stadionowych (Górnika w Zabrzu, Raków Częstochowa), lotniskowych (GTL-Katowice Pyrzowice, Gdańsk, Radom), DataCenter np.: Promax Media, Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, Archiwum Narodowe w Krakowie.

Na co dzień związany z firmą BKT Elektronik zajmuje stanowisko dyrektora oddziału projektowego zajmującego się opracowywaniem dokumentacji dla instalacji niskoprądowych w oparciu o technologie BKT Elektronik oraz firm partnerskich (WiFi, CCTVipHD, BMS, FIS, SSWiNiKD, SAP i inne) rozwojem produktów dla sieciach teleinformatycznych oraz konsultacjami i nadzorami nad projektami instalacji oraz koordynacja międzybranżowa. Pod Jego nadzorem powstaje rocznie kilkadziesiąt projektów i koncepcji projektowych w zakresie infrastruktury teleinformatycznej. Współpracuje z uczelniami wyższymi, dla których przygotowuje i prowadzi konferencje techniczne z dziedziny teleinformatyki.

Uczestnik konferencji HOSTING & CLOUD TRANSFORMATION SUMMIT EUROPE, DataCenter Dynamic, OCP Summit.

Michał Najmrocki
Corning

Od wielu lat związany z profilem produkcyjnym branży telekomunikacyjnej oraz firmą Corning. Poprzez połączenie zebranych doświadczeń z różnych działów oraz wykształcenia kierunkowego czynnie biorący udział w rozwoju wsparcia technicznego w powierzonym regionie, zwiększaniu świadomości marki oraz rozszerzaniu dostępności produktów na rynku.

Rafał Tamborski
Kierownik działu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w dormakaba Polska

Jest koordynatorem centrum kompetencyjnego dla części krajów regionu. Prowadzi międzynarodowe projekty dormakaba w Polsce w zakresie kontroli dostępu. Odpowiada za współpracę bezpośrednią z klientami jak i współpracę z Partnerami. W dormakaba pracuje od 2011 roku. Wcześniej pracował w firmach z branży IT. Swoją edukację zakończył na Politechnice Poznańskiej z tytułem magistra inżyniera.

Piotr Matuszewski
Dyrektor działu produkcji w firmie Ela-compil

mgr inż. Piotr Matuszewski, Dyrektor działu produkcji w firmie Ela-compil, szef działu FPM+

Absolwent Politechniki Poznańskiej w specjalizacji Elektroniczna Aparatura i Systemu Pomiarowe. Członek Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa posiadający nieograniczone uprawnienia do projektowania i kierowania robotami w branży telekomunikacyjnej. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w branży technicznej ochrony obiektów. Autor licznych publikacji branżowych, prelegent na konferencjach i seminariach. Autor i współautor projektów systemów zabezpieczeń i systemów technicznej ochrony przeciwpożarowej.

Łukasz Głowiński
Dyrektor Działu Handlowego w firmie Ela-compil

Mgr. inż. Łukasz Głowiński – ekspert branży zabezpieczeń. Od blisko 10 lat związany z Ela-compil. Obecnie Dyrektor Działu Handlowego.

Autorytet w branży zdobył łącząc teorię z praktyką. Brał udział przy realizacji ponad kilkuset projektów, udzielając wsparcia w zakresie integracji systemów bezpieczeństwa i sterowania przeciwpożarowego.

Dane kontaktowe:
Łukasz Głowiński – Dyrektor Sprzedaży
l.glowinski@ela.pl
+48 502 790 814
Ela-compil Sp. z o.o.

Bartłomiej Kołodziej
Brand Manager

Menadżer z prawie 20 letnim doświadczeniem w branży IT zarówno w kategorii hardware jak i software. Przez cały ten czas odpowiedzialny za wdrażanie nowych grup produktowych, prowadzenie spotkań biznesowych, szkoleń produktowych, zarządzanie ciągłością działania biznesu i monitorowaniem infrastruktur informatycznych. Obecnie odpowiedzialny za rozwój marki PowerWalker w Polsce i marki Lanberg w Europie.

Anna Twardowska
Nedap

Absolwentka studiów MBA Uniwersytetu Georgia State w Atlancie i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, oraz studiów magisterskich na wydziale informatyki na Politechnice Poznańskiej. Od 13 lat związana z branżą Security, wcześniej IT. Od 2014 pracuje w Nedap Security Management, obecnie na stanowisku Regional Sales Manager Central & Eastern Europe gdzie odpowiada za wsparcie klientów i partnerów w tematyce systemów bezpieczeństwa, głównie kontroli dostępu.

