Chcesz z nami współpracować? Wziąć udział w wydarzeniu? Masz jakieś pomysły dotyczące konferencji? Napisz do nas!
MicroDataCenter: zasady konfiguracji, omówienie podstawowych elementów pozwalających na dobór rozwiązania (obciążenie stropów, chłodzenie-zasilanie-redundancja, SUG, systemy wspomagające; przykłady zastosowań.
BKT-CAD: nowe funkcje i możliwości, systemy 4DataCenter. Jak uprościć proces projektowania serwerowni w środowisku CAD.
Warsztaty poprowadzi: Michał Piechulek
Celem warsztatów będzie omówienie możliwości i funkcjonalności software’owych jak i hardware’owych naszych zintegrowanych systemów.
Program warsztatów:
– Przedstawienie architektury systemu KD dormakaba, porównanie systemów offline i online.
– Prezentacja możliwości technicznych naszych kontrolerów i czytników, elektronicznych zamków, wkładek digitalnych oraz terminali.
– Omówienie doboru urządzeń w projekcie w zależności od funkcji i parametrów kontrolowanego przejścia. Podstawowe schematy kontroli dostępu w zależności od typu budynku (hotel, aparthotel, dom studencki, biurowiec itp.).
– Praca z oprogramowaniem: funkcje, interfejs, możliwość integracji z innymi systemami.
Warsztaty poprowadzi: Rafał Tamborski
Osoby chcące aktywnie uczestniczyć w warsztatach powinny mieć ze sobą komputer i ściągnięty program ToolBox.
Warsztaty poprowadzi: Adam Piechotka
Serdecznie zapraszamy na warsztaty, w trakcie których opowiemy o rodzajach oraz sposobie zabezpieczania identyfikatorów w systemach kontroli dostępu. Na podstawie przykładów pokażemy, jak ważne jest stosowanie zaawansowanych technologii szyfrujących wartości nośników przechowywanych na karcie dostępu. Opowiemy również, jak podchodzimy do kwestii bezpieczeństwa identyfikatorów w systemie RACS 5. Warsztaty będą dobrą okazją do przekonania się na własne oczy, jak łatwo jest kopiować popularne karty dostępu przy pomocy narzędzi dostępnych na znanych portalach aukcyjnych. Do zobaczenia.
Warsztaty poprowadzą: Szymon Dąbrowski i Łukasz Gliniecki
Romi poleca : Duża moc UPSa w małej, płytkiej szafce, problemy i rozwiązania, oraz monitoring UPSa z aplikacji na Twoim telefonie, czyli wyświetlacz XXI wieku.
Centrum Konferencyjne Bania jest jednym z najnowocześniejszych centrów tego typu w Europie. Potwierdzają to zarówno sami użytkownicy jak i pisma branżowe czy producenci zastosowanych rozwiązań..
A+V Sp. z o.o. od samego początku brało udział w projektowaniu systemów, a następnie w ich wdrożeniu i uruchomieniu.
Podczas wycieczki po zakamarkach centrum, niekoniecznie ogólnie dostępnych, opowiemy na jakie rzeczy trzeba zwracać uwagę podczas projektowania, jakie przeszkody możemy napotkać w całym procesie oraz jak je niwelować.
Wraz z pracownikiem Centrum Konferencyjnego opowiemy o możliwościach, mankamentach i zaletach wdrożonego systemu audiowizualnego. Odpowiemy na pytania, podpowiemy jak projektować, żeby wszyscy byli zadowoleni z efektu finalnego. Na koniec wycieczki przewidujemy małą niespodziankę.
Praktyczny pokaz działania zintegrowanych systemów bezpieczeństwa obiektowego na przykładzie aplikacji Bosch Video Management System oraz Access Management System.
Wykorzystanie algorytmów analitycznych kamer do celów monitoringu wideo ale nie tylko…
Warsztaty poprowadzą: Piotr Zawadzki i Marcin Grzybek
Na warsztatach pokażemy państwu jak w łatwy sposób pozyskać energię z paneli fotowoltaicznych przy użyciu inwerterów solarnych i banków energii marki PowerWalker. W ich trakcie wszystko wspólnie podłączymy i wraz z naszymi technikami odpowiemy na wszelkie intrygujące Państwa pytania.
Podczas warsztatów Uczestnicy będą mogli w praktyczny sposób zapoznać się z możliwościami rozwiązania TP-Link poprzez ich konfigurację. Każdy z uczestników będzie pracować z punktem dostępowym, przełącznikiem PoE, routerem oraz kontrolerem sprzętowym, na których przeprowadzi konfigurację podstawowych i najczęściej spotykanych funkcji takich jak stworzenie wielu sieci bezprzewodowych (Multi SSID), konfiguracja VLAN czy utworzenie strony powitalnej.
Warsztaty prowadzone będą przez inżyniera wsparcia technicznego TP-Link.
Prosimy o zabranie ze sobą na szkolenie:
• Laptopa wyposażonego w port Ethernet, z zainstalowanym systemem Windows 7 lub nowszym (niezbędny będzie dostęp do konta administratora w systemie operacyjnym);
• Dodatkowego urządzenia mającego możliwość komunikacji z Internetem poprzez WiFi np. smartfona.
W przypadku braku portu Ethernet w laptopie możemy na czas szkolenia udostępniść kartę sieciową Ethernet do portu USB – proszę o zgłoszenie takiej sytuacji przed konferencją.