Błażej Ożga
Nedap

Ukończył Politechnikę Lubelską, na Wydziale elektrotechniki, a następnie studia podyplomowe w zakresie systemów baz danych w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. W branży security od ponad 16. lat, nie tylko jako specjalista, lecz również jako autor kilku innowacyjnych rozwiązań. Związany z firmą Nedap Security Management od 2017 roku. Odpowiedzialny za kanał wsparcia dla projektantów, konsultantów i klientów na terenie centralnej Europy.

Sebastian Pawlak
Założyciel/właściciel Pawlaki Pro Audio

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w dziedzinie profesjonalnych systemów elektroakustycznych, które zdobył pracując z wiodącymi markami pro audio na świecie. Jest uznanym i najlepszym specjalistą w dziedzinie interkomowych systemów komunikacji krytycznej w Polsce. Jego praca i zaangażowanie w projekty, a przede wszystkim nienaganne relacje biznesowe z klientami były wielokrotnie doceniane i wyróżniane w kraju i za granicą. Prowadzi politykę czystej dystrybucji urządzeń profesjonalnych przy jednoczesnym wsparciu partnerów handlowych, projektantów i integratorów systemów. Otwarty na nowe wyzwania i kontakty. Prywatnie tata trzech synów, podróżnik i fotograf.

Łukasz Kanarek
Kierownik Działu Sprzedaży Krajowej i Obsługi Klienta, Roger

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. Z firmą Roger związany od 2013r. Aktualnie jako Kierownik Działu Sprzedaży Krajowej i Obsługi Klienta czynnie współpracuje z dystrybutorami, biurami projektowymi, wykonawcami oraz inwestorami oferując wsparcie projektowe na wszystkich etapach realizacji projektu. Odpowiedzialny za utrzymanie obsługi klienta na najwyższym poziomie oraz obsługę kluczowych klientów w sprawach związanych z rynkiem krajowym.

W latach 2015-2018 odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie systemu RACS 5 do sprzedaży poprzez testy i uruchomienie systemu na instalacjach pilotażowych.

Tel. 882-609-601

email: lkanarek@roger.pl

Przemysław Dawidziuk
Sales Manager Poland w Salto Systems

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. W sektorze zabezpieczeń pracuje już ponad 15 lat, jest specjalistą i konsultantem/doradcą projektowym w zakresie systemów bezpieczeństwa, głównie kontroli dostępu. W przeszłości odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek polski rozwiązań z zakresu Zintegrowanych Systemów Bezpieczeństwa.

W firmie Salto Systems zajmuje się wsparciem inwestorów, projektantów oraz partnerów biznesowych w zakresie bezprzewodowych systemów kontroli dostępu SALTO Systems.

Dawid Tomczak
Regionalny Kierownik Sprzedaży

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Od 10 lat związany z firmą S-Cabling.  Jako Kierownik Sprzedaży, zarządza wieloma, bardzo ambitnymi projektami. Odpowiada za kontakty z dystrybutorami, wykonawcami, projektantami i klientami końcowymi.

Tel. 508 471 793

e-mail: d.tomczak@s-cabling.pl

Robert Gawroński
SMB Channel Manager

Z TP-Link związany od 2012 roku, obecnie odpowiada za strategię sprzedaży rozwiązań biznesowych. Posiada szeroką wiedzę o sieciach i stosowanych w nich urządzeniach, przez lata pracował jako inżynier wsparcia przedsprzedażowego.

Norbert Koziar
Menedżer ds. sprzedaży produktów marki Western Digital w Polsce

Od ponad 15 lat współpracuje z dystrybutorami oraz sprzedawcami dysków twardych, doradzając dobór urządzeń dedykowanych różnorodnym potrzebom i rozwiązaniom oraz pośrednicząc w kontaktach pomiędzy Western Digital i Klientami firmy. Zarządza sprzedażą dysków twardych i kart pamięci WD Purple dedykowanych prostym oraz zaawansowanym systemom Smart Video. Prywatnie maż i ojciec, miłośnik nurkowania, ratownik wodny oraz dogoterapeuta, właściciel dwóch psów rasy nowofundland i labrador.

Kamil Stolarski
SMW Legal

Doktor nauk prawnych, radca prawny i członek zarządu stowarzyszenia buildingSMART Polska. Prowadzi zajęcia dydaktyczne w Akademii Sztuki Wojennej w Warszawie, Politechnice Warszawskiej i Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Partner w SMW Legal, zarządzający procesem obsługi prawnej Klientów kancelarii.

Warsztaty Alarmnet

Tematyka warsztatów:

  1. Programowanie czytników Signo przy użyciu aplikacji HID Reader Manager.
  2. Stosowanie czytnika biometrycznego Signo w warunkach pandemii.
BCS

Marka BCS została wprowadzona na polski rynek w 2008 roku. Od tego czasu obserwujemy dynamiczny  rozwój naszych produktów, w których stawiamy na funkcjonalność , wysoką jakość a przede wszystkim na niezawodność.  BCS jest świetnie rozpoznawalny wśród najbardziej wymagających klientów.

Naszym partnerom oferujemy bogaty asortyment produktów z dziedziny telewizji przemysłowej (IP, HD-CVI), wideodomofonów IP, zasilaczy oraz kontroli dostępu.  Dbając o wysoki poziom zadowolenia naszych Klientów udzielamy profesjonalnego wsparcia od zakupu po serwis.  Stawiając na jakość oferowanego sprzętu cały czas poszukujemy najlepszych rozwiązań na rynkach światowych , szkoląc i rozwijając nasz dział wsparcia technicznego, który jest dedykowany dla naszych Klientów.

BCS to dziś marka, która stawia na jakość sprzętu i obsługi.

INFOMUSIC

Największy portal muzyczny w Polsce

TP-Link

Od ponad 20 lat TP-Link redefiniuje sposób w jaki myślimy o sieciach bezprzewodowych. Stawiając na niezawodność i wydajność, producent może pochwalić się portfolio produktów, w którym każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie od wymagań i budżetów. 

Signum Project
SIGNUM PROJECT to firma z długim doświadczeniem w zakresie projektowania i dostarczania rozwiązań multimedialnych oraz nowoczesnych technologii budynkowych dla rynku korporacyjnego, edukacyjnego oraz ekspozycyjnego. Zespół SIGNUM PROJECT to osoby z wieloletnim doświadczeniem z wielu dziedzin co pomaga w tworzeniu zaawansowanych technologicznie, dedykowanych rozwiązań dla każdego odbiorcy oraz ich integracji z pozostałymi systemami w budynku, architekturą czy scenografią. Dzięki połączeniu wielu dziedzin i kreatywnego podejścia do tworzonych projektów, uzyskujemy rezultaty wyróżniające naszych Klientów oraz ich ofertę, a także sposób pracy. Nietypowe realizacje są naszą najlepszą wizytówką, ale również w bardziej praktycznych aplikacjach potrafimy sprawić aby odznaczały się one wyjątkową jakością oraz stanowiły niezawodne narzędzie i wsparcie w codziennym funkcjonowaniu.
Dr inż. Grzegorz Łukasz Augustyn

20 lat doświadczenia w branży inteligentnych technologii automatyki budynku oraz multimediów, doktor nauk technicznych o specjalności Wibroakustyka i inżynieria dźwięku (doktorat obroniony w 2005 roku), wykłady i zajęcia prowadzi na Wydziale Zarządzania AGH w ramach wdrażania nowego przedmiotu nauczania Zarządzanie Informacją Multimedialną. Od wielu lat prowadzi własną działalność gospodarczą w dziedzinie integracji zaawansowanych systemów multimedialnych oraz nowoczesnych instalacji inteligentnego i zintegrowanego budynku. Jako jedyny w kraju posiada certyfikat THX, jest także członkiem i certyfikowanym instalatorem CEDIA oraz InfoCOMM/AVIXA z prawami do prowadzenia szkoleń i wykładów. Posiada także uprawnienia ISF oraz wiele certyfikatów branżowych i producenckich. Prowadzi szkolenia oraz czynnie zajmuje się consultingiem i doradztwem technicznym oraz nadzorami nad realizacją inwestycji. Czynnie uczestniczy w pracach zagranicznych komisji standaryzacyjnych oraz doradztwa produktowego. Zajmuje się także projektowaniem, doradztwem i konsultingiem oraz audytem w zakresie nowoczesnych technologii budynkowych.