Mariusz Skwark (dział techniki i realizacji projektów inwestycyjnych ZPAS) oraz Jerzy Rzemyszkiewicz (dział sprzedaży projektów inwestycyjnych ZPAS) przeprowadzą Państwa przez rzeczywiste studium przypadku budowy systemu magazynowania energii dla zakładu produkcyjnego.
Wskażą niezbędne etapy w projektowaniu, szacowaniu potrzeb oraz realizacji. Podzielą się swoimi doświadczeniami w tym zakresie.
ZPAS S.A. to polski dostawca rozwiązań dla szeroko pojętego rynku IT, ITC i energetyki. Aktualnie zatrudnia około 700 osób w 4 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych na Dolnym Śląsku. Kadra inżynieryjna to 70 specjalistów w mechanice i elektryce, którzy wspólnie z przedstawicielami działów handlowych doradzają klientom w doborze optymalnych rozwiązań zarówno na bazie konstrukcji własnych ZPAS, jak i kastomizowanych zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klientów.
50 lat doświadczenia na rynku (od projektu po wykonawstwo i obsługę posprzedażową) czyni ze ZPAS wiarygodnego partnera biznesowego o ugruntowanej pozycji na rynku.
Zgodnie ze strategią rozwoju firmy, najbliższe lata to oprócz ciągłego ulepszania stałej oferty (szaf i szafek 19”, serwerowych, zewnętrznych, przemysłowych, pulpitów), dalszy rozwój rozwiązań kompleksowych, w tym Data Center (https://zpasgroup.pl/content/41-serwerownie-zpas).
Od 30 lat związany z branżą TELCO i IT, od blisko 20 lat zajmuje się wdrażaniem na polskim rynku rozwiązań opartych o produkty firmy 2N. Zebrana wiedza i doświadczenie z różnych dziedzin pozwala na rozwiązywanie większości problemów związanych z niestandardowymi potrzebami klientów.
Na co dzień związana z marką BCS. Jako specjalista ds. projektów zajmuje się utrzymaniem współpracy z projektantami, wsparciem w zakresie projektowania CCTV oraz analizą i doradztwem w zakresie doboru optymalnych rozwiązań i sprzętu.
Tytuł inżyniera uzyskała na Politechnice Łódzkiej, nadal kontynuuje naukę na Politechnice Warszawskiej o specjalizacji Technologie Cyfrowe w zarządzaniu produkcją. Aktualnie pisze prace związaną ze sztuczną inteligencją wspierającą oprogramowanie do zarządzania monitoringiem wizyjnym.
BCS to polska marka stworzona w 2008 roku. Wiele lat doświadczenia w sektorze elektronicznych systemów zabezpieczeń dało nam szansę na stworzenie wyjątkowej grupy produktów. Od 14 lat krajowa marka BCS jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w branży CCTV. Znając bardzo dobrze potrzeby rynku, wiemy czym powinien charakteryzować się produkt wysokiej jakości, przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjnej ceny i zapewnieniu wsparcia techniczno–projektowego na najwyższym poziomie.
Naszym partnerom oferujemy bogaty asortyment produktów z dziedziny telewizji przemysłowej (IP, HD-CVI), wideodomofonów IP, zasilaczy oraz kontroli dostępu. Na ofertę BCS składa się każda linia z grupy produktów CCTV, obejmująca produkt: ekonomiczny, standardowy i profesjonalny dedykowany do projektów.
Dbając o wysoki poziom zadowolenia naszych Klientów udzielamy profesjonalnego wsparcia od zakupu po serwis. Stawiając na jakość oferowanego sprzętu cały czas poszukujemy najlepszych rozwiązań na rynkach światowych , szkoląc i rozwijając nasz dział wsparcia technicznego, który jest dedykowany dla naszych Klientów.
BCS to dziś marka, która stawia na jakość sprzętu i obsługi.
Z TP-Link związany od 2012 roku, obecnie odpowiada za strategię sprzedaży rozwiązań biznesowych. Posiada szeroką wiedzę o sieciach i stosowanych w nich urządzeniach, przez lata pracował jako inżynier wsparcia przedsprzedażowego.
Od ponad 20 lat TP-Link redefiniuje sposób w jaki myślimy o sieciach bezprzewodowych. Stawiając na niezawodność i wydajność, producent może pochwalić się portfolio produktów, w którym każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie od wymagań i budżetów.
20 lat doświadczenia w branży inteligentnych technologii automatyki budynku oraz multimediów, doktor nauk technicznych o specjalności Wibroakustyka i inżynieria dźwięku (doktorat obroniony w 2005 roku), wykłady i zajęcia prowadzi na Wydziale Zarządzania AGH w ramach wdrażania nowego przedmiotu nauczania Zarządzanie Informacją Multimedialną. Od wielu lat prowadzi własną działalność gospodarczą w dziedzinie integracji zaawansowanych systemów multimedialnych oraz nowoczesnych instalacji inteligentnego i zintegrowanego budynku. Jako jedyny w kraju posiada certyfikat THX, jest także członkiem i certyfikowanym instalatorem CEDIA oraz InfoCOMM/AVIXA z prawami do prowadzenia szkoleń i wykładów. Posiada także uprawnienia ISF oraz wiele certyfikatów branżowych i producenckich. Prowadzi szkolenia oraz czynnie zajmuje się consultingiem i doradztwem technicznym oraz nadzorami nad realizacją inwestycji. Czynnie uczestniczy w pracach zagranicznych komisji standaryzacyjnych oraz doradztwa produktowego. Zajmuje się także projektowaniem, doradztwem i konsultingiem oraz audytem w zakresie nowoczesnych technologii budynkowych.